Marloes gaat los!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja ik ben al een stap verder.. mijn boeken liggen open!
quote:Licensing for this product has stopped working. You must repair this problem by uninstalling and then reinstalling.....
Och, gemeentes hebben hun pieken en dalenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb ook al wat opgeschreven!
Nouja het is de gemeente, dus dan kan het misschien nog wel even duren
Nieuw of 2e hands?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef HansU het volgende:
ik ben op zoek naar een simpel nokiatje als 2e telefoon. Prepaid dus. Iemand ergens een leuke aanbieding gezien, maximaal 30 á 40 euro ofzo..
maakt niet uit, het is dat ik sommige mensen liever niet me normale nummer geef. Dus daarom graag 2 nummers wil. Met simkaartjes lopen zeulen heb ik geen zin in. Het moet wel een nokia zijn, want daar ben ik nu eenmaal aan gewend.quote:
Ja uhm ik wil niet teveel vertellen want dan weet straks iedereen mij te vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Och, gemeentes hebben hun pieken en dalen
Als wat ga je daar werken?
Ze gaat voor Eer-iks uitkering en strafzaken zorgen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja uhm ik wil niet teveel vertellen want dan weet straks iedereen mij te vinden.
Ik zit op een sociaal juridische afdeling waarbij ik veel contact heb met de clienten maar waarbij ik ook naar de rechtbank moet etc
Nobelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze gaat voor Eer-iks uitkering en strafzaken zorgen!
Een nokia 1600 misschien? 34,95 en dan heb je ook nog 10 euro btg!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
maakt niet uit, het is dat ik sommige mensen liever niet me normale nummer geef. Dus daarom graag 2 nummers wil. Met simkaartjes lopen zeulen heb ik geen zin in. Het moet wel een nokia zijn, want daar ben ik nu eenmaal aan gewend.
Dat mag je gerust doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt spannend
Binnenkort maar eens naar het Winschoter stadhuis
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze gaat voor Eer-iks uitkering en strafzaken zorgen!
er komt (of is, weet ik niet zeker) een Samsung uit waarin je 2 simkaartjes kunt stoppen, exact om deze redenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
maakt niet uit, het is dat ik sommige mensen liever niet me normale nummer geef. Dus daarom graag 2 nummers wil. Met simkaartjes lopen zeulen heb ik geen zin in. Het moet wel een nokia zijn, want daar ben ik nu eenmaal aan gewend.
Hij wil een Nokia..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er komt (of is, weet ik niet zeker) een Samsung uit waarin je 2 simkaartjes kunt stoppen, exact om deze reden
Wat voor camera?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Loontjah het volgende:
Klacht: TNT die er 2 weken over doet om mijn camera te bezorgen.
dat las ikquote:
Verrek ja, ik krijg binnenkort ook eentjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Loontjah het volgende:
Klacht: TNT die er 2 weken over doet om mijn camera te bezorgen.
Dat is niet gek voor dat geldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hans: http://www.belcompany.nl/shop/frmPrepaidDetails.aspx?toestel=210237&Merk=10
Nokia 1600
tnx, die zag ik ook al staan ja. Vodafone heeft hem voor een tientje duurder met 5 euro beltegoed meer. Dan haal ik die wel. Vodafone bevalt me welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hans: http://www.belcompany.nl/shop/frmPrepaidDetails.aspx?toestel=210237&Merk=10
Nokia 1600
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |