Helaas kan ik Lieke's zuurstem niet langer dan 2 minuten aanhorenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gesprekken en omgang van Jaap en Liek echt heel erg leuk vind.
Ze hebben goede gesprekken en zijn grappig samen, lekker ontspannn allebei
Carambaquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helaas kan ik Lieke's zuurstem niet langer dan 2 minuten aanhoren
Slijmgesprek van Amanda met Lieke in de chill van zojuist.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian vindt dat Amanda iets geniaals heeft gedaan... Even terug resumeren..
Waar heeft die belabberdsprekende fucking nep-Antilliaan het over?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2518846#2518846quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog steeds COSsen aan het teruglezen van de laatste drie dagen of zo,
en las iets van een telefoontje van Selene aan Amanda op oudejaarsavond.
Staat daar ergens een filmpje of geluidsfragment van online ??
Had ik al gekeken, maar kon het daar niet vinden helaas ....quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2518846#2518846
neus hier eens rond
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als echte eggspert keur ik deze vorm van ei-verkrachten af .....
Leerzaam he, zo'n COSquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:32 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Nu let ik op![]()
Ja. Jij plaagt mannen. Want anders had je gevraagd: Plaag ik, mannen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:34 schreef Disana het volgende:
Op 7 januari krijgt Liekes moeder een kijkoperatie. Pas dan kunnen ze bekijken of het slecht is of dat er iets aan kan worden gedaan. Op Jaaps vraag of haar moeder doodgaat als het slecht is, blijft Lieke het antwoord schuldig.
Dat is een pracht van een dubbelpostquote:
Of het was alleen maar ter preparatie van zijn eigen beurt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Is 'ie al weer uitgebeft? Wat een doorzetter is die lul toch ook..
Daar ga ik wel van uit...quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het was alleen maar ter preparatie van zijn eigen beurt.
Zoiets als een inspectie-ronde ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het was alleen maar ter preparatie van zijn eigen beurt.
* kopt in voor open doelquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets als een inspectie-ronde ?
http://nl.youtube.com/watch?v=V9KaMBhB-T4quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Is 'ie al weer uitgebeft? Wat een doorzetter is die lul toch ook..
Ik dacht meer aan doorsmeren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets als een inspectie-ronde ?
Deze video is niet beschikbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:53 schreef F04 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=V9KaMBhB-T4
Ja, heel duidelijk. Hij hoopt op een TV-momentjequote:Op woensdag 2 januari 2008 02:00 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, Jaap zit Lieke gek te maken
Met misschien onderliggend ook een waarheid. Tot nu toe had Japie de MBR voor zichzelf en kon hij doen wat hij wilde. Kan me best voorstellen dat het dan storend is dat Lieke daar nu elke keer ligt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk. Hij hoopt op een TV-momentje
Het is dat Lieke Jaap te vies en te dik vind maar anders had ze met hem geneukt voor backup. Op haar rug de villa binnen gekomen en nu ligt ze Jaap onder z'n ballen te kietelen. Ik hoop dat Jaap z'n kop erbij houdt. Maar eerder hoop ik dat de nieuwe richting Huub zal trekken. De positie van Huub is zeer zwak.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Met misschien onderliggend ook een waarheid. Tot nu toe had Japie de MBR voor zichzelf en kon hij doen wat hij wilde. Kan me best voorstellen dat het dan storend is dat Lieke daar nu elke keer ligt.
Van de week zei hij ook, he, het bed van Selene is nu vrij, kun je daar gaan liggen.
Lieke antwoordde dat zij prima lag in de MBR. Jaap en Huub keken elkaar betekenisvol aan.
Tyf toch 'ns op met die ouwe shit!quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tyf toch 'ns op met die ouwe shit!Gaat niet over de streams. Haal maar weg, word niet door mij op prijs gesteld.
Fijn, mijn dank is groot.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik vond hem stomtoevallig nog ergens in de map van m'n screenshots. Maargoed, ik zal hem wel weghalen.
Trustquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:17 schreef F04 het volgende:
Jammer dat iedereen zo vroeg gaat slapen. Ik denk dat ik dan ook maar zo ga.
Wat niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tyf toch 'ns op met die ouwe shit!Gaat niet over de streams. Haal maar weg, word niet door mij op prijs gesteld.
Vet coolquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Lieke willen allemaal dingen gaan verzinnen, zonder Huub erbij, want daar kan hij niet tegen.
Die lul van een Brian moet dus agressief doen..ieder zijn rolquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:53 schreef Kaleddis het volgende:
Het oliebollenakkoord duurt tot 7 janurai. Lieke baalt ervan dat ze nog geen feedback heeft gehad.
Jaap zegt dat Brian en Amanda niet veel hebben gedaan.
Amanda niet nee, zegt Lieke, Brian nog wel met de tafel en die deur
Zou je geen gastspeler willen wordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet relevant...Komt mijn neusgaten uit!
Dan is het spel met een week afgelopen...wil ik je niet aandoen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou je geen gastspeler willen worden
Was ook wel duidelijk. De para-momentjes zijn allang niet meer zo authentiek als ze ooit waren...quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die lul van een Brian moet dus agressief doen..ieder zijn rol
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan is het spel met een week afgelopen...wil ik je niet aandoen...
Des te beterquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan is het spel met een week afgelopen...wil ik je niet aandoen...
Zat er vandaag nog over na te denken. Hoeveel maanden gaat het nu al over relatiegezeik en niet meer over het spel? Wanneer zijn Nadia en Dennix erin gekomen ? Begin juli, augustus ofzo. Dus al 5 maanden dit gezeikquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef tipsch het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Het zeurt nog een beetje door DGK, dat mag ook, denk ik dan maar. Wat is het vreselijk kut geworden.
Ze zou ook maar wat missenquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:00 schreef tipsch het volgende:
Jaap en Huub staan in de keuken. Lieke bleef in bed liggen, maar komt er nu toch ook maar uit.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat er vandaag nog over na te denken. Hoeveel maanden gaat het nu al over relatiegezeik en niet meer over het spel? Wanneer zijn Nadia en Dennix erin gekomen ? Begin juli, augustus ofzo. Dus al 5 maanden dit gezeik
Het zuigt, al maandenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat er vandaag nog over na te denken. Hoeveel maanden gaat het nu al over relatiegezeik en niet meer over het spel? Wanneer zijn Nadia en Dennix erin gekomen ? Begin juli, augustus ofzo. Dus al 5 maanden dit gezeik
Hufters benne hetquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:03 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap nu in de keuken, ze dragen geen zenders...
Ik heb het idee dat ze al een tijdje denken dat ze offcam zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:03 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap nu in de keuken, ze dragen geen zenders...
Ja, stelt me gerust dat zij het dus ook wel zien. Ik hoop dat Flens haar kindjes daar toch ook eens op aanspreektquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
Ik vind het wel aadig dat Jaap zich net even uitsprak over de inactiviteit van Amanda en Brian in de 'oliebollenperiode'.
ssstttquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze al een tijdje denken dat ze offcam zijn.
eens? eindelijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, stelt me gerust dat zij het dus ook wel zien. Ik hoop dat Flens haar kindjes daar toch ook eens op aanspreekt
Best wishesquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb m'n zender ook afgedaan, stttt...
Goed zoquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb m'n zender ook afgedaan, stttt...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Huub en Lieke nu in de keuken. 'Voedingsdeskundige' zure Lieke eet vlak voor het slapen gaan nog maar wat zure yoghurt/cruesli
Als er één zuur is ben jij het wel, Lieke heeft zo'n snelle stofwisseling dat zij het makkelijk kan hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Huub en Lieke nu in de keuken. 'Voedingsdeskundige' zure Lieke eet vlak voor het slapen gaan nog maar wat zure yoghurt/cruesli
Ja, bedankt voor de persoonlijke noot. Gelukkig nieuwjaar Lobassiequote:Op woensdag 2 januari 2008 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als er één zuur is ben jij het wel, Lieke heeft zo'n snelle stofwisseling dat zij het makkelijk kan hebben
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de persoonlijk noot. Gelukkig nieuwjaar Lobassie
iN ELKE ZIN WAAR JIJ lIEKE PLAATST, STAAT OOK HET WOORD ZUUR, HET WAS EEN PARODIE, ECHT WAARquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dikke lul. Zie dat maar eens anders te lezen.
Ik krijg ook de indruk dat Jaap graag Huub zal breken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:31 schreef Kaleddis het volgende:
Zelfs nu dat ze denken dat ze offcam zijn kan Lieke het alleen nog maar over Huub hebben![]()
Jaap wil graag Lieke helpen met haar karakterbouw. Hij wil dat ze belangrijker wordt dan Amanda.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iN ELKE ZIN WAAR JIJ lIEKE PLAATST, STAAT OOK HET WOORD ZUUR, HET WAS EEN PARODIE, ECHT WAAR
Gewoon niet doen, ik kots jou toch ook niet onder?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo zwaar op de hand, dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |