Vet coolquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Lieke willen allemaal dingen gaan verzinnen, zonder Huub erbij, want daar kan hij niet tegen.
Die lul van een Brian moet dus agressief doen..ieder zijn rolquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:53 schreef Kaleddis het volgende:
Het oliebollenakkoord duurt tot 7 janurai. Lieke baalt ervan dat ze nog geen feedback heeft gehad.
Jaap zegt dat Brian en Amanda niet veel hebben gedaan.
Amanda niet nee, zegt Lieke, Brian nog wel met de tafel en die deur
Zou je geen gastspeler willen wordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet relevant...Komt mijn neusgaten uit!
Dan is het spel met een week afgelopen...wil ik je niet aandoen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou je geen gastspeler willen worden
Was ook wel duidelijk. De para-momentjes zijn allang niet meer zo authentiek als ze ooit waren...quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die lul van een Brian moet dus agressief doen..ieder zijn rol
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan is het spel met een week afgelopen...wil ik je niet aandoen...
Des te beterquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan is het spel met een week afgelopen...wil ik je niet aandoen...
Zat er vandaag nog over na te denken. Hoeveel maanden gaat het nu al over relatiegezeik en niet meer over het spel? Wanneer zijn Nadia en Dennix erin gekomen ? Begin juli, augustus ofzo. Dus al 5 maanden dit gezeikquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef tipsch het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Het zeurt nog een beetje door DGK, dat mag ook, denk ik dan maar. Wat is het vreselijk kut geworden.
Ze zou ook maar wat missenquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:00 schreef tipsch het volgende:
Jaap en Huub staan in de keuken. Lieke bleef in bed liggen, maar komt er nu toch ook maar uit.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat er vandaag nog over na te denken. Hoeveel maanden gaat het nu al over relatiegezeik en niet meer over het spel? Wanneer zijn Nadia en Dennix erin gekomen ? Begin juli, augustus ofzo. Dus al 5 maanden dit gezeik
Het zuigt, al maandenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat er vandaag nog over na te denken. Hoeveel maanden gaat het nu al over relatiegezeik en niet meer over het spel? Wanneer zijn Nadia en Dennix erin gekomen ? Begin juli, augustus ofzo. Dus al 5 maanden dit gezeik
Hufters benne hetquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:03 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap nu in de keuken, ze dragen geen zenders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |