Dat zou fantastisch zijn als ze toch scrippen dan een goede erin.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Py het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan zitten denken. Dat Lieke een soort voorbeeld wordt van vrouwen die zich hebben los weten te maken van manipulerende mannetjes. En dat Amanda zich door Lieke laat coachen in girlpower.
Hopelijk bedenken ze dit. En gaan we Brian he-le-maal para zien worden
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hoezo? kan ze het ook afzetten dan?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hoezo? kan ze het ook afzetten dan?
Huub is de enige in dat hok die dat trekt.De rest is meteen foetsie.Dus is het script weer op Huub gericht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schandalig van Lieke. Ze weet wat ze samen met Huub heeft moeten doorstaan en nu gunt ze hem nogmaals hetzelfde maar dan in zijn eentje. Waardeloos mens die $#$^&%&*^%* #%^%*&^ trut.
Zit me af te vragen hoelang het duurt voordat Lieke samen met Amanda de VB-bijbel gaat lezen. Kan nooit lang meer duren!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Lieke echt heel goed bij hen past. We horen toch ook al maanden hetzelfde gedoe van Amanda en Brian. Soms wisselden de mensen, Natasia, Nadia of Dennis maar de toon is altijd hetzelfde geweest. Nu nog even in elkaars vingers prikken en bloodbrothers en sisters for life.
Dat gebeurt pas in de eindfase van het spel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
Het is dus alle ballen op Huub......goh, da's weer eens iets anders.![]()
Waar blijven alle ballen op Brian en Amanda?
Ik word niet goed van jou. Daar ben ik het weer mee eens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef riri het volgende:
Lieke zegt...doe jullie ding tegen Brian en Amanda
jullie hebben mij niet nodig
je ziet hoe sterk je komt te staan als je je aan niemand conformeert
altijd je eigen weg inslaan dan sta je het sterkst
Lieke is voor mij hetzelfde type speler als Brian. Minder agressief maar sneaky en achterbaks.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Lieke echt heel goed bij hen past. We horen toch ook al maanden hetzelfde gedoe van Amanda en Brian. Soms wisselden de mensen, Natasia, Nadia of Dennis maar de toon is altijd hetzelfde geweest. Nu nog even in elkaars vingers prikken en bloodbrothers en sisters for life.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is voor mij hetzelfde type speler als Brian. Minder agressief maar sneaky en achterbaks.
En Huub heeft het weer over Lieke, Lieke dit en Lieke dat. Lieke Lieke enz enz.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke heeft vannacht aangegeven vandaag een gesprekje aan te vragen of Huub eruit mocht. Dit heeft ze met Jaap afgespoken. Iemand hier vandaag iets van opgevangen?
Lieke is lekker loslippig. Meer dan goed voor haar is... top.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke is nu aan het opscheppen over haar dekking van Jaap.
Lieke heeft ook een aantal weken mogen toekijken hoe Huub lol had met Brian tijdens de optredens. Toen kon Huub ook gezellig doen met Brian. Dus waarom zou Lieke nu niet gezellig mogen doen met Amanda?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schandalig van Lieke. Ze weet wat ze samen met Huub heeft moeten doorstaan en nu gunt ze hem nogmaals hetzelfde maar dan in zijn eentje. Waardeloos mens die $#$^&%&*^%* #%^%*&^ trut.
De mannen hebben hun beurt gehad met hun macho dominant gedrag. Tijd voor meisjes tegen jongens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:46 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn als ze toch scrippen dan een goede erin.
Dat vroeg ik toch niet??? Of quote je de verkeerde?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:52 schreef neehe het volgende:
[..]
En Huub heeft het weer over Lieke, Lieke dit en Lieke dat. Lieke Lieke enz enz.
Eens!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is voor mij hetzelfde type speler als Brian. Minder agressief maar sneaky en achterbaks.
Misschien gaat ze Amanda wel reiki leren, btw wanneer komt dat eng wijf weer terug(Selene, zou een paar dagen naar huis gaan)quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit me af te vragen hoelang het duurt voordat Lieke samen met Amanda de VB-bijbel gaat lezen. Kan nooit lang meer duren!
Ik heb Huub nog niet om dekking zien likken bij Brian hoor! Mede omdat hij niet zo stom is om t denken dat zoiets oprecht zou kunnen zijn van Brian zijn kant!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:53 schreef Py het volgende:
[..]
De mannen hebben hun beurt gehad met hun macho dominant gedrag. Tijd voor meisjes tegen jongens.
Dunkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |