Ik denk dat dat afhangt van de dame.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:08 schreef steekbal het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een conclusie, ben gewoon benieuwd. Heb zelf wel het idee dat vrouwen het 'aantrekkelijk' vinden als ik piano speel, maar was benieuwd of dat ook zo is
Ik wilde het net zeggen: kijk dan hoeveel vrouwen onze womanizer wibi om zn toverstafje windt. Hij is hét bewijs dat musici woest aantrekkelijke & mysterieuze mannen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:16 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Wibi Soerjadi ook weer single
maar dat zal niet zo snel door zijn piannospel, maar eerder door een disney fetish komen
Oh ja, dat is ook mooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Salsanadia het volgende:
Frans Liszt meer.
Een beter voorbeeld dan wibi dan: ik denk dat het ook gewoon heel banaal om je status te doen is. Echt goeie muzikanten verdienen aardig wat geld, niet voor niets hebben de lelijkste rocksterren de lekkerste wijven om zich heen hangen: macht, geld, roem. Welke vrouw wordt daar nou niet week van? Uiteindelijk zijn vrouwen gewoon bijna altijd golddiggers, hoe hard ze zelf ook verkondigen van nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:33 schreef steekbal het volgende:
Oke, dan is wibi niet het goede voorbeeld. Maar daar gaat het me ook niet om, ik hoef niet woest aantrekkelijk gevonden worden. Maar volgens mij schept het een bepaalde, vertrouwelijke sfeer.
Toevallig was WIbi samen met de dochter van een piano-boer; tevens collega van mijn vader.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:16 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Wibi Soerjadi ook weer single
maar dat zal niet zo snel door zijn piannospel, maar eerder door een disney fetish komen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef steekbal het volgende:
Maar is het ook sexy om een man te zien spelen, of gaat het om de sfeer die hij oproept. Of het idee dat hij bv vaardige handen heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |