ik ook, vannacht om 1 uur naar bed gegaan, ruim een uur later dan normaal. Dat voel ik direct..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:26 schreef Okiedokie86 het volgende:
Goede morgen iedereenlekker geslapen??
Ikzelf ben zo brak als wat vandaag
Slapen bij Hans teeuwen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:34 schreef Okiedokie86 het volgende:
Pff ik lag 1 uur nog wakker, pc aangezet en hans teeuwen zitten kijken, sliep 30 minuten later
Wilde: nee..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:04 schreef Loontjah het volgende:
Nog wilde weekendplannen mensen?
Goedemorgen Dean..quote:
Mja ik wil weer es uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wilde: nee..
Weekend: ja..
Plannen: ja..
Feestje.. en misschien gaan we wel uit.. who knows..
ik zie hetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:38 schreef Trigalti het volgende:
Én een quattro mornin post..
Ik ga vandaag veel posten denk ik zo..
17..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Hoe oud is je zussie Simon?
Voor mij is het geen probleem..quote:
wie gaat er snachts dan ook mee met een 17 jarig meisje naar het huis waar ook haar papa aanwezig is... dan vraag je gewoon om problemenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
17..
Ik werd vanochtend wakker.. bedankte mijn pa maar even voor het wakker maken..
ik heb altijd zware weekendplannen, daar begin ik dus het lieftst uitgeslapen aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Daar snap ik ook geen zak van!
Wat zeurt iedereen hier over minder slaap enzo. Mijn wekker ging vanmorgen 5:30 en ik lag naar 24:00!
Dat zusje regelt het... dat is nou juist het probleem..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef HansU het volgende:
[..]
wie gaat er snachts dan ook mee met een 17 jarig meisje naar het huis waar ook haar papa aanwezig is... dan vraag je gewoon om problemen
Niet iedereen heeft evenveel slaap nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Daar snap ik ook geen zak van!
Wat zeurt iedereen hier over minder slaap enzo. Mijn wekker ging vanmorgen 5:30 en ik lag naar 24:00!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |