Hier in Emmen net 5 meter zicht denk ik.... net na 12 uur zag ik geen drol meer...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja in het oosten vh land schijnt het erg te zijn. Hier (Assen) wel mistig maar toch nog wel tientallen meters zicht nog.
je hoorde dat het mooi was? Je hebt een gave!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hier in Emmen net 5 meter zicht denk ik.... net na 12 uur zag ik geen drol meer...
Alleen de pijlen en potten die de buurman afstak en dan ook maar heel wazig.
Jammer.... zo te horen was er mooi spul bij
Avondje oud-en-nieuw vieren met vrienden en familie: 30 euroquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hilarisch! Alleen maar knallen, geen hánd voor ogen te zien.
Iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Avondje oud-en-nieuw vieren met vrienden en familie: 30 euro
Vuurwerk voor dochter: 4,95 (en zichtbaar)
Vuurwerk van buurtbewoners die veel te veel geld hebben uitgegeven, waar je nu geen drol van ziet: Priceless
Nee drol.... het was eerder op de avond niet mistig en toen klonk het hetzelfde en was het zeer mooi vuurwerk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:25 schreef men_in_red het volgende:
[..]
je hoorde dat het mooi was? Je hebt een gave!
Geen medelijden mee...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:29 schreef bob1234 het volgende:
lol de ambulance is alweer geweest in de straat met een huilende moeder en een koter// hoop dat ze vingers weg zjn.
Want jij weet de toedracht al bij voorbaat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |