Dank u meneer DaMart. Hetzelfde.quote:
Dattie mag stikken in jouw bloedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef DaMart het volgende:
En ik wens de mug die mij vannacht zo vaak gestoken heeft een kutdag toe.
Als het goed is valt 'ie straks een keer dood neer. Dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef DaMart het volgende:
En ik wens de mug die mij vannacht zo vaak gestoken heeft een kutdag toe.
Bestaan dat soort mensen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wat kan je met collega's die te stom zijn hun eigen voornaam 20 achter elkaar op dezelfde manier goed te schrijven
quote:
Zeker als ik hem vind en toevallig net de elektrische vliegenmepper binnen handbereik heb!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het goed is valt 'ie straks een keer dood neer. Dus.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wat kan je met collega's die te stom zijn hun eigen voornaam 20 achter elkaar op dezelfde manier goed te schrijven
Vrij kansloos...quote:
Oh ideaal die elektrische dingen. Tot je er zelf een keer een schok van krijgt. De hele avond tintelde m'n vingerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
Zeker als ik hem vind en toevallig net de elektrische vliegenmepper binnen handbereik heb!
Da's zo ver weg.quote:
Hoezo toevallig? Zo neerleggen nu dat je er snel bij kanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Zeker als ik hem vind en toevallig net de elektrische vliegenmepper binnen handbereik heb!
Daar heb ik katten voor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
Je moet ze altijd paraat hebben hè. Voor de vliegen die er evt zijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Het kan aan mij liggen. Maar is een golden shower niet iets héél anders?
Het ligt dus niet aan mij.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Iddquote:
Duhuh, maar die neem ik nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Noem het dan gewoon Golden Power. Zoals het heet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:36 schreef Badabingea het volgende:
Duhuh, maar die neem ik nooitVandaar het plaatje eronder zodat je weet waar ik het dan wel over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |