Helaas kan ik Lieke's zuurstem niet langer dan 2 minuten aanhorenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gesprekken en omgang van Jaap en Liek echt heel erg leuk vind.
Ze hebben goede gesprekken en zijn grappig samen, lekker ontspannn allebei
Carambaquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helaas kan ik Lieke's zuurstem niet langer dan 2 minuten aanhoren
Slijmgesprek van Amanda met Lieke in de chill van zojuist.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian vindt dat Amanda iets geniaals heeft gedaan... Even terug resumeren..
Waar heeft die belabberdsprekende fucking nep-Antilliaan het over?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2518846#2518846quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog steeds COSsen aan het teruglezen van de laatste drie dagen of zo,
en las iets van een telefoontje van Selene aan Amanda op oudejaarsavond.
Staat daar ergens een filmpje of geluidsfragment van online ??
Had ik al gekeken, maar kon het daar niet vinden helaas ....quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2518846#2518846
neus hier eens rond
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als echte eggspert keur ik deze vorm van ei-verkrachten af .....
Leerzaam he, zo'n COSquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:32 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Nu let ik op![]()
Ja. Jij plaagt mannen. Want anders had je gevraagd: Plaag ik, mannen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:34 schreef Disana het volgende:
Op 7 januari krijgt Liekes moeder een kijkoperatie. Pas dan kunnen ze bekijken of het slecht is of dat er iets aan kan worden gedaan. Op Jaaps vraag of haar moeder doodgaat als het slecht is, blijft Lieke het antwoord schuldig.
Dat is een pracht van een dubbelpostquote:
Of het was alleen maar ter preparatie van zijn eigen beurt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Is 'ie al weer uitgebeft? Wat een doorzetter is die lul toch ook..
Daar ga ik wel van uit...quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het was alleen maar ter preparatie van zijn eigen beurt.
Zoiets als een inspectie-ronde ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het was alleen maar ter preparatie van zijn eigen beurt.
* kopt in voor open doelquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets als een inspectie-ronde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |