abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208295
Wie weet dit?http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/icons/icon5.gif

Sabine kreeg afgelopen donderdag een baan aangeboden door RTL-Live.
Ook kreeg ze van het programma - afgelopen weekend - een camera mee naar huis.
Gisteren speciaal dat RTL-Live opgenomen.
Want, lekker gemaakt met allerlei leaders en streamers, maar vervolgens.... niets.
Heeft Sabine ruzie met RTL? Wie heeft zijn zin niet gekregen?
Waarom is RTL zo arrogant dat ze de kijker voor de gek houdt?
Wie weet dit?

pi_208296
In de eerste plaats kreeg zij bij Rolf duidelijk een andere baan aangeboden dan die waarover gesproken werdt toen zij de volgende dag in RTL-life zat. Ten tweede denk ik dat, wat zij ook aangeboden heeft gekregen, het in weerwil van alle drukte onmogenlijk is om die baan op te starten. Ik denk dat werken nogal moeilijk is als om je heen iedereen maar vragen aan je stelt, dan wel de telefoon de hele dag gaat. de baan zal zeker wel echt bedoeld zijn, maar in de praktijk nog niet haalbaar.
pi_208297
In het RTL4 zes uur journaal kwam Sabine nog een keer ter sprake, toen met de 'shownieuws-redacteur' gesproken werd over Rex Gildo en de terugslag van het 'beroemd zijn'. De interviewer noemde Sabine en vroeg aan de redacteur/journalist wat hij van S.'s carriere dacht. Die merkte schamper op, dat voor beroemdheid nog iets meer nodig was dan een paar weken voor de camera's door je lange vlechten strijken. En dat de toekomst wel zou uitwijzen of S. nog ooit een carriere zou krijgen als beroemdheid.
pi_208298
Moor,

Spijkertje op het Koppetje

pi_208299
Als zogenaamd 85% van de stemmen Sabine heeft weggestemd, wil dat dan niet zeggen dat we Sabine's kop effetjes niet meer op de TV willen zien ??
Was dat geen hint naar Hilversum en Aalsmeer ???
Daarbij zou ze eerst maar is een cursusje Nederlands praten moeten doen ( zie Leontien van Moorsel, Sasha de Boer )
Ik kom zelf dan ook wel uit Brabant maar mensen op TV8 (Brabants lokale TV) spreken nog accentlozer als Sab..
too much is not enough....
pi_208300
Ik hoorde gisteren iemand opmerken dat Sabien zichzelf en de 'mediahouse' om haar heen vergelijkt met de gekte rond Diana. Iemand dit haar horen zeggen? Lijkt me nogal overtrokken. Hoogmoed komt voor de val, zeggen ze. Ik hoop voor Sabien ze een grapje maakte met deze vergelijking?

pi_208301
Als dat zo is wat ik me ook wel kan voorstellen overigens dan is ze dus echt zo dom als dat ik al dacht...
too much is not enough....
pi_208302
Dat zei ze inderdaad (ik geloof bij Barend en van Dorp) maar dit sloeg op haar vertrek uit het bb-huis. Toen ze na de uitzending naar huis ging scheen het nogal druk geweest te zijn met fotografen daar in Almere. Vandaar het Diana-effect en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. De uitzending van B&vD is trouwens voor een deel als mp3 te beluisteren zie de postings van R@b in dit forum.
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
pi_208303
wel slim om haar een camera te geven , weet je zeker dat zij niet in beeld komt .....
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:25:00 #10
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_208304
Als ik alles goed begrepen heb afgelopen donderdag zei rolf dat de bij de Tv wouw. Dat ze nu freelance-werk had als styliste. Toen kwam die Beau (spelling?) en die deed het aanbod om voortaan dagelijks in rtl-live een BB-journaal van 5 minuten de presenteren met ingang van maandag.

Vrijdag was ze bij rtl-live, kreeg een camera in haar handen gepleurt en moest haar weekend gaan filmen voor maandag (ja je krijgt na de uitzending uitleg over de camera). Ze zei dat zal wel een saai item worden, slapen, tv kijken en NIET stappen.

Gisteren werden we lekker gemaakt met sabie maar er is niets uitgezonden (toch zo'n saai weekend geweest???).

Voor vandaag staat het wel vermeld op TT van rtl (235). Dus afwachten tot 5 uur wat sabelientje eventueel te vertellen heeft.

pi_208305

En?
Was het nog wat?
Nog nieuws hierover?

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:21:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_208306
Sabje die de 'toestanden' rond haar perfecte persoontje vergelijkt met die rond Diana. Right. Over leven in een ander parallel universum gesproken.

En over die 'carriere' als 'beroemdheid'. Misschien zijn daar wat zaken voor nodig die Sabbelien node mist, te noemen zijn: persoonlijkheid, charisma, humor, intelligentie.

Nee Sab, ga jij maar weer lekker free lance styleren. Of achter de kassa bij Appie. Nee, dat zullen rijke pappie en mammie wel voorkomen. Yuck!

woensdag 27 oktober 1999 @ 09:45:00 #13
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_208307
SAbie zat er dus niet!!!(irl) wel die kartonnen pop.
En ook dat weekend verslag hebben we niet gezien.

Waren de voorwaarden dan toch te min voor haar of sturen ze haar eerst nog effe naar media training om dat brabant accent krijt te raken?

pi_208308
[quote]op 10-26-1999 om 10:21 PM schreef Sniper het volgende:

En over die 'carriere' als 'beroemdheid'. Misschien zijn daar wat zaken voor nodig die Sabbelien node mist, te noemen zijn: persoonlijkheid, charisma, humor, intelligentie.

yeah right! en waarom mag daphne deckers dan wel op televisie? en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. nanda van veronica, die omroepster die de hele tijd gaaf zegt enzovoorts....

pi_208309
quote:
op 10-26-1999 om 01:12 PM schreef WaStEd het volgende:
Daarbij zou ze eerst maar is een cursusje Nederlands praten moeten doen ( zie Leontien van Moorsel, Sasha de Boer )

Effe voor de goede orde; Sabien en Leontien vin ik allemaal best, maar nie gaan dolle met Sacha hè !

Da's toevallig nog de enige reden om TV te kijken zo langzamerhand. Dan botvier je je humeur maar op Debby Petter Van 't Hek ofzo. Enne, we proate toefallug toch niet selluf ain op Amsturrdams geleikend aksentje hoop ik? NEE, we gaan die discussie niet opnieuw voeren)

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')