[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 02:31 PM schreef John S. het volgende:
Waarschijnlijk wordt het spiraal bij Mona ingebracht, om te voorkomen dat ergens in 2000, Mona een kind baart van Ruud.
Bot!!
quote:
op 10-26-1999 om 02:31 PM schreef John S. het volgende:
Waarschijnlijk wordt het spiraal bij Mona ingebracht, om te voorkomen dat ergens in 2000, Mona een kind baart van Ruud.
Dit soort opmerking vind ik hier niet echt op zijn plaats (eigenlijk nergens).
Sombie..jij bent toch niet toevallig die man van Mona ?
Er zijn drie 'paartjes'.
Buiten zitten Ruud en Willem, zij zijn bezig met groente sorteren. Ik kan niet goed verstaan waarover ze het hebben, maar ik zie Willem nogal schijnheilig Ruud waarschuwen met gebarentaal. Even later komt Karin aangelopen. "Je kunt groente beter eerst koken en dan pas snijden" zegt ze. "Dan blijven de vitamines er langer in."
Willem mompelt iets in de trant van "ga jij lekker doen waar je mee bezig was dan doen wij dat ook."
Karin loopt weer naar binnen. Even later is op een andere stream te zien hoe zij en Maurice bezig zijn om de loopkoordconstructie die zeug, pardon: Mona, heeft vernield, te repareren.
Bianca is in gesprek met Bart. Voorzover er met Bianca in de buurt natuurlijk sprake is van een 'gesprek': ze doceert dat achter kleine woorden (zoals 'waar' of ' maar' ?) een diepere betekenis kan zitten.
Vette Trol, pardon: Mona, kan ik zo 1,2,3 niet vinden op de streams.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 26 Oktober 1999).]
Stream3: groente aan het wassen, dit alles gebeurt buiten.
Stream 4: shot van het gras
Kortom als je nu niet de streams aan het volgen bent, mis je niks
quote:
op 10-26-1999 om 02:45 PM schreef John S. het volgende:
Jahaa..ik begrijp het, bij deze mijn excuses aan iedereen die het leest..Sombie..jij bent toch niet toevallig die man van Mona ?
Haha... Hoe kom je daar nou bij?
P.S. Excuses aanvaardt; ik ben blij dat je het begrijpt.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 26 Oktober 1999).]
Conclusie: jullie missen momenteel niets.
Iedereen die meedoet, toch erg bedankt, namens allen achter de vuurmuur.
Arme krukken...
Ik kap er dus even mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 26 Oktober 1999).]
Wat een talent.
Ik zie nu het volgende :
stream 1 Ruud, Maurice, karin, Willem, Bart aan het oefenen op dat koord
stream 2 Mona op de bank
stream 3 zie 1
stream 4 zie 1
stream 1 verandert, bianca loopt daar bij de dames slaapkamer en er wordt ingezoomd op haar zoveelste therapeutische schilderwerk
that's it, thnx iedereen want ik was vanmiddag ff weg en ben weer helemaal op de hooogte
------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 26 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |