abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:28:00 #1
783 Lee
Eye watch 2
pi_208328
Ja hoor, Mona is van het koord gelazerd. Ligt nu op de bank en wordt verpleegd door Karin en Ruud.
Gilt het uit van de pijn, doet dus niet mee vrijdag a.s.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:31:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_208329
KNMI meldde een plaatselijke aarbeving. Epicentrum almere buiten, kracht 7 op de schaal van richter...

dat verklaard een hoop natuurlijk..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:33:00 #3
783 Lee
Eye watch 2
pi_208330
Hihi

quote:
op 10-26-1999 om 01:31 PM schreef JayTaph het volgende:
KNMI meldde een plaatselijke aarbeving. Epicentrum almere buiten, kracht 7 op de schaal van richter...

dat verklaard een hoop natuurlijk..

dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:36:00 #4
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208331
NEE !! Dat jullie daar intrappen..Mona probeert gewoon haar ass te saven. Ze weet dat ze die opdracht nooit haalt, en dan zal ze genomineerd worden. Bijkomend pluspunt voor Mona: ze staat even midden in de belangstelling, en dat probeerde ze al heel de tijd te bewerkstelligen.

Mona : Se moet bij mij bleife !!

Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_208332
Ik voelde de trillingen hier in Zaltbommel!!...

B.T.W. Jay..moet jij niet werken?!

zuig
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:48:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_208333
Wat reageren jullie lullig, ze heeft een flinke val gemaakt en heeft echt pijn hoor. Iedereen reageerd wel goed vind ik, ik heb wel met haar te doen hoor
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:49:00 #7
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_208334
B.T.W. Jay..moet jij niet werken?!

Loentje: moet JIJ niet werken!?

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_208335
JAy,
Dat doet ik toch ook?!
'k ga nu weer verder...Ik zie vanavond wel hoe en wat?!...

Ik wens mona in ieder geval veel sterkte..

zuig
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:59:00 #9
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_208336
Goed... als eerlijk verliezer ga ik hier verder: Ruud ging net naar de dagboekkamer, ze krijgen geen spullen en ze moeten zich niet aanstellen als kleine kinderen. Ik geloof dat het voorstel nu is om een spalk te maken van kippengaas.

Ik mag lijden dat Mona een botsplinter in haar slagader heeft gekregen en vanmiddag op een gruwelijke wijze aan embolie overlijd, niet omdat ik een hekel aan Mona heb, (tenminste, niet zo erg dat ik haar dood wens) maar wel BB voor zijn arrogantie gestraft wil zien.

Live young, die fast.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:00:00 #10
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_208337
quote:
op 10-26-1999 om 01:36 PM schreef John S. het volgende:
NEE !! Dat jullie daar intrappen..Mona probeert gewoon haar ass te saven. Ze weet dat ze die opdracht nooit haalt, en dan zal ze genomineerd worden. Bijkomend pluspunt voor Mona: ze staat even midden in de belangstelling, en dat probeerde ze al heel de tijd te bewerkstelligen.

Dat is ook wat mijn eerste reactie was, maar ik lees net op de BB-site dat het Mona gelukt was om over het koord te lopen maandag of zo, en dat ze daar niet over uitgepraat raakte. Ze riep ook meteen "Ik heb er meteen zin in", dus ik denk niet dat de analyse in dit geval op gaat.

Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:02:00 #11
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_208338
he eindelijk weer is goed nieuws, weet natuurlijk dat ze het vrijdag niet zal gaan redden, en probeert nu op deze mannier er onderuit te komen.
Ai Ai zielig hoor !

Als er echt iets was had VOO wel aktie ondernomen

The Guru is present

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:02:00 #12
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_208339
Heeft iemand de bloederige details....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:03:00 #13
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208340
Ik denk het toch wel JigSaw. Na die ene keer is het nooit meer gelukt. Voor Mon was dit de ideale oplossing. Nu blijkt dat ze echt een blessure heeft, heeft ze er waarschijnlijk al spijt van..ze had gehoopt te kunnen simuleren, maar door haar eigen lompheid is dit allemaal mislukt.
pi_208341
GETVERDEMME wat een stelletje smerige viespeuken is hier aan 't reageren, zeg !

Krijg toch allemaal 't heen en weer met jullie gore leedvermaak !

En...trots op jezelf ??

BAH !

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:17:00 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_208342
Goedzo Moor!
Volgens mij was Mona echt serieus aan het oefenen. Zelf heeft ze waarschijnlijk ook wel door dat ze er zowiezo uitgestemd wordt als dankzij haar de weekopdracht niet gehaald wordt.
Geblesseerd raken helpt op zo'n moment ook niet. Het is 'in de vrije natuur' nu eenmaal zo dat altijd de zwakste van de groep(gewond!) gepakt wordt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:17:00 #16
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208343
quote:
op 10-26-1999 om 02:12 PM schreef Moor het volgende:
GETVERDEMME wat een stelletje smerige viespeuken is hier aan 't reageren, zeg !

Krijg toch allemaal 't heen en weer met jullie gore leedvermaak !

En...trots op jezelf ??

BAH !

Sorry Moor, maar ik hoop niet dat je mij hiermee bedoelt. Ik postte niet uit leedvermaak, maar ik dacht gewoon iets te constateren...

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:18:00 #17
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_208344
Inderdaad Moor, wat zakt het niveau toch gigantisch af en toe! Ik bedoel, we hoeven niet roomser dan de paus te zijn, maar een beetje zitten geilen op iemand die van een toestel lazert....getver. Tijd voor sommigen om zelf eens in de spiegel te kijken.
pi_208345
Stomme mensen!!
Niet zo lullig doen over Mona, ze mag dan wel dom zijn, maar ik wens niemand een botbreuk toe...

Is Bart trouwens weg??

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:21:00 #19
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_208346
Moor, je hebt gelijk, maar ik moet wel zeggen dat toen ik laatst erg sarcastisch was maar vergat een smiley neer te zetten ik ook afgemaakt werd.

Voor de duidelijkheid, ik gun niemand letsel, al helemaal niet vanwege een stom spelletje van een debiele omroep. (En zoals eerder al gezegd, ik vind Mona nog steeds de minste van het hele stel dus ga niet zeggen dat ik haar nu verdedig tegen de stelling dat ze simuleert. Ik weet het gewoon niet.)

Maar ik vind de reactie van de 'dagboekkamerstem' (wat een woord) wel erg simpel met de reactie dat het kleine kinderen zijn die zich aanstellen.

Bianca is op dit moment bezig uit een stapelbed een spalk te creeeren. Nou vraag ik me af of 1 van die mensen ook maar het minste van diagnostiek of EHBO weten maar het is leuk geprobeerd...

Hopelijk is Mona snel weer opgeknapt zodat zij verantwoordelijk kan worden gehouden voor het falen van de weekopdracht, dan gaat het verwijt niet naar haar maar naar BB!!!

Live young, die fast.
pi_208347
Mona komt ernstig ten val
© Big Brother 26/10/1999 14:10

De weekopdracht heeft haar eerste slachtoffer geëist. Op het moment dat Mona de overkant van het evenwichtskoord bereikt en op het plateau wil stappen, breekt deze af. Hierbij komt zij lelijk ten val. Net op het moment dat Mona de opdracht onder knie kreeg, incasseert zij dus een zware tegenslag.

Tja ik heb het al zo vaak gezegd en nu gebeurt het dan toch, dat huis is gewoon niet gebouwd op MNA dus laat haar AUB het huis verlaten

En ja Moor ik ben niet vies van een beetje leedvermaak

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:36:00 #21
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_208348
Je ziet maar weer: Met Mona in huis gebeurt er tenminste wat. Ik begin Sabientje al te missen, gelukkig lig ik vanavond weer op de Auping!
Oh, behave!
(Austin Powers)

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:39:00 #22
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_208349
quote:
op 10-26-1999 om 01:36 PM schreef John S. het volgende:

AGREE!

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_208350
Ik zeg niet voor niets steeds "RED MONA"..
Gooi ze alstjeblieft terug in zee
Van alles is weer waardeloos

pi_208351
Hebben jullie de kippen al nageteld? Het zal me niet verbazen wanneer er vanavond gebroken kippepoten op het menu staat
Vrij verstandig, neuk een appel.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:09:00 #25
142 Emperor
What's in a name?
pi_208352
Lag er niemand onder?
Think like a man of action, act like a man of thought

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')