Je hebt ook kisten waar er maar 2 inzitten....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:08 schreef Athmozz het volgende:
Ik heb van de Argenta 2 flessen wij gekregen![]()
Mijn ouders een hele kist
Die mobiel ligt hier nog steeds in de kast. Was best leuk dingetjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef alors het volgende:
HaToen ik die aanbiedingen zag, dacht ik ook meteen: wie wil nou zulke afzichtelijke dingen?
Vroeger kreeg je tenminste een mobiel ofzo, waar zijn die tijden gebleven?
Daar kan je ook alleen maar zooi mee krijgen die je niet hoeft, en die elders sowiezo net zo duur /goedkoper is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:25 schreef luciferhout het volgende:
dan kies je toch voor de rentepunten, huilie
Die staat hier ook nog, die is niet zo lelijk en wordt af en toe ook gebruikt hieroquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef Doc.Brown het volgende:
[..]
Die mobiel ligt hier nog steeds in de kast. Was best leuk dingetjeAl zijn de toetsen volledig afgesleten enzo.
Maar die tas is idd afzichtelijk, zag hem op het postkantoor hangen. WTF moet je met zoiets. Doch hebben wij hier een sporttas liggen van de Postbank. Gewoon een donkerblauwe standaard ding met enkel een klein blauw aannaaiseltje waarop Postbank staat. Die gebruik ik nog vaak ook.
Idd.. net zoals al die andere spaarpunt systemen. Vroeger spaarden we ook Rocks, als je al die Rocks die je bij elkaar moest sparen voor een koffiezetapparaat omrekende dan betaalde je er wel een vermogen voor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar kan je ook alleen maar zooi mee krijgen die je niet hoeft, en die elders sowiezo net zo duur /goedkoper is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |