dat verklaard een hoop natuurlijk..
quote:
op 10-26-1999 om 01:31 PM schreef JayTaph het volgende:
KNMI meldde een plaatselijke aarbeving. Epicentrum almere buiten, kracht 7 op de schaal van richter...dat verklaard een hoop natuurlijk..
Mona : Se moet bij mij bleife !!
Loentje: moet JIJ niet werken!?
Ik wens mona in ieder geval veel sterkte..
Ik mag lijden dat Mona een botsplinter in haar slagader heeft gekregen en vanmiddag op een gruwelijke wijze aan embolie overlijd, niet omdat ik een hekel aan Mona heb, (tenminste, niet zo erg dat ik haar dood wens) maar wel BB voor zijn arrogantie gestraft wil zien.
quote:
op 10-26-1999 om 01:36 PM schreef John S. het volgende:
NEE !! Dat jullie daar intrappen..Mona probeert gewoon haar ass te saven. Ze weet dat ze die opdracht nooit haalt, en dan zal ze genomineerd worden. Bijkomend pluspunt voor Mona: ze staat even midden in de belangstelling, en dat probeerde ze al heel de tijd te bewerkstelligen.Mona : Se moet bij mij bleife !!
Dat is ook wat mijn eerste reactie was, maar ik lees net op de BB-site dat het Mona gelukt was om over het koord te lopen maandag of zo, en dat ze daar niet over uitgepraat raakte. Ze riep ook meteen "Ik heb er meteen zin in", dus ik denk niet dat de analyse in dit geval op gaat.
Als er echt iets was had VOO wel aktie ondernomen
Krijg toch allemaal 't heen en weer met jullie gore leedvermaak !
En...trots op jezelf ??
BAH !
quote:
op 10-26-1999 om 02:12 PM schreef Moor het volgende:
GETVERDEMME wat een stelletje smerige viespeuken is hier aan 't reageren, zeg !Krijg toch allemaal 't heen en weer met jullie gore leedvermaak !
En...trots op jezelf ??
BAH !
Sorry Moor, maar ik hoop niet dat je mij hiermee bedoelt. Ik postte niet uit leedvermaak, maar ik dacht gewoon iets te constateren...
Is Bart trouwens weg??
Voor de duidelijkheid, ik gun niemand letsel, al helemaal niet vanwege een stom spelletje van een debiele omroep. (En zoals eerder al gezegd, ik vind Mona nog steeds de minste van het hele stel dus ga niet zeggen dat ik haar nu verdedig tegen de stelling dat ze simuleert. Ik weet het gewoon niet.)
Maar ik vind de reactie van de 'dagboekkamerstem' (wat een woord) wel erg simpel met de reactie dat het kleine kinderen zijn die zich aanstellen.
Bianca is op dit moment bezig uit een stapelbed een spalk te creeeren. Nou vraag ik me af of 1 van die mensen ook maar het minste van diagnostiek of EHBO weten maar het is leuk geprobeerd...
Hopelijk is Mona snel weer opgeknapt zodat zij verantwoordelijk kan worden gehouden voor het falen van de weekopdracht, dan gaat het verwijt niet naar haar maar naar BB!!!
De weekopdracht heeft haar eerste slachtoffer geëist. Op het moment dat Mona de overkant van het evenwichtskoord bereikt en op het plateau wil stappen, breekt deze af. Hierbij komt zij lelijk ten val. Net op het moment dat Mona de opdracht onder knie kreeg, incasseert zij dus een zware tegenslag.
Tja ik heb het al zo vaak gezegd en nu gebeurt het dan toch, dat huis is gewoon niet gebouwd op M
NA dus laat haar AUB het huis verlaten
En ja Moor ik ben niet vies van een beetje leedvermaak
quote:
op 10-26-1999 om 01:36 PM schreef John S. het volgende:
NEE !! Dat jullie daar intrappen..Mona probeert gewoon haar ass te saven. Ze weet dat ze die opdracht nooit haalt, en dan zal ze genomineerd worden. Bijkomend pluspunt voor Mona: ze staat even midden in de belangstelling, en dat probeerde ze al heel de tijd te bewerkstelligen.Mona : Se moet bij mij bleife !!
AGREE!
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |