zoiveel keer per jaar met de trein gaan, alleen omdat het de trein isquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 keer per jaar naar dezelfde dierentuin, bejje leip![]()
En ik een nog kleiner Qutje wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toen ik nog een heel klein Kuukje was.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Ynske het volgende:
@leo, idd abbos om foto's te maken van dieren
er even uit te zijn, te genieten van de rust, even thuis wegzijn
Ik vind helemaal niet dat er iets mis is met naar een zoo te gaan ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Ynske het volgende:
@leo, idd abbos om foto's te maken van dieren
er even uit te zijn, te genieten van de rust, even thuis wegzijn
Wanneer gaan wequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat er iets mis is met naar een zoo te gaan ofzoIk kan het me gewoon niet herinneren wanneer ik in de zoo van Antwerpen ben geweest.
Tussen kerst en O&N kon je een kanon afschietenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, rustig is het toch niet echt in een zoo? Of je moet echt buiten het seizoen kunnen gaan.
Ja idd, schreeuwende kinderen om je heenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, rustig is het toch niet echt in een zoo? Of je moet echt buiten het seizoen kunnen gaan.
Tuurlijk kan je dat wel. En het is niet verplicht om in een zoo foto's te makenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet ik nietEn ik kan geen foto's nemen... Bewijzen? Zie blog
Schattig hequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd, schreeuwende kinderen om je heen![]()
Hier niet hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen kerst en O&N kon je een kanon afschieten
lol echt nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel. En het is niet verplicht om in een zoo foto's te maken
Ergens in maart dan, als het voorzichtig zomer wordtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef leonieke het volgende:
mja ik ga ook niet naar een zoo om in de kou te lopen
Dat is allemaal te lerenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol echt niet
Op heel veel foto's (we hebben een cd gemaakt met de foto's van de bouw van 2007) vind je een waas van mijn vinger terug (echt heel vaak) of zijn ze schemerig (omdat het zo donker was).
Misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in maart dan, als het voorzichtig zomer wordt
Mja, met flits zijn de foto's té donker en zonder flits zijn ze fuzzyquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is allemaal te leren
En donker kan je niet altijd wat aan doen he
Ah, je wil dus helemaal niet, zeg dat danquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
MisschienIk vind zoiets meestal een beetje weggegooid geld
november/december is nog heel ver weg. Tegen die tijd zit je binnen in je eigen huisquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, met flits zijn de foto's té donker en zonder flits zijn ze fuzzyWel stom dat we in november/december praktisch alleen maar 's avonds foto's kunnen nemen.
Dat schijnt helemaal niks voor te stellen trouwensquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef qu63 het volgende:
Ik ben in November nog naar de dierentuin in Amersfoort geweest
Verplicht, koud, niet leuk dus
lol ik wist dat het zo ging overkomenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je wil dus helemaal niet, zeg dat dan
Die is idd niet heel spannend neequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt helemaal niks voor te stellen trouwens
Ja, oké, het moest verleden tijd zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
november/december is nog heel ver weg. Tegen die tijd zit je binnen in je eigen huis
Dat is dus wat je zelf wilquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol ik wist dat het zo ging overkomen
Maar waarom denk je dat ik niet meer naar een zoo ben geweest? Ik vind dieren prachtig (ik droomde vroeger altijd van een nijlpaard in mijn tuin om maar een vb te geven) maar het is toch duur om gewoon wat diertjes te gaan bekijken?
En oude vrouwen/mannen die voor de apenkooi staan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd, schreeuwende kinderen om je heen![]()
Mensen die in de tijgerkooi zitten of spelen met de apen zeiken ook altijdquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En oude vrouwen/mannen die voor de apenkooi staan.
Mensen met van die godsonmogelijk grote camera kanonnen.die je opzij duwen.
Ja, kolerelaajers zijn datquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En oude vrouwen/mannen die voor de apenkooi staan.
Mensen met van die godsonmogelijk grote camera kanonnen.die je opzij duwen.
De vogelkooi is dan wel leuk, allemaal vogels in je nek enzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt helemaal niks voor te stellen trouwens
Een giraf kan niet kiezen... JIJ WEL!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef qu63 het volgende:
En de giraffen hebben de afgelopen week de top2000 geluisterd
Welke gek gaat nu ook in een tijgerkooi zitten of met apen spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen die in de tijgerkooi zitten of spelen met de apen zeiken ook altijd
Zegt dat wel, soms denken die echt wel dat de wereld/dierentuin van hun is.quote:
gekregenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Hey trouwens, wie heeft er goeie voornemens gedaan dit jaar? En wie heeft er leuke wensen gekregen?
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Hey trouwens, wie heeft er goeie voornemens gedaan dit jaar? En wie heeft er leuke wensen gekregen?
Dat maakt het ook zo spannend hequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke gek gaat nu ook in een tijgerkooi zitten of met apen spelen.![]()
Dat mag toch helemaal niet.![]()
Ik heb 1 goed voornemen, geen voornemens hebben!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Ja, je wenst iemand gelukkig nieuwjaar en die zegt dan: "en hopelijk voor jou..." of "ik wens je ... toe".quote:
Doe ik niet aan, voornemens kan je het hele jaar doormaken, waarom perse rond oud/nieuw.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Ook geen goede voornemens eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens heb
En jij?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens heb
En jij?
Ahh.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, je wenst iemand gelukkig nieuwjaar en die zegt dan: "en hopelijk voor jou..." of "ik wens je ... toe".
Zo'n dingen?
Nope, doen we niet aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Ja, nee, ik bedoelde eerder zoiets als: "ale en dit jaar in jullie huis hé" (als we dat nog geen 10 keer hebben gehoord heeft niemand het ons al toegewenst)
Vroeger was het steeds: "en dit jaar een lief he leonie"
en dan: "en dit jaar een trouw?"
Doen ze dat bij jullie niet?
een lief en een trouw.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Ja, nee, ik bedoelde eerder zoiets als: "ale en dit jaar in jullie huis hé" (als we dat nog geen 10 keer hebben gehoord heeft niemand het ons al toegewenst)
Doen ze dat bij jullie niet?
Toegewenst? WTF, ik zou me behoorlijk opgejaagd voelen als mensen me zoiets zouden *toewensen*quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop dat dit jaar wat gezonder wordt, maar voornemens? Neuh.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, voornemens kan je het hele jaar doormaken, waarom perse rond oud/nieuw.
en wensen? Die komen toch niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |