Lol heb je die nepnegers weer alleen is 1 van het duo zijn neger vergeten op te doen .quote:
Bah, wat heeft die gozer toch een afschuwelijk lelijk lichaam.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMFG![]()
Ik ging zijn profiel checken.. en zag toen deze foto:
[ afbeelding ]
Wat een raar lichaam heeft deze engnek? Zijn lichaam lijkt wel heel erg smal in verhouding tot zijn schouders en armen?
Ze doen het er gewoon omquote:
James Bondkraag?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Check die bondkraag zwaar gangstahhh
PWNED!quote:
quote:
ben ik het volledig mee eens whahaha hij ziet er uit als een zwarte piet zonder pakje dan... das echt zwarte pieten schmink whehehequote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft die gozer een zwart/wit spiegel () thuis , je moet na 1 keer toch wel zien dat het er echt niet uitziet ?
Of heeft 'ie gewoon een huidziekte ?
hahahaquote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft die gozer een zwart/wit spiegel () thuis , je moet na 1 keer toch wel zien dat het er echt niet uitziet ?
Of heeft 'ie gewoon een huidziekte ?
Mên, als ouders hou je dan toch je kind binnen als ze opeens zo'n laagje poepkleur ophebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die ene vindt dus duidelijk dat ie er lekker uit ziet met die wortelkleur. de ander heeft zichzelf hardhandig gescrubdwtf echt.
Omg, die linkerquote:Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die ene vindt dus duidelijk dat ie er lekker uit ziet met die wortelkleur. de ander heeft zichzelf hardhandig gescrubdwtf echt.
ach, de arbeiders jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een troosteloosheid hierEn dat is de toekomst van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |