Ik heb het idee dat ze al een tijdje denken dat ze offcam zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:03 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap nu in de keuken, ze dragen geen zenders...
Ja, stelt me gerust dat zij het dus ook wel zien. Ik hoop dat Flens haar kindjes daar toch ook eens op aanspreektquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
Ik vind het wel aadig dat Jaap zich net even uitsprak over de inactiviteit van Amanda en Brian in de 'oliebollenperiode'.
ssstttquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze al een tijdje denken dat ze offcam zijn.
eens? eindelijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, stelt me gerust dat zij het dus ook wel zien. Ik hoop dat Flens haar kindjes daar toch ook eens op aanspreekt
Best wishesquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb m'n zender ook afgedaan, stttt...
Goed zoquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb m'n zender ook afgedaan, stttt...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Huub en Lieke nu in de keuken. 'Voedingsdeskundige' zure Lieke eet vlak voor het slapen gaan nog maar wat zure yoghurt/cruesli
Als er één zuur is ben jij het wel, Lieke heeft zo'n snelle stofwisseling dat zij het makkelijk kan hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Huub en Lieke nu in de keuken. 'Voedingsdeskundige' zure Lieke eet vlak voor het slapen gaan nog maar wat zure yoghurt/cruesli
Ja, bedankt voor de persoonlijke noot. Gelukkig nieuwjaar Lobassiequote:Op woensdag 2 januari 2008 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als er één zuur is ben jij het wel, Lieke heeft zo'n snelle stofwisseling dat zij het makkelijk kan hebben
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de persoonlijk noot. Gelukkig nieuwjaar Lobassie
iN ELKE ZIN WAAR JIJ lIEKE PLAATST, STAAT OOK HET WOORD ZUUR, HET WAS EEN PARODIE, ECHT WAARquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dikke lul. Zie dat maar eens anders te lezen.
Ik krijg ook de indruk dat Jaap graag Huub zal breken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:31 schreef Kaleddis het volgende:
Zelfs nu dat ze denken dat ze offcam zijn kan Lieke het alleen nog maar over Huub hebben![]()
Jaap wil graag Lieke helpen met haar karakterbouw. Hij wil dat ze belangrijker wordt dan Amanda.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iN ELKE ZIN WAAR JIJ lIEKE PLAATST, STAAT OOK HET WOORD ZUUR, HET WAS EEN PARODIE, ECHT WAAR
Gewoon niet doen, ik kots jou toch ook niet onder?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo zwaar op de hand, dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |