Ze vergeten zoveel. Ik hoop niet dat Lieke erin slaagt om Jaap al net zo dom en verkokerd naar het spel te kijken als zijzelfquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:13 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Lieke vergeten 1 ding. Al hun plannetjes zijn nu gericht op Huub.
Als ze die wegstemmen hebben ze zelf opeens niets meer over.
Anderszijds leveren ze Huub op deze manier heel veel tv-momentjes op en is de kans dat ze hem weg mogen stemmen weer kleiner.
Wat vreselijk dom om je dàt af te vragenquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:14 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke vraagt zich af hoe lang Brian en Amanda het nog vol kunnen houden om zo passief te blijven.
Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat vreselijk dom om je dàt af te vragen
Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijn
Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doetquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaarWederom niets onderbouwd. Brrr. Wat een eng zuur kutwijf
![]()
![]()
![]()
Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doetEn nu begint ze ook weer te hey hey heyen
![]()
Ze gaat nu ook Jaap instructies geven wat hij tegen Huub moet zeggen over dit gesprek.
Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.![]()
Jaap ziet het toch als een goede kans om te "smeden" zoals ze nu met ze 2-en in de MB liggen. Hij wil een codewoord afspreken voor als er iets belangrijks moet worden besproken. Dat willen ze dan offstreams in de nachtelijke uurtjes doen.
Influisteren onder de dekens moet volgens Jaap ook kunnen.
Klinkt een beetje belachelijk allemaal.
Dat moet Jaap toch ook opgevallen zijn. Als je even slim nadenkt lijkt me niet dat dit dan de juiste aanpak is. En hij zal toch zeker ook de situatie met de moeder van Lieke in z'n achterhoofd houden. Is het foute boel thuis, dan zal Lieke niet lang meer in de villa zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef tipsch het volgende:
Concluderend: Lieke is alleen maar bezig geweest Jaap te drillen om Huub eruit te krijgen. Samen plannetjes smeden, tegen Huub. Plannen tegen Brian of Amanda zijn in dikke 2 uur niet een keer genoemd
Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hierquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?
Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:34 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap hebben vanacht de lookies het idee gegeven dat ze dachten niet op de streams te horen waren. Vraag blijft voor mij nog wel open of die weergave wel klopt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hier
Sla je een slapie helemaal over?quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.
Maar goed, het is ondertussen ochtend, ga maar eens douchen.
Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...quote:
Dat ken ik. Ik was overigens vandaag pas om een uur of 1800 wakkerquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...
Maarja, dan wordt je midden in de nacht wakker en ga je 1 peukje doen
Dan pakt ze het slimmer aan dan SylviSaaiquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
-knip-
Volgens mij wil Lieke ten koste van Huub tv maken om zo zelf een toneelhaak te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |