Daar heb ik naar gezocht, maar daar moet je overal voor betalen, en dat vind ik een beetje gekkigheid om voor een online testje geld te betalenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
klinkt misschien wat duf, maar heb je op internet wel eens van die beroepinteressetestjes gedaan? ze zeggen zeker niet alles, maar kunnen je misschien wel een idee geven van wat voor richting je in zou kunnen kijken?
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom ben je gestopt met school op je 14de?
Junkie?
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef Messenga het volgende:
Zoals je jezelf omschrijft ben je een autist..
Hier: http://www.fontys.nl/fit/quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Daar heb ik naar gezocht, maar daar moet je overal voor betalen, en dat vind ik een beetje gekkigheid om voor een online testje geld te betalen
En de gratis testen zijn maar een paar vragen, dus dat geeft ook niet echt een betrouwbaar beeld.
Dank je wel, ben hem op dit moment aan het doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier: http://www.fontys.nl/fit/
Er komen alleen maar opleidingen uit van de Fontys, maar die geven uiteraard ook een beeld.
Je krijgt dan een lijst met 20 of 25 opleidingen, ga voor jezelf na of je dat jezelf ziet doen/
Geloof me, ik word al elf jaar binnenstebuiten gekeerd door alle mogelijke psychologen, en ik ben niet autistisch, wel heb ik andere stoornissen, maar dat staat los van dit topic.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
JE noemt toch een paar elementen die er duidelijk in voorkomen.
Vandaar ook de WAjong uitkering?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:00 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Geloof me, ik word al elf jaar binnenstebuiten gekeerd door alle mogelijke psychologen, en ik ben niet autistisch, wel heb ik andere stoornissen, maar dat staat los van dit topic.
Ja, vandaar de uitkeringquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vandaar ook de WAjong uitkering?
enfin, je had dus ook geen bijbaantje... Maar je weet wel dat je 'later' kan werken?
kijk, theologie heb je al gauw kennis nodig van het Latijn, vandaar de taleninvloed, het menselijk brein fascineert je, ook dit is erg belangrijk in de theologie en godsdienstwetenschap .. et Voiláquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:04 schreef Strychnine het volgende:
Taalwetenschap (WO)
Theologie (WO)
Godsdienstwetenschappen (WO)
Creatieve Therapie (HBO)
Geneeskunde (WO)
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (HBO)
Theaterwetenschappen (WO)
Toegepaste Psychologie (HBO)
Tolk-Vertaler (HBO)
Verpleegkunde (HBO)
Theologie snap ik niet helemaal, het heeft mijn interesse maar ik ben niet gelovig, geldt ook voor godsdienstwetenschappen. Creatieve therapie lijkt me ook interessant, vooral omdat ik wel redelijk bekend ben met psychologie, en het menselijk brein fascineert me, hoe mensen met dingen om kunnen gaan, of waar ze tegenaan kunnen lopen.
Bedankt voor de link nogmaals
Het belagrijkste van je eerste studie is dat je er werk mee kunt krijgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:04 schreef Strychnine het volgende:
Taalwetenschap (WO)
Theologie (WO)
Godsdienstwetenschappen (WO)
Creatieve Therapie (HBO)
Geneeskunde (WO)
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (HBO)
Theaterwetenschappen (WO)
Toegepaste Psychologie (HBO)
Tolk-Vertaler (HBO)
Verpleegkunde (HBO)
Ik vind de toon van je berichten niet erg vriendelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dus je bent psychisch niet 100%?
Dan zou ik een kantoorbaan doen waar je weinig contact heb met anderen.
Gewoon bij een massa bedrijf achter een pc'tje gaan tikken,
je kunt hier ook veel typen dus dat zal wel lukken.
Wat een onzin zeg .. weet je hoeveel vraag er is naar bijvoorbeeld tolken !quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het belagrijkste van je eerste studie is dat je er werk mee kunt krijgen.
Dat gelt voor jouw lijstje niet. Ik zou dus niet zo'n studie gaan doen.
Negerenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:14 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik vind de toon van je berichten niet erg vriendelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ah, makes sensequote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:11 schreef Nummer1van2008 het volgende:
[..]
kijk, theologie heb je al gauw kennis nodig van het Latijn, vandaar de taleninvloed, het menselijk brein fascineert je, ook dit is erg belangrijk in de theologie en godsdienstwetenschap .. et Voilá
Waar houd ik van.... Ik ben vrij leergierig, algemene kennis opdoen, ik kan ook uren op internet de meest stomme feitjes opzoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:12 schreef Messenga het volgende:
Je bent in ieder geval wel erg ambitieus. Dat is wel prijzenswaardig. Maar wat vind je leuk om dagelijks te doen? Houd je van shoppen? Sport? natuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |