Je hebt idd gelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want jij weet de toedracht al bij voorbaat?
Wat nou als het simpele omstanders zijn die slachtoffer zijn van een ongeval buiten hun schuld om?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:37 schreef Rikketik het volgende:
Het is verschrikkelijk hier in Enschede.![]()
Jep, hier was 't na ongeveer 15 minuten stil, op hier en daar wat verdwaalde vuurpijltjes na.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:43 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is iedereen hier er ook veel sneller mee opgehouden dan normaal.
ik ook niet eigen schuld, was me onderbuurjongetje met ze vlinderbommen waar die even stoer mee wou lopen doen :Squote:
Ik kan de lantaarnpaal aan mijn kant van de straat niet eens zienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan de auto's en lantaarnpalen aan de overkant van de straat niet eens zien.
Hier zag je die kleuren door de mist heen zelfs niet of nauwelijks.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:37 schreef Rikketik het volgende:
Het is verschrikkelijk hier in Enschede.Zelfs van het vuurwerk in de straat zag je op een gegeven moment alleen nog maar de kleuren door de mist heen! Dichte mist plus vuurwerk is geen goede combinatie.
Hier waren ook inderdaad eenm paar fietsers. Dan ben je toch achterlijk bezig? Helemaal met al die rook en mist.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
D'r is hier zojuist een groepje fietsers aangereden. Politie en 2 ambulances een paar honderd meter verderop.
Dat was hun avondje uit.
Zal me niks verbazen als dat zootje uitschotmongolen met z'n 4en naast elkaar reed ofzo.
Wat moet je dan? Met de auto lijkt me helemaal niet handigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier waren ook inderdaad eenm paar fietsers. Dan ben je toch achterlijk bezig? Helemaal met al die rook en mist.
Dat was bij ons na een half uur ook het geval. Dan hoorde je knallen en dacht je: waar komt dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier zag je die kleuren door de mist heen zelfs niet of nauwelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |