abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55756885
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG, Lieke *proest*

*kijkt Heroes verder*
Dat is pas televisie...heb in 3 dagen het hele seizoen bekeken..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55756903
Petje af voor riri
Ben het niet altijd met je eens, maar je blijft wel jezelf!
pi_55756917
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zich vergissen in Brian en Amanda lijkt me nogal sterk. Ze kan 15 juli toch niet vergeten zijn?

Volgens mij legt Lieke dit zich nu allemaal naast zich neer, hoe onbegrijpelijk dat ook voor veel van ons is.
Het kan ook heel slim zijn van Lieke. Op deze manier leert ze wel een beetje hoe Brian en Amanda denken en hoe ze plannen opzetten. Lieke weet dan hoe Japio en Huub 'werken' en idem van Brian en Amanda. Kennis is macht in de villa - ze kan (wellicht) daarmee een voorsprong krijgen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55756926
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:12 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is nu echt van het padje af... zit ze bij Brian en Amanda in bad...

En Huub en Jaap wachten op hun dames voor het etentje...mi kunnen ze maar beter gaan eten want die dames komen niet meer..het is al over tienen..

Het is een vervelend zooitje in die kooi..niks klopt er meer...en er is ook geen lol meer..wat rest is achterdocht, rancune en komplotten...
Gewoon de 5 die er zitten afkopen met wat geld.5 nieuwe erbij,stemmingsrondes weg laten vallen en dan gewoon iedereen wegpesten.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:15:53 #255
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55756937
quote:

[..]

Zich vergissen in Brian en Amanda lijkt me nogal sterk. Ze kan 15 juli toch niet vergeten zijn?

Volgens mij legt Lieke dit zich nu allemaal naast zich neer, hoe onbegrijpelijk dat ook voor veel van ons is.
Dit is voor Brian en Amanda ook heel zwaar
Het is hun plannetje om Lieke in te palmen en daarmee Huub over de zeik te krijgen.........en dat lijkt te lukken!

Ik ben het spoor Lieke inmiddels meer dan bijster
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55756958
Volgens mij kunnen de Huub fans het niet hebben dat Huubje het nu weer met hoeren moet doen.
Overdag zit hij nu alleen, Jaap die zegt ook bijna niets.
Huub slaat de drank nu snel achterover, want anders krijgt hij kleine huubje straks niet overeind.
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 22:16:33 #257
184769 crew  Deisyy
pi_55756959
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:13 schreef riri het volgende:

[..]

Haar eigen partner heeft alles wat wat je hierboven beschrijft richting Amanda en Brian zelf ook gedaan.
Lieke is de enige die in één enkel geval eens is uitgeschoten...voor de rest treft haar wat dat betreft geen blaam....ze zou gek zijn om niet te mogen genieten....Huub wil het liefst dat ze in de hoek kruipt en er pas uit komt als hij haar nodig heeft
Kom op hee, je wilt toch niet beweren dat Huub Lieke ook heeft aangerandt, geslagen, geschopt, uitgescholden, je extensions uit je hoofd hebben getrokken, gekrabbeld, je hele familie verrot hebben gescholden, je hebben bekogeld met appels, je in de vijver hebben gegooid, je maandenlang hebben geterroriseerd, etc

O fuck, ik heb zo'n hekel aan deze discussie, die al dagenlang duurt en nu doe ik er zelf aan mee
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55756992
quote:

[..]

Haar eigen partner heeft alles wat wat je hierboven beschrijft richting Amanda en Brian zelf ook gedaan.
Lieke is de enige die in één enkel geval eens is uitgeschoten...voor de rest treft haar wat dat betreft geen blaam....ze zou gek zijn om niet te mogen genieten....Huub wil het liefst dat ze in de hoek kruipt en er pas uit komt als hij haar nodig heeft
Het gaat toch niet om wat Huub tegen B en A heeft gedaan
pi_55756994
quote:

[..]

Je vergeet dat Huub vaak in de problemen kwam omdat iedereen Lieke niet mocht.Ineens is dat vergeten en vind je het zelfs normaal dat ze bij Brian in bad gaat.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:18:36 #260
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757017
En ondertussen in bad...........heeft Lieke het nog steeds over Huub!
pi_55757018
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:07 schreef Dark het volgende:

[..]

En Lieke heeft het in bad nog steeds over Huub

Ze houdt van eerlijkheid, oprechtheid en duidelijkheid...........
Die duidelijkheid over Huub vertelt ze onderhand al een dikke maand....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 22:18:48 #262
184769 crew  Deisyy
pi_55757023
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:15 schreef Dark het volgende:

[..]

Dit is voor Brian en Amanda ook heel zwaar
Het is hun plannetje om Lieke in te palmen en daarmee Huub over de zeik te krijgen.........en dat lijkt te lukken!

Ik ben het spoor Lieke inmiddels meer dan bijster
Je gaat toch niet inene meelijden krijgen met B en A?

Het is hun straf dat ze nu naar het gezever van Lieke moeten luisteren
pi_55757045
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef neehe het volgende:
Volgens mij kunnen de Huub fans het niet hebben dat Huubje het nu weer met hoeren moet doen.
Huub slaat de drank nu snel achterover, want anders krijgt hij kleine huubje straks niet overeind.
wat een vreemde conclusie...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55757049
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:13 schreef miesy het volgende:

[..]

als huub geen haar beter is dan brian, waarom zit ze dan wel in bad met brian?
Omdat ze graag in bad wil zitten en het gezellig wil hebben....ze heeft niets met Brian....mag ze ook niet aan dezelfde tafel zitten,op de bank of waar dan ook zijn met Brian?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55757055
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:07 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik lig echt in een deuk hier.Ook al ben ik voor Huub ,dan nog zou ik het dom vinden als hij met die klootzak van een Brian ging samenspelen.De mensen die voor Lieke zijn ,hoor je nu helemaal niet meer over Brian.
Zo gaat dat al heel lang met de fans van Huub. Toen Jaap gekozen had om met dennis te spelen, kon Jaap helemaal niets meer goed doen. Lieke speelde met Huub en werd de hemel ingeprezen.... Vervolgens na zoveel aandringen van Huub om toch maar weer met hem samen te spelen, begon de populairiteit van Jaap hier weer aardig toe te nemen. Nu heeft Lieke het helemaal gehad en heeft besloten niet meer met Huub te spelen, nou is zij bij de Huub fans weer de boosdoender. Hoezo hypocriet.....ik kan me nog herinneren dat er een usser, die overigens allang niet meer in de COS te vinden is, de mensen toen nog vroeg of ze wel wisten hoe hypocriet ze waren.
pi_55757058
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef neehe het volgende:
Oh jee ja, we zijn nu allemaal zoooooooo jaloers
pi_55757059
Lieke zal best wel weten dat Brian en Amanda een spelletje met haar spelen..ze speelt het spelletje gewoon mee omdat zij mi medestanders zoekt om tegen Huub te spelen..Huub weg jagen ala Eric..id

--Einstein
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:20:35 #268
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757075
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Die duidelijkheid over Huub vertelt ze onderhand al een dikke maand....
Ze vertelt ook nog even dat ze heel vergevingsgezind is en dat er bij haar heeeeeeel veel kan voordat ze het genoeg vindt.
Dat zien we, ze zit in bad met A en B..........met Huub is ze nog niet zo ver
pi_55757077
Leuk progamma wel, eerst weken ''De herhalingen'' van Dennix en Nada en nu al weer weken '' De herhalingen'' van Held Huub en G.I. Lieke.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_55757085
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef Dark het volgende:
En ondertussen in bad...........heeft Lieke het nog steeds over Huub!
En Huub heeft het net weer over Lieke.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:21:10 #271
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55757091
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik heb geen geluid op de streams van die drie gekken in bad.
Maar je kan precies zien wanneer Lieke het over Huub heeft.
Haar kop krijgt dan een hele felle blik.
13:39 uur 3 januari cos#3120

Gert: Lieke walgt van zichzelf, omdat ze haar gevoelens maandenlang verloochend heeft
door uit taktische overwegingen een relatie met iemand te hebben , waar ze niet werkelijk iets voor voelt.
En die walging projecteert Lieke op haar slachtoffer Huub.
pi_55757093
Het gaat erom dat Lieke altijd zo politiek correct was en zegt "dat zou ik niet kunnen" en "dat zou ik nooooit doen".
Dat Huub daar problemen mee heeft kan ik me heel goed voorstellen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:21:38 #273
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757106
Jaap heeft gehoord dat ze weg niet kunnen vinden.
Lieke - Ze zijn hier vorige week geweest!
pi_55757119
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh jee ja, we zijn nu allemaal zoooooooo jaloers
Waarschijnlijk n iet jaloers, maar wel eenzijdig.
pi_55757132
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef riri het volgende:

[..]

Omdat ze graag in bad wil zitten en het gezellig wil hebben....ze heeft niets met Brian....mag ze ook niet aan dezelfde tafel zitten,op de bank of waar dan ook zijn met Brian?
Nogal een verschil toch? Bij iemand aan tafel zitten OF BIJ IEMAND IN BAD KRUIPEN.
pi_55757141
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef riri het volgende:

[..]

maar brian is geen haar beter dan huub.
kan ze net zo goed met huub in bad zitten.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 22:23:05 #277
184769 crew  Deisyy
pi_55757147
Huub tegen Lieke: Jij zit nu wel in bad met iemand die je geslagen heeft.
Lieke: Whoe, jaloezie!
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:24:01 #278
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757169
Lieke vindt dat die meiden groot gelijk hebben, dat ze Jaap en Huub laten zitten.
pi_55757178
pi_55757195
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zal best wel weten dat Brian en Amanda een spelletje met haar spelen..ze speelt het spelletje gewoon mee omdat zij mi medestanders zoekt om tegen Huub te spelen..Huub weg jagen ala Eric..id

Volgens mij is Lieke niet eens bezig tegen Huub te spelen. Ze zoekt vermaak en plezier om haar tijd door te komen. Plannen maakt ze wel, maar dat is bijvoorbeeld een 'Mister DGK verkiezing'. Op dit moment negeert ze Huub zo veel, dat hij zelfs geen actie van haar tegen zich krijgt.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:25:08 #281
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757197
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Huub - Nee, machteloosheid, omdat ik het niet begrijp!
pi_55757204
zou netter wezen als Huub de ouders had gebeld van kati om excuses aan te bieden over de beelden die op internet staan...
maar dat doet en durft hij niet....
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 22:25:41 #283
137949 Disana
pi_55757216
Het schijnt dat een paar mensen niet willen zien dat de kritiek op de keuze van Lieke voor Amanda en Brian los staat van wat users over Huub denken. Er moet weer op de man worden gespeeld, heel vervelend voor de sfeer.
pi_55757223
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:

[..]

Zo gaat dat al heel lang met de fans van Huub. Toen Jaap gekozen had om met dennis te spelen, kon Jaap helemaal niets meer goed doen. Lieke speelde met Huub en werd de hemel ingeprezen.... Vervolgens na zoveel aandringen van Huub om toch maar weer met hem samen te spelen, begon de populairiteit van Jaap hier weer aardig toe te nemen. Nu heeft Lieke het helemaal gehad en heeft besloten niet meer met Huub te spelen, nou is zij bij de Huub fans weer de boosdoender. Hoezo hypocriet.....ik kan me nog herinneren dat er een usser, die overigens allang niet meer in de COS te vinden is, de mensen toen nog vroeg of ze wel wisten hoe hypocriet ze waren.
Heb Lieke nooit leuk gevonden.Ook al speelde ze met Huub.Sylvia vond ik saai en Eric was wel tof.Jaap mag ik soms wel en soms niet,die is zo moeilijk te peilen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:26:14 #285
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757229
Lieke begint ook al met - What goes around comes around!
pi_55757236
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:

[..]

In connectie met Huub zijn mensen nu eenmaal beter te pruimen dan individueel...kijk naar de tijd dat Huub samen met Amanda kookte..samen acteerden..dan is Amanda zelfs leuk om naar te kijken...

Dan wel!

Zelfde geldt voor Brian..en dus ook voor Lieke en Jaap...

En verder..de vrienden van mijn vrienden zijn ook mijn vrienden..en de vijanden van mijn vijanden zijn ook mijn vijanden..

Zo iets!
--Einstein
pi_55757241
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Nogal een verschil toch? Bij iemand aan tafel zitten OF BIJ IEMAND IN BAD KRUIPEN.
Maar ze heeft WEL HAAR BIKINI AAN.
pi_55757243
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Kom op hee, je wilt toch niet beweren dat Huub Lieke ook heeft aangerandt, geslagen, geschopt, uitgescholden, je extensions uit je hoofd hebben getrokken, gekrabbeld, je hele familie verrot hebben gescholden, je hebben bekogeld met appels, je in de vijver hebben gegooid, je maandenlang hebben geterroriseerd, etc

O fuck, ik heb zo'n hekel aan deze discussie, die al dagenlang duurt en nu doe ik er zelf aan mee
Ik word er ook heel beroerd van dat alles van Brian maar gebagatelliseerd wordt ten nadele van Huub. Die dit soort dingen NOOIT gedaan heeft.
pi_55757247
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef riri het volgende:
zou netter wezen als Huub de ouders had gebeld van kati om excuses aan te bieden over de beelden die op internet staan...
Ja daaaaaaaaag! Sorry meneer, ik heb uw dochter on cam genomen, vergeeft u me?
Net alsof die ouders op zo'n telefoontje zitten te wachten
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 22:27:09 #290
184769 crew  Deisyy
pi_55757258
quote:
Waarom zou Huub daarover zijn excuses aan moeten bieden? Kati heeft daar geheel vrijwillig aan meegewerkt, dat de Febo het in vol ornaat op de streams lieten is Huub niet te verwijten.
pi_55757261
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55757269
ik kan er niets aan doen...ik moet soms echt om Amanda lachen....zou leuk zijn als die twee meiden die kerels eruit spelen..ze kunnen het!
pi_55757273
quote:

[..]

Natuurlijk is dat niet goed te praten wat er toen gebeurd is. Toch blijf ik erbij dat dit niet altijd hoeft te lijden tot helemaal geen vergeving.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:28:21 #294
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55757300
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef Disana het volgende:
Het schijnt dat een paar mensen niet willen zien dat de kritiek op de keuze van Lieke voor Amanda en Brian los staat van wat users over Huub denken. Er moet weer op de man worden gespeeld, heel vervelend voor de sfeer.
Eensch

Het maakt toch niet uit welke voorkeur we hebben?

Alles mag toch?
pi_55757307
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:27 schreef riri het volgende:
ik kan er niets aan doen...ik moet soms echt om Amanda lachen....zou leuk zijn als die twee meiden die kerels eruit spelen..ze kunnen het!
Dat idee heb ik ook al eens geoppert.
pi_55757309
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef Disana het volgende:
Je bent gewoon heul jaloers dat jij vanavond niet bij Huub mag eten
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:29:28 #297
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55757324
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef miesy het volgende:

[..]

wat een vreemde conclusie...
Ik zit sommige antwoorden met stomme verbazing te lezen.

Volgens mij heeft de ene helft van dit forum andere streams dan de andere helft van het forum.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55757327
quote:
zou klasse zijn als lieke in plaats van zich in te likken, afstand zou houden van mensen die het niet al te best met haar voor hebben.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55757329
Huub heeft wel goede zelf kennis. Hij vind zichzelf de grootste kleuter. Erg nobel als je dat van je zelf kan zeggen.
pi_55757337
quote:
Waarom zou hij? Dat meisje wilde het toch zelf? Slaat echt nergens op. En wat moet Huub zeggen dan? Sorry dat uw dochter zo graag met haar poffertje op tv wilde door met mij sex te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')