PS: voorzover ik weet niet speciaal een FOK!actie ofzo
------------------
Iedereen is een maan, en heeft een donkere kant die hij aan niemand laat zien.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 26 Oktober 1999).]
Ik dacht dat ik vrij goed op de hoogte was van alles wat er om Bb gebeurde. Ik lees FOK!, ik lees BB, ik lees zelfs de stomme Telegraaf als het over Sabine gaat, ik heb een abonnement bij de Volkskrant, kijk naar van Barend of hoe het ook heet en heb Martin op Paul de Leeuw gezien. Godzijdank ben ik niet helemaal op de hoogte! Ik dank u voor de opheldering, en met zo'n subtiele "DUH" voel ik me een stuk wijzer geworden!
------------------
BB-Meeting 2, aanmelding & info, mail: bbmeeting@hotmail.com
Hoofd Afdeling TARAlogie van de UniversiTARAeit in AmsTARAdam en UTARAecht
Onderdirecteur van het NTI (Nationaal TARAlogisch Instituut)
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 26 Oktober 1999).]
Okee, dat wordt een enorme matpartij waar Beverwijk niks bij was, maar onze geliefde BB-bewoners overkomt in ieder geval niets.
Want het is ook wel duidelijk dat als er 1800 man dat huis binnen gaat, dat iedereen daar onder de voet gelopen wordt, het huis instort en dat er doden gaan vallen, ook onder de bewoners. En dat kan natuurlijk niet.
Dus fokkers verenigd u en offer je op voor de BB-bewoners.
quote:
op 10-26-1999 om 06:24 PM schreef Annetwee het volgende:
Zou hier onderscheid gemaakt kunnen worden tussen corpsballen en normale studenten, ik zou me anders namelijk bijna aangesproken gaan voelen
Normale studenten?????
Nooit geweten dat er ook NORMALE studenten bestaan.....
Doe asjeblief ff vlug NORMAAL Annetwee
Ik zou wel willen, maar de genoemde groep kent zijn organisatie juist vanuit de studentenwereld. Op die grond is helaas jouw voorstel niet haalbaar.
Vindt je nou ook niet dat je iedereen over een kam scheert tanjalies ?? Nee dat TV volk dat zijn fijne mensen. Wordt een goede vriendin omdat ze in een rolstoel zit gevraagd om te komen in een discussie programma. Het begon al fijn met parkeren "er is een rolstoel plaats", maar er stond GVD een bus van het nieuws op en niemand weet van wie die is. Enfin na 20 minuten rondgereden te hebben een plekkie gevonden en dan wordt door de reactie aan jou gevraagd om vragen te bedenken want zelf weten ze na "hoe heb je sex met een handicap" en "heb je er nou last van in het dagelijks leven" ook niet meer. Kom je in de studio met 3 drempels van 25 cm hoog (nee alles is gelijkvloers), en dan stelt die interviewster dus totaal de verkeerde vragen (van de andere invalide) zodat je allebei met een bek vol tanden zit omdat ze de vragen voor de blinde aan de rolstoeler vroeg. Goed, dan wordt je na het programma aan je lot over gelaten want iedereen moest zo nodig na borrelen in de bar. Dankzij de brandweerman (!!!) kon ze het pand toch verlaten.
Fijn die TV makers, zo lekker geïnteresseerd in de mensen(klapvee etc. etc.). Ik heb nog nooit een groep ergere non geïnteresseerde kontkruipers gezien als TV mensen, en ik kan het weten want ik heb er genoeg meegemaakt in diverse produkties.
Ok dit verhaal is een beetje off topic maar ik ben al die fijne studenten bashing echt zat. Iedereen heeft hier de bek vol van dronken brallende studenten die nooit studeren en alleen maar op Pa's of Ma's poen vegeteren. Ik vind dat een belediging voor iedereen die WEL studeert, en dat zijn er tegenwoordig met tempobeurs en bindend studie advies, heel veel. Ook corpsleden, net als ieder ander. Dus laten we nu stoppen met (beroeps)groepen discrimineren, want dat is het en over gaan tot een zinnige discussie.
Bestorming van BB door 1300 PERSONEN, ik vind het een belachelijk idee om met 1300 man daar voor de deur gaan staan. Ik geloof er dan ook niks van, en denk dat het een opgeblazen verhaal is, zoals wel meer postings die we hier hebben gehad. Even een trieste homepage maken met veel taalfouten en de hele goegemeente staat op haar achterste benen om schande te roepen. En jij ligt helemaal dubbel dat iedereen zo van leer trekt.
(mensen met 28k8 sorry het moest er even uit)
[Dit bericht is gewijzigd door zeef (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 06:43 PM schreef tanjalies het volgende:
Nee, Goter,Ik zou wel willen, maar de genoemde groep kent zijn organisatie juist vanuit de studentenwereld. Op die grond is helaas jouw voorstel niet haalbaar.
Eerst bewijs en dan zeuren. Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel wettelijk en overtuigend bewezen is.
Het lijkt wel een beetje op de discussie over voetbalvandalen, die mijns inziens een veel andere groep is dan de voetballiefhebbers!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |