En over de concurrent van de ANWB natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:40 schreef Horloge het volgende:
Hele discussie en gesprek over ANWB en NOS, vergeten ze de files.![]()
Een brakende Domien...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik blijf sinds 2008 niet meer auto ingelogd, das best irritant...
Heb ik wat gemist de afgelopen 5 dagen, toen ik in Berlijn was.....
Oja: Wat zijn Uggs ?
Welkomquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef MarijeH het volgende:
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Ik volg dit topic al een tijdje en luister sinds 2 jaar naar 3fm. Vandaag heb ik me maar aangemeld.
Welkom Marijequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef MarijeH het volgende:
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Ik volg dit topic al een tijdje en luister sinds 2 jaar naar 3fm. Vandaag heb ik me maar aangemeld.
welkomquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef MarijeH het volgende:
Ja inderdaad. Michiel is ziek hoorde ik net.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Hallo
Bart valt vandaag in voor Michiel?
Welkom!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef MarijeH het volgende:
3FM Ziekenhuis Radio!quote:Iedereen is ziek behalve ik! (dat kan niet lang goed gaan toch?) @ 3fm vandaag, 14:08
Is dat de eerste of heb ik er al 1tje ofzo gemist....quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:10 schreef Horloge het volgende:
Michiel ziek? Komt goed uit, kan ik straks mooi De Mol kijken.
welkom!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef MarijeH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |