9.12: Alles is nog in diepe rust in het BB-huis. Er is infraroodbeeld in beide slaapkamers en ik zie een lege keuken en een lege slaapkamer.
9.30: In de damesslaapkamer ligt iemand heel luidruchting adem te halen. Het is nog net geen snurken (Mona?).
9.35: Ze worden gewekt door BB; Bianca vraagt om een liedje. Bianca en Karin hebben het over dat de anderen tot 4 uur 's nachts zo hard hebben zitten praten in de slaapkamer. Ze willen daar wat van gaan zeggen.
Het geluid in de herenkamer is alleen maar geruis dus ik weet niet wat en of daar iets wordt besproken.
De dames zijn nu weer stil.
Helaas, ik zal toch echt moeten werken vandaag, dus ik hou het even voor gezien. Wie o wie volgt?
ps Nachtploeg bedankt. Interessant om de verslagen van de streams terug te lezen!
Shit, ik realiseer me nu dat dit een goede reden is om de streams de komende uren weer open te houden ;-((
De kijkcijfers dreigen nu drastisch terug te lopen, want de eerlijkheid gebied te zeggen dat die uitzendingen van de laatste dagen nergens op sloegen...en dan gaat Veronica vragen of ze niet wat meer willen doen. Ik hoop dat ze gewoon besluiten lekker niks meer te doen.
En thuis ligt mijn verbinding er al 2 weken uit, KUTKABEL, KUT C-HELL-O, KUT UP-Don't-C
(Sorry, moest het ff kwijt)
Greetinx [eNeRGy]
Willem zeg tdat er niet iemand is die anderen activieert om iets te doen. (als ik het goed heb verstaan)
Bianca vindt de randvoorwaarden niet 'okay'. Back to basic betekent voor haar iets te doen hebben, werk ofzo. Ze is niet moe van hetgeen ze in het huis moet doen. Een grotere tuin zou meer werk opleveren, Wilem heeft het over een taakverdeling. Karin is trouwens uit mijn beeld verdwenen, MOna is er nog wel maar zegt niets. Ze loopt uiteindelijk ook weg.
Bianca mist input...ze zijn te afhankelijk.
Willem zegt dat dat juist de insteek is (het ontbreken van informatie).
Binca heeft het over het bedenken van een thema voor een week om meer structuur te krijgen. Ze vind zichzelf erg passief en voelt zich er niet lekker bij. Willem heeft dat gevoel minder.
Bianca wil meer met elkaar doen.
Willem zegt dat dat al gebeurd.
Er wordt even gelopen:
Willem loopt trouwens alleen in een onderbroek. Bianca signaleert weer twee cameraatjes bij de entree bij de tuin.
(Mona zit ondertussen weer aan de keukentafel)
Lastig hoor een gesprek beschrijven als het geluid steeds wegvalt en dan maar hopen dat er niet al post is over dit gesprek.
------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 26 Oktober 1999).]
Bianca heeft inderdaad een hele trainingssessie achter de rug en oefent nu op het slappe koord.(heb dit Mona nog niet zien doen)
Karin oefent ook voor de weekopdracht.
De heren hadden het er trouwens over dat ze iets moeten gaan doen voor de vrouwen, volgens mij wil Ruud erg graag playbacken, Maurice lijkt dit niets.
Stream 4 is bij mij lang donker geweest met een klein beetje licht van een lampje er gebeurde wel wat maar ik weet niet wat (veel te donker om te zien). Er kwam een enorm hard geruis uit die stream. I
Tot zover..
Ik wacht op Mona maar daar is weinig kans op.
CU
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 26 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 26 Oktober 1999).]
K: nog een keer, dat je het gevoel hebt
Trouwne Mona viel net van jhet koord...ze ligt nog op de grond en heeft pijn.
------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 02:31 PM schreef John S. het volgende:
Waarschijnlijk wordt het spiraal bij Mona ingebracht, om te voorkomen dat ergens in 2000, Mona een kind baart van Ruud.
Bot!!
quote:
op 10-26-1999 om 02:31 PM schreef John S. het volgende:
Waarschijnlijk wordt het spiraal bij Mona ingebracht, om te voorkomen dat ergens in 2000, Mona een kind baart van Ruud.
Dit soort opmerking vind ik hier niet echt op zijn plaats (eigenlijk nergens).
Sombie..jij bent toch niet toevallig die man van Mona ?
Er zijn drie 'paartjes'.
Buiten zitten Ruud en Willem, zij zijn bezig met groente sorteren. Ik kan niet goed verstaan waarover ze het hebben, maar ik zie Willem nogal schijnheilig Ruud waarschuwen met gebarentaal. Even later komt Karin aangelopen. "Je kunt groente beter eerst koken en dan pas snijden" zegt ze. "Dan blijven de vitamines er langer in."
Willem mompelt iets in de trant van "ga jij lekker doen waar je mee bezig was dan doen wij dat ook."
Karin loopt weer naar binnen. Even later is op een andere stream te zien hoe zij en Maurice bezig zijn om de loopkoordconstructie die zeug, pardon: Mona, heeft vernield, te repareren.
Bianca is in gesprek met Bart. Voorzover er met Bianca in de buurt natuurlijk sprake is van een 'gesprek': ze doceert dat achter kleine woorden (zoals 'waar' of ' maar' ?) een diepere betekenis kan zitten.
Vette Trol, pardon: Mona, kan ik zo 1,2,3 niet vinden op de streams.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 26 Oktober 1999).]
Stream3: groente aan het wassen, dit alles gebeurt buiten.
Stream 4: shot van het gras
Kortom als je nu niet de streams aan het volgen bent, mis je niks
quote:
op 10-26-1999 om 02:45 PM schreef John S. het volgende:
Jahaa..ik begrijp het, bij deze mijn excuses aan iedereen die het leest..Sombie..jij bent toch niet toevallig die man van Mona ?
Haha... Hoe kom je daar nou bij?
P.S. Excuses aanvaardt; ik ben blij dat je het begrijpt.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 26 Oktober 1999).]
Conclusie: jullie missen momenteel niets.
Iedereen die meedoet, toch erg bedankt, namens allen achter de vuurmuur.
Arme krukken...
Ik kap er dus even mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 26 Oktober 1999).]
Wat een talent.
Ik zie nu het volgende :
stream 1 Ruud, Maurice, karin, Willem, Bart aan het oefenen op dat koord
stream 2 Mona op de bank
stream 3 zie 1
stream 4 zie 1
stream 1 verandert, bianca loopt daar bij de dames slaapkamer en er wordt ingezoomd op haar zoveelste therapeutische schilderwerk
that's it, thnx iedereen want ik was vanmiddag ff weg en ben weer helemaal op de hooogte
------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |