Hier in Drenthe was het zicht idd soms maar 1 of 2 meter, het huis van de buren die eenpaar meter tegenover ons ligt was niet meer te zien, zelfs de verlichting nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:09 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral rond Rotterdam verandert het lekker na 0:00
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier in Drenthe was het zicht idd soms maar 1 of 2 meter, het huis van de buren die eenpaar meter tegenover ons ligt was niet meer te zien, zelfs de verlichting niet
Vannacht 1 of andere grondtol afgestoken, metertje of 2 weggegooid.. heb hem alleen maar gehoordquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
InderdaadKNMI met hun 50 meter
Gewldig en dan ook zo droog pas na een halfuur gevondenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik woon in Deventer..
Situatie vannacht hier:
Ik fietste naar een vriend. Het zicht was zo'n 1 a 2 meter. Met geluiden maken waarschuwde je tegemoetkomende fietsers. Mensen parkeerden massaal hun auto langs de kant van de weg om lopent verder te gaan. Een vriend van me was zelfs verdwaald geraakt, door een straatnaambordje wisten we waar hij zat.. Toen zijn we er naartoe gegaan en hard z'n naam geschreeuwd, zo hebben we hem na een half uur weer gevonden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Mensen parkeerden massaal hun auto langs de kant van de weg om lopent verder te gaan.
Damn wat een fout inderdaad.. En ik ben normaal nog wel zo van het correcte schrijvenquote:
Je ogen openen wil nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:04 schreef Syd het volgende:
Nou leuk hoor, ik zie helemaal niks in de lucht ik hoor alleen knallen, zelf de mooie dure vuurpijl van de buurman zie je niet eens.
Aapquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:14 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Je ogen openen wil nog wel eens helpen.
Het Westen nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iedereen gepwnd met vuurwerk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |