Wennemars bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef Ericr het volgende:
Winnaar moet dan toch rond de 35,15 kunnen halen.
Daar ben ik ook bang voor..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:58 schreef Wilskracht het volgende:
Kuipers gaat winnen 35.20
Snel ijs, denk ik. Er zit nauwelijks verschil tussen de toppers en subtoppers.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:03 schreef Ericr het volgende:
Snel ijs of de Nederlanders kunnen opeens weer goede 500's rijden.
Nou, na z'n 500m iig wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Vork het volgende:
Vlakt nou iedereen al Smeekens uit op basis van z'n relatief zwakke 1000 meter?
Nou, z'n PR (35,71) had ie gereden op de baan van Turijn, dus is het niet zo raar dat ie hier een kwart seconde sneller kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef MiLalaa het volgende:
ja dat had ik wel gedacht van Smeekens. Goed van Kuipers. Maar wtf heeft Elgersma geslikt? Klopt de tijdwaarneming wel? .. haha
Close, but nu cigarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Vork het volgende:
Vlakt nou iedereen al Smeekens uit op basis van z'n relatief zwakke 1000 meter? Wat dat betreft maakt hij natuurlijk net zoveel kans als een Bos met z'n zwakke 500 meter. Gelukkig voor de spanning in de wedstrijd zijn er voor de tickets en titel meer kanshebbers dan plaatsen, dat maakt het in elk geval wel spannend.
het meest stomme podium dat ik kon bedenken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi podium hoor:
De koning
Kuipers
Elgersma
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het meest stomme podium dat ik kon bedenken.ohnee, ik ben wel blij met kuipers
![]()
ik hoop op jouw scenario!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Bos Kuipers en Nijenhuis naa WK
Tuiters en Van Velde strijden om het laatste ticket
of gaan Elgersma en de Koning opeens een goede 1000 rijden?
Ja idd, bij de vrouwen is het wel een beetje bekeken, maar hier ben ik nog wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop op jouw scenario!
Maar jee, er kan weer vanalles gebeuren. Ik dacht juist dat het bij de vrouwen spannender zou worden dan bij de mannen, maar het lijkt andersom nu.
Bij de vrouwen kan ook nog alles gebeuren als van Deutekom of Wust de 1000 wint en Gerritsen een steekje laat vallen bijvoorbeeld. Ik denk dat het nog wel spannend wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop op jouw scenario!
Maar jee, er kan weer vanalles gebeuren. Ik dacht juist dat het bij de vrouwen spannender zou worden dan bij de mannen, maar het lijkt andersom nu.
De Koning.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef BVO het volgende:
Bos, Kuipers en Nijenhuis hoop ik sowieso, plus een leuke strijd om plek 4.
Heeft denk ik niet genoeg op Tuitert gewonnen voor de 1000.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, wat is er met Wennemars aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |