Nope nog niet...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef Ymke het volgende:
Zijn jullie er al uit? Ik ben zo nieuwsgierig
dat is schizofreniequote:
We hebben een onderwerp binnen dat daar wel binnen zou passen...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat is schizofrenie
Zou trouwens ook een leuk onderwerp zijn geweest
Tweeluik?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
We hebben een onderwerp binnen dat daar wel binnen zou passen...
en een schizofreen is nooit alleen, dus altijd een groepsportretquote:Op maandag 21 januari 2008 18:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat is schizofrenie
Zou trouwens ook een leuk onderwerp zijn geweest
Of een lange sluitertijd met een aantal flitsen er door heenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:54 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
en een schizofreen is nooit alleen, dus altijd een groepsportret
electroshock dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Of een lange sluitertijd met een aantal flitsen er door heen
We zijn er diep over in conclaaf.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:38 schreef bl0emetjE het volgende:
en en en? Is er al iets bekend? Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden!
Krijgen we ook een heel lijstje te zien met alle onderwerpen voor het hele jaar, of wordt er telkens per maand een onderwerp bekend gemaakt?
je andere ik?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Tis al bijna februari hoor.![]()
BTW dat onderwerp over schizofrenie weet ik waarschijnlijk wel wie dat ingestuurd heeft.
Ik niet
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:55 schreef BrewskieB het volgende:
Mijn voorstel:
Een foto waar 1 persoon op meerdere plekken op de foto staat afgebeeld, alsof het een groepsfoto betreft. Om dit uit te voeren wordt dit dan een combinatie van diverse disciplines: fotografie, compositie, interactie van de varianten van de persoon, en photoshop om de diverse foto's te integreren.
Die bedoelde ik inderdaad!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zal je helpen anders moet je zo zoeken.
[..]
nou ik vind het niet echt een onderwerp waar je je photoshop skills optimaal kan benutten, daar zijn juist de andere onderwerpen wat beter voor geschikt... Spreekwoorden is een heel visueel concept, maar goed dat is mijn meningquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat vindt je er vreemd aan, Re?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |