abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55680254
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef wormwood het volgende:

[..]

Die bestedingslimiet is per maand. Dan wordt het automatisch geblokkeerd. Als je gegeven worden misbruikt moet je natuurlijk niet wachten tot je limiet is bereikt maar meteen aan de bel trekken bij de postbank.
Ja oke, natuurlijk, maar ik check niet iedere dag mijn actuele status. Ik bedoel, het zou zo kunnen zijn dat het limiet al is bereikt, voordat ik heb gecontroleerd. Het geeft mij daarbij wel een wat rustig gevoel, te weten dat er nooit meer kan worden gestolen dan het limiet.
  maandag 31 december 2007 @ 13:40:56 #52
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_55680550
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
Dat is inderdaad wel klote, maar niet onoverkomelijk.
Daarom is het goed dat je een lage limiet had.
Ik zelf heb ook geen grote limieten, ik zou ook niet weten wat ik ermee moet.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_55680602
Nog bedankt voor het geld hè.

God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_55685661
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:
alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
-nevermind-

Vraag had je in het topic reeds beantwoord.
pi_55868910
godsgloeiende baggerzooi

bel ik vandaag die *** Mastercard om te vragen hoe het met mijn geld staat krijg ik het volgende te horen: uw geld is teruggestort. dus ik denk MOOI eindelijk geld terug, maar toen kwam het addertje: het geld is op mijn CC rekening gezet en niet op de prive-rekening waar ze het geld vanaf gehaald hebben.

Oftewel: ik kan mijn geld wel besteden met mijn creditcard, maar ik kan het niet terugkrijgen op mijn prive-rekening om mijn vaste lasten ervan te kunnen betalen en ik heb helemaal geen creditcard op dit moment omdat de oude geblokkeerd is en de nieuwe nog in aanvraag is dus ik kan gewoon helemaal niet bij mijn geld!!!!!

aahhhh ik ben echt pislink nu
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_55869045
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Leipo666 het volgende:
godsgloeiende baggerzooi

bel ik vandaag die *** Mastercard om te vragen hoe het met mijn geld staat krijg ik het volgende te horen: uw geld is teruggestort. dus ik denk MOOI eindelijk geld terug, maar toen kwam het addertje: het geld is op mijn CC rekening gezet en niet op de prive-rekening waar ze het geld vanaf gehaald hebben.

Oftewel: ik kan mijn geld wel besteden met mijn creditcard, maar ik kan het niet terugkrijgen op mijn prive-rekening om mijn vaste lasten ervan te kunnen betalen en ik heb helemaal geen creditcard op dit moment omdat de oude geblokkeerd is en de nieuwe nog in aanvraag is dus ik kan gewoon helemaal niet bij mijn geld!!!!!

aahhhh ik ben echt pislink nu
Hun geld!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:42:06 #57
27699 Ravage
thinking about you
pi_55869051
Misschien werkt dit:
Volgens mij kun je een creditcard ook in een pinautomaat drukken en geld mee opnemen.. Kost dan wel een euro aan transactiekosten ofzo, maar kun jij het geld in ieder geval weer gebruiken

(dan heb je wel de pincode van je creditcard nodig)
i'm not living, i'm just killing time
pi_55869088
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef Ravage het volgende:
Misschien werkt dit:
Volgens mij kun je een creditcard ook in een pinautomaat drukken en geld mee opnemen.. Kost dan wel een euro aan transactiekosten ofzo, maar kun jij het geld in ieder geval weer gebruiken

(dan heb je wel de pincode van je creditcard nodig)
Bij Visa kost het 4% van het transactie bedrag.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:46:32 #59
27699 Ravage
thinking about you
pi_55869155
Hmm bij Postbank Mastercard ¤ 4,50.. maar wellicht scheelt het een hoop ellende / gezeur bij Mastercard
i'm not living, i'm just killing time
pi_55869645
ja maar dan moet je wel een creditcard hebben: de mijne is nu juist geblokkeerd om meer misbruik te voorkomen
pi_55869692
Creditcards
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  Moderator dinsdag 8 januari 2008 @ 12:09:16 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55869741
De reden dat ik geen creditcard heb
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_55878883
Handig heur, een cc.

Anders kon ik nu niet eens WLANnen hier in Zweden, en moesten jullie het zonder mij stellen
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_55889248
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:19 schreef henkway het volgende:
Credit Cards
Niets mis mee, mits je er goed mee omgaat natuurlijk. Alleen bij vertrouwde websites met goede encryptie aankopen doen en er is niets aan het handje. Ok, de server van een vertrouwde website zou misschien gehackt kunnen worden, echter is die kans zo klein dat het te verwaarlozen is.
pi_56097243
nou een kleine update: nog steeds geen geld
pi_56097325
edit: isie al gezegt?: niet meer doen?

[ Bericht 53% gewijzigd door Bob-B op 23-01-2008 12:30:08 ]
pi_56244612
eindelijk een lichtpuntje: vandaag is het eerste deel (1 van de 2 transacties) teruggestort op mijn rekening. Het is nu wachten op de 2e transactie waar ze nog mee bezig zijn.........
pi_56245726
Dat is goed nieuws.

En waarom is het terug gestort?
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:02:11 #70
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_56246776
dom ook om op onbetrouwbare sites met een credit card te betalen
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:23:41 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56247226
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is goed nieuws.

En waarom is het terug gestort?
Omdat dat Visa en Mastercard beleid is. Bescherming van kaarthouders
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_56248097
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Omdat dat Visa en Mastercard beleid is. Bescherming van kaarthouders
eeuuuhh nou nee, in ieder geval niet bij MasterCard zo blijkt. Het bedrag dat teruggestort is was ingehouden door PayPal en PayPal is er zelf achter gekomen dat er iets niet in de haak was en heeft het geld teruggestort eind december (nog voordat MasterCard het geld van mijn rekening afhaalde )
Het heeft dus een maand geduurt voordat MasterCard zo slim was het geld terug te storten terwijl ze allang wisten dat het geld teruggestort was naar mijn creditcard.

het andere bedrag dat ik nog terug moet krijgen is dus nog in behandeling omdat dit dus wel een frauduleuze transactie betreft. en MasterCard geeft je geld dan pas terug als alles uitgezocht is (bij Visa is dit andersom: zij geven gewoon je geld terug zonder gedoe en incasseren het gewoon nog een keer mocht de transactie wel terecht zijn geweest).

ik ga dus ook zo snel mogelijk over op Visa, voordelen: betalen via acceptgiro en niet via automatisch incasso & geen gezeik bij fraude: gewoon je geld terug!
pi_56598855
laatste stand: nog steeds geen geld...........
pi_56598983
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef Leipo666 het volgende:
laatste stand: nog steeds geen geld...........
Je bent heus niet de enige hoor.
pi_56599022
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:39 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Je bent heus niet de enige hoor.
nee maar het zou wel fijn zijn als je een keer je geld terug zou krijgen. ze kunnen zo je rekening leegplunderen maar teruggeven ho maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')