om eerlijk te zeggen, denemarken is niet mijn land en zal het ook niet worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:24 schreef TallMan het volgende:
Maar dan blijft toch de vraag of het bevalt.
in frankrijk moet je 2 jaar je rijbewijs hebben voordat je een auto kan huren, dus daarom vroeg ik mij dat af.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:26 schreef TallMan het volgende:
Nou, euh, gewoon bij een verhuurder lijkt me zo. Rijbewijs uiteraard, creditcard zag ik net dat een vereiste is bij in ieder geval.avis, van de anderen weet ik het niet.
Huurder moet 6 maanden rijbewijs hebben, mocht het in een land zijn uitgegeven met een niet romeins alfabet moet er ook een internationaal rijbewijs in bezit zijn.quote:Kørekort
Lejer skal have haft et gyldigt kørekort til personbil i mindst 6 måneder. Hvis lejer har et kørekort, som er udstedt i et land med et andet alfabet end det romerske (fx arabisk eller hebraisk) skal lejer forevise et internationalt kørekort og det nationale kørekort.
Minimumleeftijd voor het huren van een auto in DK.quote:Minimumsalder
Minimumsalderen for leje af bil i Danmark er:
- 21 år for vans (bilgruppe J, M, N og O)
- 23 år for small, medium og large compact samt medium stationcar (bilgruppe A, B, C og P)
- 25 år for large standard, large stationcar og minibusser (bilgruppe D, E, G og K)
- 28 år for øvrige bilgrupper
heb je geen vriendin dan ?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef TallMan het volgende:
Hier op het platteland kan ik in ieder geval een flink stuk meer zien dan toen ik nog in Tilburg woonde.
Deze week moet de tuinman komen om onze grond te bewerken en gras te zaaien. 750 m2 klei doorspitten is toch niet echt mijn hobby.
Ja kijk.... dat is dan niet handig, je moet ook geen vrouw nemen maar een vriendin, die eerste denken: ik ben binnen...en die laatste moet je 'graag' blijven houden...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:45 schreef TallMan het volgende:
Ik heb een vrouw, en die wil het ook niet doorspitten. Maar als spitten je hobby is laat het ff weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |