abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 1 oktober 2008 @ 09:11:48 #226
1455 Keroppi
kool kikker
pi_62043324
Even een vraagje voor de mensen die ook de 'nieuwe' wake-up light hebben.

Ik heb een beetje problemen met de geluidjes. In eerste instantie hoorde ik ze niet in het 'instel-menu' en in de test-mode.
Daarnaast, als ik mijn wekker om 07.00 zet, dan wil ik ook dat om 07.00 het geluid begint. En niet 12 minuten later ofzo. En die tijd die tussen de actuele wektijd zit en voordat ie eindelijk het muziekje start is ook nog variabel. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Chick on a mission
pi_62046136
Nee, het muziekje gaat aan vanaf de actuele wektijd.
Hij gaat dan in 90 seconde van zacht naar het gewenste niveau, dat is verder niet instelbaar.

@ Aventura, ik zag losse staan in de groothandel, naast de wake-up lights.
Dus ze zullen ook wel in de grotere electronica zaken te krijgen zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62046403
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

En als je de lamp minder sterk zet? Misschien dat je je dan niet wegdraait van het licht en dat je er toch langzaam aan went en makkelijk kan op staan.. Want de tijd is weer een beetje aangebroken dat het langer donker is 's ochtends en dat gordijn een stukje open geen effect meer heeft..
Ja, ik ben wel met minder begonnen, steeds opgevoerd. Ik heb hem nu overigens weer teruggezet op 10 ofzo, aangezien dat toch niet zoveel uitmaakte. Zo heel af en toe word ik overigens wel wakker van het licht, dus misschien moet ik me eens wat meer in mijn slaapritme gaan verdiepen, die cycli van 1,5 uur in de gaten houden. Mijn werk is helaas onregelmatig dus een vast moment van opstaan is er niet altijd bij.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:49:58 #229
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62096031
Nice ik heb er eentje gekregen. De nieuwe versie.

Vannacht uitproberen met standje 20
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62096063
moet maar is een nieuwe lamp kopen, want die is al een paar maanden stuk.
Dus is nu maar een normale wekker.
............................
pi_62096110
Neem een tijdklokje op je cd speler, doe hierin vogelgeluidjes!
downloaden bij rapi..
Doe tevens een tijdklok op je slaapkamer lampje...en zet deze op dezelfde wektijd als waarop je vogeltjes gaan zingen...
doe een leuk kleurtje in je lampje bv mooi warm geel of oranje of blauw...groen?
Nou kijk aan, ben je goedkoper uit ... en tis nog mooi ook!
En oh neem er ook nog een voor je koffiezetapparaat, kom je beneden is de koffie ook nog eens klaar...nou nou!
Misschien een tijdklokje op je broodrooster...nou nou!
wat een verwenneritus..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:35:13 #232
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62099631
Werd een beetje te vroeg wakker(voor de wekker) van het licht. Maar wel met een benauwd glimlachje. Goed hoor. Maar ik weet zeker dat ik hier in de winter plezier aan ga beleven.

Welke stand hebben jullie hem meestal staan? Ik denk dat ik hem op 15 zet.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_62132819
Ik heb vandaag de oude gekocht.

Ik ben benieuwd hoe deze het gaat doen en hoe ik wakker wordt.

De nieuwe vindt ik te duur 149 voor een lampje best wel veel.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:43:07 #234
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_62133386
Ik heb een Wake Up Light gewonnen! De nieuwe, via BCC, ik heb een nieuwsbrief doorgestuurd

Vanochtend hebben de vogeltjes me wakker gemaakt Ben erg benieuwd of hij werkt, met stage moet ik vroeg opstaan en dat vindt ik nog best moeilijk...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:12:25 #235
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62558915
Ik overweeg deze te kopen ( Lumie Bodyclock Starter 25 )
Kost hier £49,95 (ca ¤ 64 )
Iemand ervaring mee?
Mogelijk is ie iets te zwak (40W )

Ik heb nu een wake-up light met LEDs, wat wel handig is omdat die plat is en ik hem kan ophangen, maar ik vind het licht niet fijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_62578583
koop ik een wakeuplight vorige week, ging ik 'm vanmorgen testen, helemaal spannend en benieuwd. word ik een uur voor 'ie begint te lopen wakker uit mezelf. figures!

morgen nieuwe poging, dan moet ik ook meteen om 7 uur uit bed.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:26:12 #237
85962 ioko
I Appear Missing
pi_62578944
Heb een nieuwe wake-up light van mijn vriendin gehad voor mijn verjaardag. Voor mij werkt het super, ik slaap namelijk in een donkere kamer (goede gordijnen en raam op het noorden). Ik ben vooral gevoelig voor het licht. Daarnaast vindt ik de vormgeving ook erg fijn. Vooral het 'display' ziet er modern en goed leesbaar uit. Bediening is vrij eenvoudig.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:55:19 #238
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62579715
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
koop ik een wakeuplight vorige week, ging ik 'm vanmorgen testen, helemaal spannend en benieuwd. word ik een uur voor 'ie begint te lopen wakker uit mezelf. figures!

morgen nieuwe poging, dan moet ik ook meteen om 7 uur uit bed.

Haha dan vond je het wel erg spannend ik had zoiets alleen vroeger op de dag dat ik jarig was

Wat ik vanochtend had toch weer had.. anderhalf uur later dan gepland uit bed.. Had gisteren de wekker op m'n mobiel gezet in plaats van de wekker van de wake-up light aan te zetten. Geen idee waar ik met m'n hoofd zat. Maar ik werd dus niet lekker wakker (gelukkig student )
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:12:23 #239
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62581917
Zojuist die Lumie gekocht (zie vorige post). Eens kijken of dat wat is
Mijn reisverslagen
pi_62582298
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef shroomer het volgende:

[..]

Haha dan vond je het wel erg spannend ik had zoiets alleen vroeger op de dag dat ik jarig was

Wat ik vanochtend had toch weer had.. anderhalf uur later dan gepland uit bed.. Had gisteren de wekker op m'n mobiel gezet in plaats van de wekker van de wake-up light aan te zetten. Geen idee waar ik met m'n hoofd zat. Maar ik werd dus niet lekker wakker (gelukkig student )
Zo spannend vond ik het nou ook niet dat ik daardoor wakker werd. Ik was gewoon uit mezelf al wakker en uitgerust. Ook fijn. Nja, morgen dus echt proberen, ik zet m'n telefoonwekker een kwartier later, mocht ik er niet wakker van worden, is dat m'n backup. Kan me niet veroorloven te laat te komen op m'n werk.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:40:26 #241
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62597955
Altijd fijn, een upgrade krijgen van een 75W versie die kapot ging naar een 100W versie met radio en 2 extra 'natuurgeluiden'. Erg netjes van Philips.

En net op tijd nu het lang donker blijft in de ochtend.
The Internets, I needs it..
pi_62602894
Ja hoor, hij werkt.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:49:24 #243
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62604594
OK, vanmorgen voor het eerst gewekt door mijn Lumie
Ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik vind hem er veel mooier uitzien dan de Philips en hij is ook nog goedkoper. Je hebt geen natuurgeluiden, alleen een wekker met licht.

Mijn reisverslagen
pi_62605769
OH, die is een stuk mooier! Hoe duur is die?
pi_62606008
Die vogeltjes beginnen me te irriteren. Tijd om gewoon met de radio wakker te worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62606806
tvp
Ik weet het ook niet
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:27 #247
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62607143
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Haijo het volgende:
OH, die is een stuk mooier! Hoe duur is die?
£ 49,- ( ca ¤ 63,- ) hier in Engeland.
Dat stralen effect aan de achterkant heb je in het echt ook. Ziet er tof uit
Mijn reisverslagen
  FOK!fossiel donderdag 23 oktober 2008 @ 14:11:10 #248
1455 Keroppi
kool kikker
pi_62610996
Pff vanwege de problemen met de wekgeluiden had ik mijn Wake-up light opgestuurd. Binnen twee weken zou ik een nieuwe krijgen, maar nu blijkt dat ze daar achterstand hebben en het nog wel 2 weken kan duren. En ik heb 'm NU eigenlijk nodig...

Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Chick on a mission
pi_62611144
oh ja tvp. Merkte laatst alweer extra moeite met opstaan als het donkerder is 's ochtends toch eens serieus dit overwegen
Too much is never enough!
pi_62611866
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef SeLang het volgende:
OK, vanmorgen voor het eerst gewekt door mijn Lumie
Ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik vind hem er veel mooier uitzien dan de Philips en hij is ook nog goedkoper. Je hebt geen natuurgeluiden, alleen een wekker met licht.

[ afbeelding ]
Hij is echt veel mooier inderdaad. Nou was dat ook geen mission impossible na die eerste .
De wekgeluiden zou ik wel missen, vooral in de zomer als ik met mijn raam open slaap ben ik anders bang dat ik niet wakker wordt, omdat het al licht is buiten dan.

Ligt het nou aan mij, of is reply'en haast onmogelijk omdat er een kut google ad over de replybox staan :s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')