abonnement Unibet Coolblue
pi_55726986
Beste Fokkers,

Ik ben van de zomer in Cuba geweest, heb daar 3 schilderijen (doeken) gekocht. Nu wilde ik ze graag voorzien van een leuk houten lijstje. Ben vandaag bij de Expo geweest, maar van de prijzen daar werd ik niet echt vrolijk. Weet iemand waar ik voor een schappelijke prijs een mooie lijst kan laten maken. Woon vlak bij Arnhem.

Thnx
Romeo
"Het komt er niet op aan de wereld te begrijpen, het komt erop aan haar te veranderen."
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:49:13 #2
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55727074
Ik weet niet hoe duur Expo is, maar lijsten op maat laten maken kost altijd veel geld eigenlijk...
Je kan in de gouden gids eens kijken naar 'inlijster' of 'lijstenmakerij'
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:36:30 #3
36075 MarkAJ
Vive La Marque
pi_55733142
Ga naar de bouwmarkt, en koop zelf het hout. Zaag deze in verstek en je hebt je een lijst
Eventueel nog glas ervoor, maar dat zou met een doek jammer zijn.
Doek vastnieten...
Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug.
pi_55733967
Expo is zelfs duurder dan professionele kunstenaars zaken. ALs het op maat gemaakt moet worden kun je bij lijsten makers een prijsindicatie opvragen. Of omdat het een doek op raam betrfet ook een lijst klik systeem kopen. Dat systeem wordt verkocht per 2 latten, breedte en lengte latten kunnnen van willekeurig verhouding zijn.
pi_55777347
Ik ben in nijmegen bij een lijstenmaker langs gegaan heb daar een mooie lijst uitgekozen, was idd goedkoper dan bij de expo. Over 2 weken heb ik de doeken weer terug. Ben echt benieuwd.

"Het komt er niet op aan de wereld te begrijpen, het komt erop aan haar te veranderen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')