Nee.. ik heb een knots..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb knotsen ja Trig!
Uit het gedachtegoed van mijn grote voorbeeld (zo groot was die niet). Daarom heb ik ook een hekel aan ajax.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
Snap niet wat die joden in die lijst te zoeken hebben?
blijkbaar komt het weekend er weer aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een onderwerpen voor de vroege morgen zeg
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
Juist en jullie vinden het o zo leuk om er even op door te gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
Altijd een ander de schuld gevenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
Hey Pieterbasquote:
www.serials.wsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik moet hier iets in Photoshop afwerken, alleen nu is mijn trial verlopen
echt een website die je op je stage wil/kan bezoeken..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:54 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hey Pieterbas
[..]
www.serials.ws
Photoshop & Trial?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik moet hier iets in Photoshop afwerken, alleen nu is mijn trial verlopen
of met mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Photoshop & Trial?
Jij moet iets vaker met mij omgaan..
ja da's wel een beetje fout eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Sowieso, als je voor stage Photoshop moet gebruiken en ze hebben een trial
Jammer dat we nu pas op stoom komen, zo tegen het einde van mijn stage aan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
We zijn weer op stoom Damz
Pieter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |