Ja, ik ben wel met minder begonnen, steeds opgevoerd. Ik heb hem nu overigens weer teruggezet op 10 ofzo, aangezien dat toch niet zoveel uitmaakte. Zo heel af en toe word ik overigens wel wakker van het licht, dus misschien moet ik me eens wat meer in mijn slaapritme gaan verdiepen, die cycli van 1,5 uur in de gaten houden. Mijn werk is helaas onregelmatig dus een vast moment van opstaan is er niet altijd bij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
En als je de lamp minder sterk zet? Misschien dat je je dan niet wegdraait van het licht en dat je er toch langzaam aan went en makkelijk kan op staan.. Want de tijd is weer een beetje aangebroken dat het langer donker is 's ochtends en dat gordijn een stukje open geen effect meer heeft..
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
koop ik een wakeuplight vorige week, ging ik 'm vanmorgen testen, helemaal spannend en benieuwd. word ik een uur voor 'ie begint te lopen wakker uit mezelf.figures!
morgen nieuwe poging, dan moet ik ook meteen om 7 uur uit bed.
Zo spannend vond ik het nou ook niet dat ik daardoor wakker werd. Ik was gewoon uit mezelf al wakker en uitgerust. Ook fijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef shroomer het volgende:
[..]
Haha dan vond je het wel erg spannend ik had zoiets alleen vroeger op de dag dat ik jarig was![]()
Wat ik vanochtend had toch weer had.. anderhalf uur later dan gepland uit bed.. Had gisteren de wekker op m'n mobiel gezetin plaats van de wekker van de wake-up light aan te zetten. Geen idee waar ik met m'n hoofd zat. Maar ik werd dus niet lekker wakker
(gelukkig student
)
£ 49,- ( ca ¤ 63,- ) hier in Engeland.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Haijo het volgende:
OH, die is een stuk mooier! Hoe duur is die?
Hij is echt veel mooier inderdaad. Nou was dat ook geen mission impossible na die eerstequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef SeLang het volgende:
OK, vanmorgen voor het eerst gewekt door mijn Lumie
Ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik vind hem er veel mooier uitzien dan de Philips en hij is ook nog goedkoper. Je hebt geen natuurgeluiden, alleen een wekker met licht.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |