Nee bij mij was de eerste leverdag de 29-12. Ook al was dat een zaterdag.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Viking84 het volgende:
(want op de site van TNT staat dat ze op maandag geen eerste bezorgingen doen. Bij jou dus wel, Gunner?).
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:.
Ik ben echt pissig. Ik wil m'n pakketje, gvd. Duurt t wat langer ivm de feestdagen ofzo?
.
Volgens mij deden ze dat vroegah wel. Maar ze durven niet meer 's avonds over straat denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:47 schreef maartena het volgende:
Waarom bezorgen ze in Nederland niet gewoon s'avonds? Doen ze hier ook, veel makkelijker, dan krijg je tenminste je pakket
USPS? het komt dus uit Amerika? Mss dat het daarom zo lang duurt......quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef greatchampion het volgende:
ik wacht al 4 weken op m'n pakketje stelletjes *****
USPS + TNT
Ik ga nu naar het postkantoor om m'n pakketje op te eisenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja
Ze bezorgen dingen die tussen kerst en oud en nieuw niet zijn bezorgd vandaag, en dan vanaf morgen de pakketjes die eigenlijk vandaag of afgelopen zaterdag zouden moeten komen volgens mij.
Ik wil ook m'n pakketje
Verstuurt met "HIGH" priority...quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:01 schreef Shake het volgende:
[..]
USPS? het komt dus uit Amerika? Mss dat het daarom zo lang duurt......
Wellicht hebben ze het tegengehouden bij de douane?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef greatchampion het volgende:
[..]
Verstuurt met "HIGH" priority...
Nou.... is niet echt te merken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |