quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:16 schreef beequeen het volgende:[..]
Dat bedoel ik niet. Luister naar het gesprek tussen Jaap en Lieke, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
Ze hangt de Heilige Maagd Maria uit maar ondertussen......en het hokje is helemaal

Hier de tekt van de eerste 10 minuutjes...
(spellingscontrolle werkt even niet, dus niet op de taalfoutjes letten

)
Lieke: Huub doet ook zo naar mij toe"Ja Jaap gaat je eruit stemmen"
Jaap: Ja daar werd ik ook boos om, ten eerste is het zo, ik wil gewoon Huub of Brian eruit. Kijk Brian is de langstzittende, dat is gewoon waardevol. Huub is de man van het publiek, en samen zijn wij een leuk duo. Dat heeft Deborah zelf tegen mij gezegd "Jullie zijn echt top als duo" en die tv mag natuurlijk niet zo snel weg. Kijk als het nog tot September duurt....
Lieke: Wie heeft het dan gezegd tegen jou dat van tot september?
Jaap: Niemand, dat denk ik gewoon. Ik weet dat de onderhandelingen tot september goed gaan.
Jaap: Noem jij Huub een pathelogische leugenaar omdat iemand anders in zijn verleden dat euh
Lieke: Ja
Jaap: Ja maar daar doe je hem wel pijn mee he
Lieke: Oh ja?
Jaap: Tuurlijk
Lieke: Ja maar hij doet het toch
Jaap: Ja maar alleen omdat iemand anders het heeft gehad in zijn kring-
Lieke: Wat bedoel je?
Jaap: Ja dat weet je toch allemaal? Als je het niet weet ga ik ht niet zeggen.
Lieke: Maar wie bedoel je dan? Wie was er een pathalogische leugenaar in zijn kring? Huub zijn zus?
Jaap: Neee nee, maar waarom heb je dan het woord pathalogisch gedaan?
Lieke: Ik weet toch wat het woord is
Jaap: Oh oke, ik dacht dat je het erom deed.
Lieke: Nee, maar iemand in zijn kring is een pathologische leugenaar?
Jaap: Nee ik geloof pathalgisch euhm alcohol of hoe noem je dat?
Lieke: Ja oke...
...blabla over wat het woord pathalogisch betekend...
Jaap: Ik ben moe, ik ga slapen..
Lieke: Ja ik ook... lache... Gaan we morgen even een gesprekje aanvragen?
Jaap: Ja tuurlijk
Lieke: Top!
Jaap: Gewoon vragen "hoe zit het met januari"
Lieke: Ja! Maar van mij hoeft hij nergens heen hoor, want eigenlijk... ik kan nog genoeg materiaal met hem maken. Gewoon vanuit mezelf.
Jaap: Gewoon letterlijk zeggen "mag Huub eruit geknikkerd worden ja of nee" En als zij zeggen "Nou tot maart.."
Lieke: Nou tegen mij is hel vaak gezegd "Ook Huub kunnen we laten gaan, ook Huub kunnen we laten gaan", ze wilde HEEL graag dat ik tegen hem ging spelen, echt hoor.
Jaap: Hm, dat wil ik nog wel ff horen. Weet je wat het is, nu kan je alles zeggen want er komt niets op de plasma.
Jaap: Ik kan me wel voorstellen. Want wie heeft tegen jou gezegd "Huub mag morgen gewoon weggestemd worden"?
Lieke: Euhm, FJ en Rik zeggen het, letterlijk "ook Huub kunnen we laten gaan"
Jaap: Klopt, dat weet ik ook wel heel zeker. Er was een tijdje dat iedereen dacht dat Huub heilig was ofzo, dat was toen Huub steeds alles in elkaar sloeg.. nou iedereen, gewoon alles kapot sloeg. Kijk ik heb erover nagedacht, je moet breder denken dan alleen ontslagrondes of stemmingen. Huub heeft met mij een bepaalde rol,vooral een rol met mij die heel goed scoort. Als die rol verminderd, afgepakt wordt of vervangen, dan veranderd zijn carachteraar (???) en kun je iemand makkelijk wegkrijgen. Waarom denk je dat Erik ineens wegging? Simpel. Erik was gewoon klaar.
Lieke: Ja.. die deed niks.... Sylvia was te saai. Die stond al veel langer op de tocht.
Jaap: Wie?
Lieke: Sylvia. Huub heeft ervoor gezorgd dat ze kon blijven omdat tie het niet trok zonder haar.Heel graag ilde dat ze bleef. Nou dan gaan wij toch gewoon plannetjes samen maken. Wij kunnen ook vet mooie plannen maken.
Jaap: Ja
Lieke: Hey, en ik vind alles leuk hoor, al wil je een hoerenfeest ik organiseer het wel. Echt geen probleem hoor.Echt niet! Ik speel wel de hoerenmadam, ik ga wel rondlopen met drankjes enzo.
Jaap: Ja?
Lieke: Echt hoor
Jaap: We wilden toch wat gaan doen met die Spaanse?
Lieke: Hey, das geen punt, als ik zelf maar niet mt mijn benen wijd hoef
Jaap:hihihi
Lieke: Dan ga ik gewoon als het nette meisje daarrondlopen
Jaap: Da's wel mooi. kijk Huub verwacht dat als ik die Spaanse wil, als alles effe is gezakt, dat hij die Spaanse gaat regelen. Dan geef ik jou gewoon een seintje dat je het regelt met de buren. Dat jij het zeg maar helemaal opzet.
Jaap: Oh, en dan regelen we er gelijk nog eentje, die hij zo lelijk vond, maar dan zeggen we niets, dan heeft hij zich niet kunnen indrinken.
Lieke: Nee, laat Huub gewoon lekker zwemmen, het is jou ding.
Jaap: Ook goed..... Wanneer is tegen jou gezegd "Huub kan ook weg"?
Lieke: Toen ik het hier de vorige keer de vorige keer over had, over dat verhaal over achter, dat ik zei dat euhm.. dat ze me een beetje de Amanda en Brian kant opsturen. Ik zat toen heel moeilijk met Huub en daar had ik het toen over, en dat ik zei "ik weet niet of ik het allemaal wel kan", ik wist allang dat ik het niet kon maar het was angst,en toen zei hij"Nou dan ga je een beetje kijken bij Amanda en Brian, ook Huub kunnen we laten gaan", en toen zei ik over 50% van de stemmen, en "ja dag, Ik ben natuurlijk niet stom"maar hij zei "Ook Huub kunnen we laten gaan"
Jaap: Huub kan ook weg, maar ik denk pas tegen de eindfase... alhoewel.. kijk het is dat Dennis en Nadia wegliepen, maar misschien... Februari/Maart ofzo.. kijk ik heb zo iets van vrij is vrij, unaniem weg is unaniem weg. Zo simpel is.
Lieke: Als ze het beloofd hebben *niet te verstaan*
Jaap: Tot nu toe klopt het
Lieke:Nee, niet eens
Jaap: Nee, maar na Dennis
Lieke: Ja 1 keer.
Jaap: Dennis is weggestemt in november en december is het eerlijk gezegd van te voren.
Lieke: Ja maar nog, het zou niet meer gebeuren.
Lieke: Of in ieder geval niet... ja das waar...
Jaap: Kijk ik vat het op als eerlijk-
Lieke: Ja vorige keer hadden we er keihard aan gewerkt
Jaap: Kijk en ik heb nu weer gevraagd "hoe zit het in januari?"