zoiveel keer per jaar met de trein gaan, alleen omdat het de trein isquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 keer per jaar naar dezelfde dierentuin, bejje leip![]()
En ik een nog kleiner Qutje wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toen ik nog een heel klein Kuukje was.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Ynske het volgende:
@leo, idd abbos om foto's te maken van dieren
er even uit te zijn, te genieten van de rust, even thuis wegzijn
Ik vind helemaal niet dat er iets mis is met naar een zoo te gaan ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Ynske het volgende:
@leo, idd abbos om foto's te maken van dieren
er even uit te zijn, te genieten van de rust, even thuis wegzijn
Wanneer gaan wequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat er iets mis is met naar een zoo te gaan ofzoIk kan het me gewoon niet herinneren wanneer ik in de zoo van Antwerpen ben geweest.
Tussen kerst en O&N kon je een kanon afschietenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, rustig is het toch niet echt in een zoo? Of je moet echt buiten het seizoen kunnen gaan.
Ja idd, schreeuwende kinderen om je heenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, rustig is het toch niet echt in een zoo? Of je moet echt buiten het seizoen kunnen gaan.
Tuurlijk kan je dat wel. En het is niet verplicht om in een zoo foto's te makenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet ik nietEn ik kan geen foto's nemen... Bewijzen? Zie blog
Schattig hequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd, schreeuwende kinderen om je heen![]()
Hier niet hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen kerst en O&N kon je een kanon afschieten
lol echt nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel. En het is niet verplicht om in een zoo foto's te maken
Ergens in maart dan, als het voorzichtig zomer wordtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef leonieke het volgende:
mja ik ga ook niet naar een zoo om in de kou te lopen
Dat is allemaal te lerenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol echt niet
Op heel veel foto's (we hebben een cd gemaakt met de foto's van de bouw van 2007) vind je een waas van mijn vinger terug (echt heel vaak) of zijn ze schemerig (omdat het zo donker was).
Misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in maart dan, als het voorzichtig zomer wordt
Mja, met flits zijn de foto's té donker en zonder flits zijn ze fuzzyquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is allemaal te leren
En donker kan je niet altijd wat aan doen he
Ah, je wil dus helemaal niet, zeg dat danquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
MisschienIk vind zoiets meestal een beetje weggegooid geld
november/december is nog heel ver weg. Tegen die tijd zit je binnen in je eigen huisquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, met flits zijn de foto's té donker en zonder flits zijn ze fuzzyWel stom dat we in november/december praktisch alleen maar 's avonds foto's kunnen nemen.
Dat schijnt helemaal niks voor te stellen trouwensquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef qu63 het volgende:
Ik ben in November nog naar de dierentuin in Amersfoort geweest
Verplicht, koud, niet leuk dus
lol ik wist dat het zo ging overkomenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je wil dus helemaal niet, zeg dat dan
Die is idd niet heel spannend neequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt helemaal niks voor te stellen trouwens
Ja, oké, het moest verleden tijd zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
november/december is nog heel ver weg. Tegen die tijd zit je binnen in je eigen huis
Dat is dus wat je zelf wilquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol ik wist dat het zo ging overkomen
Maar waarom denk je dat ik niet meer naar een zoo ben geweest? Ik vind dieren prachtig (ik droomde vroeger altijd van een nijlpaard in mijn tuin om maar een vb te geven) maar het is toch duur om gewoon wat diertjes te gaan bekijken?
En oude vrouwen/mannen die voor de apenkooi staan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd, schreeuwende kinderen om je heen![]()
Mensen die in de tijgerkooi zitten of spelen met de apen zeiken ook altijdquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En oude vrouwen/mannen die voor de apenkooi staan.
Mensen met van die godsonmogelijk grote camera kanonnen.die je opzij duwen.
Ja, kolerelaajers zijn datquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En oude vrouwen/mannen die voor de apenkooi staan.
Mensen met van die godsonmogelijk grote camera kanonnen.die je opzij duwen.
De vogelkooi is dan wel leuk, allemaal vogels in je nek enzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt helemaal niks voor te stellen trouwens
Een giraf kan niet kiezen... JIJ WEL!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef qu63 het volgende:
En de giraffen hebben de afgelopen week de top2000 geluisterd
Welke gek gaat nu ook in een tijgerkooi zitten of met apen spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen die in de tijgerkooi zitten of spelen met de apen zeiken ook altijd
Zegt dat wel, soms denken die echt wel dat de wereld/dierentuin van hun is.quote:
gekregenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Hey trouwens, wie heeft er goeie voornemens gedaan dit jaar? En wie heeft er leuke wensen gekregen?
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Hey trouwens, wie heeft er goeie voornemens gedaan dit jaar? En wie heeft er leuke wensen gekregen?
Dat maakt het ook zo spannend hequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke gek gaat nu ook in een tijgerkooi zitten of met apen spelen.![]()
Dat mag toch helemaal niet.![]()
Ik heb 1 goed voornemen, geen voornemens hebben!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Ja, je wenst iemand gelukkig nieuwjaar en die zegt dan: "en hopelijk voor jou..." of "ik wens je ... toe".quote:
Doe ik niet aan, voornemens kan je het hele jaar doormaken, waarom perse rond oud/nieuw.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:
Ook geen goede voornemens eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens heb
En jij?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens heb
En jij?
Ahh.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, je wenst iemand gelukkig nieuwjaar en die zegt dan: "en hopelijk voor jou..." of "ik wens je ... toe".
Zo'n dingen?
Nope, doen we niet aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Ja, nee, ik bedoelde eerder zoiets als: "ale en dit jaar in jullie huis hé" (als we dat nog geen 10 keer hebben gehoord heeft niemand het ons al toegewenst)
Vroeger was het steeds: "en dit jaar een lief he leonie"
en dan: "en dit jaar een trouw?"
Doen ze dat bij jullie niet?
een lief en een trouw.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Ja, nee, ik bedoelde eerder zoiets als: "ale en dit jaar in jullie huis hé" (als we dat nog geen 10 keer hebben gehoord heeft niemand het ons al toegewenst)
Doen ze dat bij jullie niet?
Toegewenst? WTF, ik zou me behoorlijk opgejaagd voelen als mensen me zoiets zouden *toewensen*quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop dat dit jaar wat gezonder wordt, maar voornemens? Neuh.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, voornemens kan je het hele jaar doormaken, waarom perse rond oud/nieuw.
en wensen? Die komen toch niet uit.
Dat was niet in hetzelfde jaar hequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
een lief en een trouw.![]()
Nee, hier doen ze dat niet.
Beetje maarquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toegewenst? WTF, ik zou me behoorlijk opgejaagd voelen als mensen me zoiets zouden *toewensen*
Ah ik heb 2 doelen waarvan 1 zal uitkomen: in ons eigen huis intrekkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Voornemens? Naah
DoelenMCSA halen Verhuizen 3000 bordjes (dus ik hoef er nog maar 817 )
en GEEN spoorkilometer-target, want dat leidt maar tot kansloos hele dagen in de trein zitten op niks af en dat kost een hoop tijd en geld.
Je wordt gewoon weer gezond. punt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit jaar wat gezonder wordt, maar voornemens? Neuh.
Pas als de dokter dat zegt dan .... oh nee, die weten ook niet allesquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wordt gewoon weer gezond. punt.
Nah, daar ga ik dit jaar ook maar niet aan beginnenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Bier?
Dat wil ik dan dit jaar weer welquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie?
Ah op reis gaan? Nee dat hoeft niet voor mijquote:
Mwoa, dat heb ik wel zo'n beetje gezien eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Bier?
Daar ga ik eens leuk iets voor bedenkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie?
Ga in japan treinenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga ik eens leuk iets voor bedenken
Hoezo veel centjes? Dat hoeft niet zo duur te zijn toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah op reis gaan? Nee dat hoeft niet voor mijIk dacht dat je "vrije dagen" bedoelde
Maar moest ik veel centjes hebben, zou ik graag eens naar Italië gaanEen paar dagen Rome, uitstapje naar Venetië, misschien eens naar Milaan. Zo'n reisje
Jij ook alquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me eens orienteren op de vakantiebeurs volgende week. Echt alles is mogelijk.
Van alles. Dat is het probleemquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef leonieke het volgende:
Nog niets in gedachten Pheno?
Mja, ik denk niet dat we nog veel gaan overhouden na onze bouw, behalve een onafgewerkt huis en een berg schuldenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo veel centjes? Dat hoeft niet zo duur te zijn toch?
Mwoa, ben in Europa voorlopig ook nog druk genoeg hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Pheno het volgende:
Ga in japan treinen
Klinkt allemaal (behalve Patagonie, dat ken ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alles. Dat is het probleem
Galapagos Eilanden, Noord Japan, (maar over een paar jaar, met weer een weekje tokyo op z'n minst), Patagonie, maar Umbrie kan ook. Ik zie wel.
Dan moet je het afwerken hequote:Op woensdag 2 januari 2008 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat we nog veel gaan overhouden na onze bouw, behalve een onafgewerkt huis en een berg schulden
Mja, da's de keuze die we toen moesten maken: nog 25000 euro extra lenen en een volledig afgewerkt huis, of de afwerking een beetje uitstellen...quote:
amersfoort is een kutdierentuinquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef qu63 het volgende:
Ik ben in November nog naar de dierentuin in Amersfoort geweest
Verplicht, koud, niet leuk dus
Dat is een gebied zo in chili/argentinie. Die namen zeggen je vast wel watquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Klinkt allemaal (behalve Patagonie, dat ken ik niet) wel heel leuk
![]()
Ik ben al blij dat ik niet zoveel ideeën heb, is de keuze makkelijker
we de 13e gaan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus wat je zelf wil
Ik ga iig een keer naar antwerpen zoo voor 1 aprilMag er gratis in namelijk
Die wel jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een gebied zo in chili/argentinie. Die namen zeggen je vast wel wat
Zo bekijken wij dat ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Ynske het volgende:
vakantie komt volgend jaar wel, geen geld voor dit jaar
dan word t voor mij 1x in de 5 jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo bekijken wij dat ook
En is het volgend jaar net, dan is het het jaar erop![]()
Zuid-Oost Aziequote:
Ik heb daar eigenlijk zelfs geen probleem mee. Phille en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en in 2003 zijn we een paar dagen naar Frankrijk geweest in eind 2006 een week naar Polen. Voor de rest niet op vakantie geweest terwijl we er toen zowel het geld als de tijd voor hadden.quote:
Wauwquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuid-Oost Azie
Liefst Thailand-Laos-Cambodia.
Dat hangt nog van andere dingen af ook, dus weet het nog nietquote:
ok, we gaan wel met de trein ofzo hequote:
ik mis de rust van het even echt niets hoeven doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk zelfs geen probleem mee. Phille en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en in 2003 zijn we een paar dagen naar Frankrijk geweest in eind 2006 een week naar Polen. Voor de rest niet op vakantie geweest terwijl we er toen zowel het geld als de tijd voor hadden.
Het hoeft niet echt voor mijIk mis het ook niet enorm
Ik zal liever in mijn eigen huisje zitten en daar wil ik heel veel vakanties voor opgeven![]()
Moet je daarvoor op vakantie zijn? Gewoon vakantie thuis, dan kan dat toch ook?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Ynske het volgende:
ik mis de rust van het even echt niets hoeven doen
maar goed dat komt ooit wel goed
Leukquote:ga iig een paar dagen naar zeeland dit jaar eventjes uitwaaien
Mja, dan zijn we ook meer dan 3 jaar op zoek geweest naar ons huisquote:kijk en jij hebt dan een heel huis voor jezelf, daar kan ik helaas alleen nog maar van dromen
Tuurlijk gaan we met de treinquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, we gaan wel met de trein ofzo he
[..]
ik mis de rust van het even echt niets hoeven doen
maar goed dat komt ooit wel goed
ga iig een paar dagen naar zeeland dit jaar eventjes uitwaaien
kijk en jij hebt dan een heel huis voor jezelf, daar kan ik helaas alleen nog maar van dromen
op 14 m2?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je daarvoor op vakantie zijn? Gewoon vakantie thuis, dan kan dat toch ook?
genietenquote:[..]
LeukEventjes uitwaaien en niets doen
quote:[..]
Mja, dan zijn we ook meer dan 3 jaar op zoek geweest naar ons huisLang genoeg gedroomd hier vind ik en heel veel keuzes moeten maken ervoor
okquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we met de treinDat is veel makkelijker
Mja, is inderdaad niet zo ruimquote:
Kunnen ze beter Zuid-Afrika nemen nu jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn ouders willen naar kenia, best gezellig op het moment
Ik kan beide dagenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:00 schreef Ynske het volgende:
ok
ik heb zaterdag en zondag vrij
moet woensdag werken dus dan kan ik niet
zaten die kortingsbonnen in een envelop? iets met oranje en andere kleur bonnetjes?
dan ben ik ze vanmorgen tegen gekomen
misschien dat er nog wat fotters (hm en P) meewillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |