abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208262
Ik val er net weer in (moest even belangrijker dingen doen). Bianca is nog steeds verongelijkt over het wegstemmen van de kat door Bart. Mona zegt dat ze het ook flauw vindt van hem.
Ruud vertelt dat ze van BB zelf moeten oplossen hoe ze nu de weekopdracht moeten doen, ze moeten het apparaat zelf repareren. (BB had gezegd dat ze net kinderen zijn, ze moeten zelf nadenken.) Karin begint al direct over oplossingen, Ruud ook. Mona is verontwaardigd dat er door BB niet eens aandacht wordt besteed aan het feit dat ze gevallen is. Karin wordt naar de dagboekkamer geroepen. Ze vertelt over dat Mona gevallen en wat ze allemaal heeft en dan valt het geluid van de dagboekkamer weg.
Ruud, Maurice en Willem zitten groente schoon te maken in de tuin. Maurice zegt dat hij de hele tijd al zei dat er een rubberen rand op dat apparaat moest.
Ze bespreken hoe ze het moeten oplossen want Mona vindt het nu natuurlijk nog enger. Ruud vertelt dat hij vroeg om nieuw materiaal en dat hij toen als antwoord kreeg: "Nee, jullie zijn net kleine kinderen, zoek zelf maar een oplossing." Daar zijn ze alle drie verontwaardigd over.
pi_208263
Karin zegt dat Mona zelf moet weten of ze een dokter wil laten komen. Ze probeert op te staan maar dat lukt niet.
DBK vroeg of K begreep waarom ze dat tegen Ruud hadden gezegd. Karin zegt dat ze dat wel begreep en dan wordt haar gezegd dat ze alles behalve de schutting en de muren van het huis mogen gebruiken, dan vertelt ze tegen de mannen wat er in de DBK is gezegd en gaat dan om een dokter vragen voor Mona.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:12:00 #28
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_208264
laat maar komen die dokter, afvoeren die
en nu is ze ook al door een stalen kabel heen
gezakt die toch minstens 5000 kg moet kunnen hebben
The Guru is present

pi_208265
CA. 2.15:
Maurice heeft het over dat dat touwloopapparaat (hoe noem je dat nou?)gevaarlijk is met die scherpe randen en zegt: "En dan wordt Ruud kwaad dat ik daar wat over zeg!" Willem: "Nee, uud wordt niet kwaad." Maurice zegt: "Maar hij zei meteen: "Ja, maar ik wil de opdracht halen!"
Willem zegt: "Ruud herhaalt gewoon wat er in de DBK gezegd wordt tegen hem. Zij praten op hem in en herhaalt dat dan tegen ons." [niet zijn precieze woorden]
pi_208266
Uit de woonkamer hebben ze het kleine tafeltje mee naar buiten genomen, en deze vooraan het opstapje gemaakt.
Bianca heeft van de dameskamer het trapje van het stapelbed gesloopt, en het bedspiraal wordt naar buiten gebracht. Bianca vond het heerlijk om te slopen.Ze heeft nu volgens haar een boxspring. Wat ze met dit spiraal gaan doen is mij tot dusver nog niet duidelijk. Wordt vast wel vervolgt.
Ruud vind het jammer voor Mona, zegt hij tegen Willem
Ter aanvulling:
Bianca tegen Willem en Ruud: voordat je groenten snijd, moet je deze eerst koken, dan blijven er meer vitamines in de groenten zitten..
Mona kan met ondersteuning van karin aardig op haar voet lopen, dus het valt waarschijnlijk best wel mee. In de woonkamer zijn Bianca en Maurice vanalles in elkaar aan het zetten, om de opdracht zo veilig mogelijk te laten verlopen. Wat ze gesloopt hebben dat zie je niet goed, maar het ziet er indrukwekkend uit
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 26 Oktober 1999).]

what's life without BB

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:31:00 #31
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208267
Waarschijnlijk wordt het spiraal bij Mona ingebracht, om te voorkomen dat ergens in 2000, Mona een kind baart van Ruud.
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_208268
quote:
op 10-26-1999 om 02:31 PM schreef John S. het volgende:
Waarschijnlijk wordt het spiraal bij Mona ingebracht, om te voorkomen dat ergens in 2000, Mona een kind baart van Ruud.

Bot!!

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:43:00 #33
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208269
Wel bot ja..was bedoeld als grap, maar misschien minder geslaagd. Gelukkig wordt ik dit keer niet beschuldigd van leedvermaak
pi_208270
quote:
op 10-26-1999 om 02:31 PM schreef John S. het volgende:

Dit soort opmerking vind ik hier niet echt op zijn plaats (eigenlijk nergens).

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:45:00 #35
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208271
Jahaa..ik begrijp het, bij deze mijn excuses aan iedereen die het leest..

Sombie..jij bent toch niet toevallig die man van Mona ?

dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:46:00 #36
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208272
Op stream 3 zitten R en W nu Groente schoon te maken, jammer weinig van te verstaan, waarschijnlijk weer enorm interessante kritieken over medebewoners
Time is never wasted when you're wasted all the time

Moderator dinsdag 26 oktober 1999 @ 14:52:00 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208273
14:45

Er zijn drie 'paartjes'.

Buiten zitten Ruud en Willem, zij zijn bezig met groente sorteren. Ik kan niet goed verstaan waarover ze het hebben, maar ik zie Willem nogal schijnheilig Ruud waarschuwen met gebarentaal. Even later komt Karin aangelopen. "Je kunt groente beter eerst koken en dan pas snijden" zegt ze. "Dan blijven de vitamines er langer in."
Willem mompelt iets in de trant van "ga jij lekker doen waar je mee bezig was dan doen wij dat ook."

Karin loopt weer naar binnen. Even later is op een andere stream te zien hoe zij en Maurice bezig zijn om de loopkoordconstructie die zeug, pardon: Mona, heeft vernield, te repareren.

Bianca is in gesprek met Bart. Voorzover er met Bianca in de buurt natuurlijk sprake is van een 'gesprek': ze doceert dat achter kleine woorden (zoals 'waar' of ' maar' ?) een diepere betekenis kan zitten.

Vette Trol, pardon: Mona, kan ik zo 1,2,3 niet vinden op de streams.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 26 Oktober 1999).]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_208274
14.55 Stream 1+2. Willem en Ruud nog steeds bezig met schoonmaken groente? wat is het ? iets groens.

Stream3: groente aan het wassen, dit alles gebeurt buiten.
Stream 4: shot van het gras

Kortom als je nu niet de streams aan het volgen bent, mis je niks

pi_208275
quote:
op 10-26-1999 om 02:45 PM schreef John S. het volgende:
Jahaa..ik begrijp het, bij deze mijn excuses aan iedereen die het leest..

Sombie..jij bent toch niet toevallig die man van Mona ?

Haha... Hoe kom je daar nou bij?

P.S. Excuses aanvaardt; ik ben blij dat je het begrijpt.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 26 Oktober 1999).]

pi_208276
stream 1: gras
stream 2: gras
stream 3: gras
stream 4: gras

Conclusie: jullie missen momenteel niets.

what's life without BB

dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:27:00 #41
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208277
Wordt dit topic niet een beetje lang? Ik bedoel dus eigenlijk..is het geen tijd voor een tweede deel?

Iedereen die meedoet, toch erg bedankt, namens allen achter de vuurmuur.

Moderator dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:29:00 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208278
Af en toe gaat een van de streams nu naar de woonkamer, waar iedereen verzameld is. BB is over de intercom in gesprek met Mona over haar blessure. Ze zijn erover bezig of ze misschien krukken moet hebben.

Arme krukken...

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:31:00 #43
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208279
Met krukken zal de weekopdracht wel wat makkelijker worden!
Time is never wasted when you're wasted all the time

Moderator dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:35:00 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208280
Pfff, het is of gras in beeld, of Mona. Dit betekent voor mij persoonlijk: saai danwel walgingwekkend.

Ik kap er dus even mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 26 Oktober 1999).]

pi_208281
15:44 uur. Karin oefent in het "korfballen". Ik heb ze niet geteld, maar volgens mij scoorde ze 5 uit 5.

Wat een talent.

Moderator dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:49:00 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208282
Ik heb een nieuwe streams topic geopend.. Er gebeurt weer wat, en deze werd erg traag...
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:08:00 #47
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_208283
Ik merk dat sommige mensen hier iets te serieus op grapjes in gaan (zijn er dus meer Bianca's op de wereld), maar dat ter zijde

Ik zie nu het volgende :
stream 1 Ruud, Maurice, karin, Willem, Bart aan het oefenen op dat koord
stream 2 Mona op de bank
stream 3 zie 1
stream 4 zie 1

stream 1 verandert, bianca loopt daar bij de dames slaapkamer en er wordt ingezoomd op haar zoveelste therapeutische schilderwerk

that's it, thnx iedereen want ik was vanmiddag ff weg en ben weer helemaal op de hooogte

------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 26 Oktober 1999).]

fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')