abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55716235
Lieke vraagt zich af hoe lang Brian en Amanda het nog vol kunnen houden om zo passief te blijven.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55716237
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:13 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Lieke vergeten 1 ding. Al hun plannetjes zijn nu gericht op Huub.
Als ze die wegstemmen hebben ze zelf opeens niets meer over.
Anderszijds leveren ze Huub op deze manier heel veel tv-momentjes op en is de kans dat ze hem weg mogen stemmen weer kleiner.
Ze vergeten zoveel. Ik hoop niet dat Lieke erin slaagt om Jaap al net zo dom en verkokerd naar het spel te kijken als zijzelf
pi_55716241
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:14 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke vraagt zich af hoe lang Brian en Amanda het nog vol kunnen houden om zo passief te blijven.
Wat vreselijk dom om je dàt af te vragen
pi_55716243
Achter had dus al aan Lieke doorgegeven over de vorige ontslagronde. Ze wist dat Huub op te bank zat, door Jaap en Huub samen aangevraagd, en dit om Lieke te testen.
Wat lekker spontaan weer zeg
pi_55716245
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:16 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat vreselijk dom om je dàt af te vragen
Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijn
pi_55716250
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:18 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijn
Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaar Wederom niets onderbouwd. Brrr. Wat een eng zuur kutwijf
pi_55716258
Lieke zegt dat Huub Jaap ook niet vertrouwd, maar hij zal dat nooit recht in z'n gezicht zeggen.
Uhm, Lieke wake up, dat heeft hij al meerdere keren aangegeven. Hij vertrouwd niemand in het spel, niet voor 2,2 miljoen. En gelijk heeft hij.
pi_55716261
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:21 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaar Wederom niets onderbouwd. Brrr. Wat een eng zuur kutwijf
Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doet En nu begint ze ook weer te hey hey heyen

Ze gaat nu ook Jaap instructies geven wat hij tegen Huub moet zeggen over dit gesprek.
Edit: Jaap mag niet het een en ander gaan navragen aan Huub. Bang dat er onwaarheden naar boven komen Lieke ??
pi_55716275
Lieke en Jaap willen vaker dit soort gesprekken 's nachts te houden. Gewoon de wekker om 5 uur zetten. Van te voren willen ze een codewoord afspreken om dit aan elkaar duidelijk te maken.

Het word: Jaap ik wil je iets vertellen, maar ik weet het niet meer...
pi_55716280
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:24 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doet En nu begint ze ook weer te hey hey heyen

Ze gaat nu ook Jaap instructies geven wat hij tegen Huub moet zeggen over dit gesprek.
Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.

Jaap ziet het toch als een goede kans om te "smeden" zoals ze nu met ze 2-en in de MB liggen. Hij wil een codewoord afspreken voor als er iets belangrijks moet worden besproken. Dat willen ze dan offstreams in de nachtelijke uurtjes doen.
Influisteren onder de dekens moet volgens Jaap ook kunnen.
Klinkt een beetje belachelijk allemaal.
pi_55716283
Het ziet er naar uit dat ze nu echt gaan slapen.
Ben heul benieuwd wat Jaap morgen gaat doorvertellen over dit gesprek richting Huub.

Huub ligt ondertussen trouwens nog steeds te lezen.
pi_55716284
Concluderend: Lieke is alleen maar bezig geweest Jaap te drillen om Huub eruit te krijgen. Samen plannetjes smeden, tegen Huub. Plannen tegen Brian of Amanda zijn in dikke 2 uur niet een keer genoemd
pi_55716285
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.

Jaap ziet het toch als een goede kans om te "smeden" zoals ze nu met ze 2-en in de MB liggen. Hij wil een codewoord afspreken voor als er iets belangrijks moet worden besproken. Dat willen ze dan offstreams in de nachtelijke uurtjes doen.
Influisteren onder de dekens moet volgens Jaap ook kunnen.
Klinkt een beetje belachelijk allemaal.
Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?
pi_55716290
Lieke en Jaap hebben vanacht de lookies het idee gegeven dat ze dachten niet op de streams te horen waren. Vraag blijft voor mij nog wel open of die weergave wel klopt.
pi_55716293
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef tipsch het volgende:
Concluderend: Lieke is alleen maar bezig geweest Jaap te drillen om Huub eruit te krijgen. Samen plannetjes smeden, tegen Huub. Plannen tegen Brian of Amanda zijn in dikke 2 uur niet een keer genoemd
Dat moet Jaap toch ook opgevallen zijn. Als je even slim nadenkt lijkt me niet dat dit dan de juiste aanpak is. En hij zal toch zeker ook de situatie met de moeder van Lieke in z'n achterhoofd houden. Is het foute boel thuis, dan zal Lieke niet lang meer in de villa zijn.

Volgens mij wil Lieke ten koste van Huub tv maken om zo zelf een toneelhaak te voorkomen.
pi_55716295
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?
Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hier
pi_55716299
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:34 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap hebben vanacht de lookies het idee gegeven dat ze dachten niet op de streams te horen waren. Vraag blijft voor mij nog wel open of die weergave wel klopt.
Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.
Maar goed, het is ondertussen ochtend, ga maar eens douchen.
pi_55716301
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hier
Trusten
pi_55716303
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.
Maar goed, het is ondertussen ochtend, ga maar eens douchen.
Sla je een slapie helemaal over?
pi_55716305
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Trusten
Welterusten kanjer
pi_55716309
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sla je een slapie helemaal over?
Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...
Maarja, dan wordt je midden in de nacht wakker en ga je 1 peukje doen
pi_55716314
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:40 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...
Maarja, dan wordt je midden in de nacht wakker en ga je 1 peukje doen
Dat ken ik. Ik was overigens vandaag pas om een uur of 1800 wakker Het was wel gezellig, ja
pi_55716319
Hier is het laatse deel van de lange zitting te beluisteren, mp3-tje:
http://rapidshare.com/fil(...)080102_0557.mp3.html
  woensdag 2 januari 2008 @ 08:25:42 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55716546
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]
-knip-

Volgens mij wil Lieke ten koste van Huub tv maken om zo zelf een toneelhaak te voorkomen.
Dan pakt ze het slimmer aan dan SylviSaai
pi_55716547
wat een knudde-zooi.... als ik alles zo teruglees.

Jaap en Huub zijn voor mij dgk...... als er 1 uitstapt, wordt de lol gauw minder (och das ook wel weer gunstig) en nu moet ik vliegen naar mijn werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')