http://nl.youtube.com/watch?v=V9KaMBhB-T4quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Is 'ie al weer uitgebeft? Wat een doorzetter is die lul toch ook..
Ik dacht meer aan doorsmeren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets als een inspectie-ronde ?
Deze video is niet beschikbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:53 schreef F04 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=V9KaMBhB-T4
Ja, heel duidelijk. Hij hoopt op een TV-momentjequote:Op woensdag 2 januari 2008 02:00 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, Jaap zit Lieke gek te maken
Met misschien onderliggend ook een waarheid. Tot nu toe had Japie de MBR voor zichzelf en kon hij doen wat hij wilde. Kan me best voorstellen dat het dan storend is dat Lieke daar nu elke keer ligt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk. Hij hoopt op een TV-momentje
Het is dat Lieke Jaap te vies en te dik vind maar anders had ze met hem geneukt voor backup. Op haar rug de villa binnen gekomen en nu ligt ze Jaap onder z'n ballen te kietelen. Ik hoop dat Jaap z'n kop erbij houdt. Maar eerder hoop ik dat de nieuwe richting Huub zal trekken. De positie van Huub is zeer zwak.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Met misschien onderliggend ook een waarheid. Tot nu toe had Japie de MBR voor zichzelf en kon hij doen wat hij wilde. Kan me best voorstellen dat het dan storend is dat Lieke daar nu elke keer ligt.
Van de week zei hij ook, he, het bed van Selene is nu vrij, kun je daar gaan liggen.
Lieke antwoordde dat zij prima lag in de MBR. Jaap en Huub keken elkaar betekenisvol aan.
Tyf toch 'ns op met die ouwe shit!quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tyf toch 'ns op met die ouwe shit!Gaat niet over de streams. Haal maar weg, word niet door mij op prijs gesteld.
Fijn, mijn dank is groot.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik vond hem stomtoevallig nog ergens in de map van m'n screenshots. Maargoed, ik zal hem wel weghalen.
Trustquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:17 schreef F04 het volgende:
Jammer dat iedereen zo vroeg gaat slapen. Ik denk dat ik dan ook maar zo ga.
Wat niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tyf toch 'ns op met die ouwe shit!Gaat niet over de streams. Haal maar weg, word niet door mij op prijs gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |