Ja oke, natuurlijk, maar ik check niet iedere dag mijn actuele status. Ik bedoel, het zou zo kunnen zijn dat het limiet al is bereikt, voordat ik heb gecontroleerd. Het geeft mij daarbij wel een wat rustig gevoel, te weten dat er nooit meer kan worden gestolen dan het limiet.quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef wormwood het volgende:
[..]
Die bestedingslimiet is per maand. Dan wordt het automatisch geblokkeerd. Als je gegeven worden misbruikt moet je natuurlijk niet wachten tot je limiet is bereikt maar meteen aan de bel trekken bij de postbank.
Dat is inderdaad wel klote, maar niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
-nevermind-quote:Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:
alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
Hun geld!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Leipo666 het volgende:
godsgloeiende baggerzooi![]()
![]()
bel ik vandaag die *** Mastercard om te vragen hoe het met mijn geld staat krijg ik het volgende te horen: uw geld is teruggestort. dus ik denk MOOI eindelijk geld terug, maar toen kwam het addertje: het geld is op mijn CC rekening gezet en niet op de prive-rekening waar ze het geld vanaf gehaald hebben.
Oftewel: ik kan mijn geld wel besteden met mijn creditcard, maar ik kan het niet terugkrijgen op mijn prive-rekening om mijn vaste lasten ervan te kunnen betalenen ik heb helemaal geen creditcard op dit moment omdat de oude geblokkeerd is en de nieuwe nog in aanvraag is dus ik kan gewoon helemaal niet bij mijn geld!!!!!
aahhhh ik ben echt pislink nu
Bij Visa kost het 4% van het transactie bedrag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef Ravage het volgende:
Misschien werkt dit:
Volgens mij kun je een creditcard ook in een pinautomaat drukken en geld mee opnemen.. Kost dan wel een euro aan transactiekosten ofzo, maar kun jij het geld in ieder geval weer gebruiken
(dan heb je wel de pincode van je creditcard nodig)
Niets mis mee, mits je er goed mee omgaat natuurlijk. Alleen bij vertrouwde websites met goede encryptie aankopen doen en er is niets aan het handje. Ok, de server van een vertrouwde website zou misschien gehackt kunnen worden, echter is die kans zo klein dat het te verwaarlozen is.quote:
Omdat dat Visa en Mastercard beleid is. Bescherming van kaarthoudersquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is goed nieuws.![]()
En waarom is het terug gestort?
eeuuuhh nou nee, in ieder geval niet bij MasterCard zo blijkt. Het bedrag dat teruggestort is was ingehouden door PayPal en PayPal is er zelf achter gekomen dat er iets niet in de haak was en heeft het geld teruggestort eind december (nog voordat MasterCard het geld van mijn rekening afhaaldequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat dat Visa en Mastercard beleid is. Bescherming van kaarthouders
Je bent heus niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef Leipo666 het volgende:
laatste stand: nog steeds geen geld...........
nee maar het zou wel fijn zijn als je een keer je geld terug zou krijgen. ze kunnen zo je rekening leegplunderen maar teruggeven ho maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |