quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lieve MUUS.
Trésor is niet meer van deze tijd en tevens veuls te zoet. Noa is van Cacharel, en van het merk Cacharel stinkt alles. Dit zou ik dus iedereen willen afraden, net zoals die gore mannenlucht van JP Gaultier.
.
. of bijvoorbeeld
Cool Water
Welke je wél zou kunnen kopen;.
.
Oja, gelukkig nieuwjaar iedereen.
Ja bedankt, jij ook dan maar he ...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef k_i_m het volgende:
El, pislul. Gelukkig nieuwjaar he?
Thanks.. Daar kom je nu pas mee DD.quote:
Ze moesten hier een factuur opnieuw uitgedraaid hebben. Gaan ze me om 7:30 voor bellen!?quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:02 schreef Kreator het volgende:
Wat een schurftenbegin van de dag is dat toch altijd als er een file server uitligt die de hele toko lamlegt. Iedereen in paniek, allemaal bellen. Blergh. Man, het is een computersysteem, daar heb je soms wel es wat mee.![]()
![]()
Ik had de jas nog niet uit of ze stonden al klaar om te zeggen dat het niet werkte. Alsof ik wat kan zien vanuit de deur.
Gelukkig zijn mijn 2 collega's vrij.
Hier zat 200 man te duimendraaien. Who cares.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Ze moesten hier een factuur opnieuw uitgedraaid hebben. Gaan ze me om 7:30 voor bellen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |