DEN HAAG - Weerinstituut KNMI waarschuwt dat het de komende uren plaatselijk glad kan worden in het hele land door ijzel en bevriezing van natte weggedeelten.quote:
Andersom zou niet goed zijn..quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik praat ook de hele dag over iemand die me niet interesseert.
Hier ook al dus het komt jouw kant op...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, aha. Hoop trouwens niet dat we dat hier (Groningen) ook krijgen.
Binnenblijven dus, net als met die oudejaarsmist. Maar ja, moeten ze wel de streams een beetje spannender makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hier ook al dus het komt jouw kant op...
Daar is toch niets mis mee ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:10 schreef Dark het volgende:
Lieke wil heeeeeeel graag in de media werken, ze wil overal aan proeven, ze wil zelfs kabels sjouwen. Ook wil ze wel dingen voor de schermen doen - sterren dansen op het ijs ofzo - het maakt haar niet zoveel uit............ALS HET MAAR IN DE MEDIA IS!
als ze met hem had gaan douchen had ik het ook niet begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub herhaalt nogmaals dat hij het niet kan begrijpen dat Lieke met brian in bad gaat.
Gniffel en zucht..quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik praat ook de hele dag over iemand die me niet interesseert.
Schrijf ik ergens dat er iets mis mee isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:16 schreef neehe het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee ?
Volgens mij had ze dat al gezegt toen ze nog maar net in DGK zat.
De 1 wil dit de ander wil dat.
Nou als je schrijft : ALS HET MAAR IN DE MEDIA IS, dan bedoel je daar iets mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Schrijf ik ergens dat er iets mis mee is
ik kijk bijna elke dag en ik snap er ook niets van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Je moet je voorstellen dat streamers op vakantie waren en 2, 3 weken,
niet hebben gekeken en nu weer kijken en Lieke met Amanda en Brian in de jacuzzi
zien zitten. Daar snappen ze echt niets van.
Lieke zei dat zelf met heel veel nadruk! Het was een quote.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou als je schrijft : ALS HET MAAR IN DE MEDIA IS, dan bedoel je daar iets mee.
Als Lieke het zelf zo gezegd heeft, dan is er toch niets mis mee het hier te schrijven?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou als je schrijft : ALS HET MAAR IN DE MEDIA IS, dan bedoel je daar iets mee.
Ik ook! en ik stream ff een fles wijnquote:
huub heeft jw opdracht gegeven 1 bord bij te zettenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef Guuskeee het volgende:
tafeltje voor 4?
Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Je moet je voorstellen dat streamers op vakantie waren
en 2, 3 weken, niet hebben gekeken en nu weer kijken
en Lieke met Amanda en Brian in de jacuzzi zien zitten.
Daar snappen de streamers echt niets van.
ik zeg (wegen)kaarten actgie voor liekequote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
Gaat Lieke nou in bad met die twee griezels????
Die meid is echt compleet de weg kwijt
Of denken.....1) Lieke heeft een zware hersenoperatie ondergaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Je moet je voorstellen dat streamers op vakantie waren
en 2, 3 weken, niet hebben gekeken en nu weer kijken
en Lieke met Amanda en Brian in de jacuzzi zien zitten.
Daar snappen de streamers echt niets van.
Een goede psychiater zou ook geen miskleun zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik zeg (wegen)kaarten actgie voor lieke
Nee dat is zo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Lieke het zelf zo gezegd heeft, dan is er toch niets mis mee het hier te schrijven?
Het is nu officieel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Kom net binnenvallen. Sjonge jonge wat is Lieke aan het doen![]()
En wat een pracht OP
Ja, een heel goed idee en dan gelijk een DVDtje van een half jaar uitgemaakt worden voor K hoer, tering hoer NSBer hoer, exceem kop.....zoveel vebaal en zelfs ook fysiek geweld van Huub tegen Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.
Ik denk niet dat er iemand dieper is gezonken in de kooi dan haar. Eigenlijk is ze gewoon erg zielig.
Zou het een wanhoops offensief zijn, of juist berekenend?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.
Ik denk niet dat er iemand dieper is gezonken in de kooi dan haar. Eigenlijk is ze gewoon erg zielig.
Ja, Lieke is diep gezonken in dat badquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat de Lieke fans nu ook Brian voor lief moeten nemen.Lig echt in een deuk.Lieke met die lui in bad.
Nee joh, dit is oprecht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou het een wanhoops offensief zijn, of juist berekenend?
Huub wil graag dat ze weer een relatie met hem begint...hij die haar weken geleden al uitschold voor NSB hoer die ze kaal op en kar door de straten moesten trekken....dit weekend schreef hij haar hoe bijzonder hij Lieke vond en wat voor krachtige vrouw ze isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Het zit Huub nog steeds niet echt lekker dat Lieke, samen met Brain en Amanda in de jaccuzi zit. Hij blijft er maar op hameren dat hij niet begrijp dat zer bij iemand in de jaccuzi gaat zitten die haar geslagen hebt. Hoe zielig ben je nou dit steeds te herhalen. Zelf vergokt hij zijn eigen moeder nog voor 2 miljoen en een ander mag niets. En hij vergeet dat hij haar zelf bij haar keel gegrepen heeft en behoorlijk hard aan haar arm getrokken heeeft. Hoeveel boter heb je op je hoofd Huub?
Dat verbale geweld van Amanda en Brian en het fysieke geweld van Brian naar Lieke toe was vele malen erger. Maar ja, daar zit Lieke niet mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, een heel goed idee en dan gelijk een DVDtje van een half jaar uitgemaakt worden voor K hoer, tering hoer NSBer hoer, exceem kop.....zoveel vebaal en zelfs ook fysiek geweld van Huub tegen Lieke.
Een normaal mens gaat ondehand naar zijn/haar bed, hier moeten ze nog etenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jan-Willem dekt het vierde bord. De meiden komen iets later 'Ze kunnen de weg niet vinden' .....
...... en dan zal het straks wel te laat worden om nog terug te kunnen rijden met de gladheid ....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |