abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55673965
GRRRRR!

ik check net mijn banksaldo en zie dat er een belachelijk groot bedrag afgeschreven is van mijn rekening onder de naam van mijn creditcard maatschappij.
Na wat telefoontjes komt de aap uit de mouw: blijkbaar zijn mijn gegevens gelekt nadat ik een aankoop via internet gedaan heb en sindsdien hebben ze iedere dag geld opgenomen totdat ze mijn limiet bereikt hadden
Gelukkig heb ik niet zo'n heel hoog limiet waardoor andere grotere transacties geweigerd zijn (anders had dit grapje me enkele duizenden euro's gekost)

de creditcard maatschappij is gelukkig wel behulpzaam, maar dan nog gaat het enkele dagen duren voordat ik mijn geld weer terug heb

Klacht: klote H4x0rz die mijn CC geplunderd hebben
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_55673990
Is dit niet gewoon je eigen schuld
pi_55674009
Pwned
pi_55674019
Wees blij dat je niks hoeft te betalen. En voortaan maar niet meer van die ongure websites kopen he?
Cool story, Hansel.
pi_55674027
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:46 schreef Remzz het volgende:
Nee, natuurlijk niet, sukkel.
  maandag 31 december 2007 @ 09:49:21 #6
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_55674042
n00b!
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_55674048
Moet je maar geen pron via het internet kopen, fappert!

Onterechte klacht. Eigen schuld!
pi_55674056
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:46 schreef Remzz het volgende:
Yep .

-xxx-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_55674085
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:49 schreef Juztin_Case het volgende:
Moet je maar geen pron via het internet kopen, fappert!

Onterechte klacht. Eigen schuld!
pi_55674257
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef Leipo666 het volgende:

Klacht: klote H4x0rz die mijn CC geplunderd hebben
Als je een aantijging doet, doe het dan wel aan de juiste groep.

Zoek het verschil tussen een hacker, een cracker en een script kiddie maar eens op.
pi_55674277
Was het maar pr0n, dan wist ik tenminste waar het aan lag.
Het waren motoronderdelen (die wel geleverd zijn, dus daar zijn gelukkig geen problemen mee geweest)
pi_55674289
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:02 schreef G3rtjuh het volgende:

[..]

Als je een aantijging doet, doe het dan wel aan de juiste groep.

Zoek het verschil tussen een hacker, een cracker en een script kiddie maar eens op.
ik ken de verschillen,

maar ik weet niet hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen dus kan ik ook niet zeker weten welke van de 3 het gedaan kan hebben
pi_55674332
Heb je een virusscanner en een firewall"? zo ja dan is het niet echt je eigen schuld maar vind ik in principe de schuld van de creditcard die gewoon onveilig is in gebruik maar toch vaak onmisbaar voor aankopen van sommige dingen.
pi_55674384
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:06 schreef Billary het volgende:
Heb je een virusscanner en een firewall"? zo ja dan is het niet echt je eigen schuld maar vind ik in principe de schuld van de creditcard die gewoon onveilig is in gebruik maar toch vaak onmisbaar voor aankopen van sommige dingen.
bestelling is geplaatst via een bedrijfsnetwerk met alle beveiliging die je je maar kan wensen. De betaling verliep via een SSL verbinding. Het is een bedrijf welke al vele jaren bestaat en waar wereldwijd al vele mensen spullen gekocht hebben zonder problemen.

ik heb de eigenaar van de betreffende site dus ook op de hoogte gesteld van dit alles....
  maandag 31 december 2007 @ 10:15:14 #15
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_55674499
Ts kan er gewoon niet mee omgaan..
------------------
pi_55674516
Zal dan waarschijnlijk een website zijn geweest die van één of ander bekend shop-systeem gebruikt zou hebben gemaakt. Vaak worden hier dus ook hacks voor gemaakt (XSS-exploits), waarmee hackers bepaalde gegevens kunnen opvragen. Dit kán ook gebeurt zijn in jouw geval, maar dan ben jij waarschijnlijk niet het enige slachtoffer..
:: Toenie ::
pi_55674522
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:08 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

bestelling is geplaatst via een bedrijfsnetwerk met alle beveiliging die je je maar kan wensen. De betaling verliep via een SSL verbinding. Het is een bedrijf welke al vele jaren bestaat en waar wereldwijd al vele mensen spullen gekocht hebben zonder problemen.

ik heb de eigenaar van de betreffende site dus ook op de hoogte gesteld van dit alles....
Lijkt mij dat je het toch wel ergens zou kunnen verhalen maar ja ik ben geen expert maar het ligt volgens mij in elk geval buiten jou schuld. Volgens mij moet je creditcard maatschappij het geld wat is gestolen vergoeden. (edit nie goed gelezen, je krijgt het al terug lees ik )
pi_55674576
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar credit card maatschappijen schijnen daar wel redelijk makkelijk mee om te gaan zoals blijkt.
Zij willen dat de credit card veel gebruikt wordt en zitten niet op slechte reclame te wachten dat dit zomaar kan gebeuren en dat hun dan niks doen.

Gelukkig kan ik bij de Postbank tegenwoordig ook de credit card betalingen in de gaten houden! Hoef ik niet meer een maand te wachten tot het afschrift.
pi_55674604
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:16 schreef Billary het volgende:
Lijkt mij dat je het toch wel ergens zou kunnen verhalen maar ja ik ben geen expert maar het ligt volgens mij in elk geval buiten jou schuld. Volgens mij moet je creditcard maatschappij het geld wat is gestolen vergoeden.
Natuurlijk doet de creditcard maatschappij dat ook. Aangezien de bewijs last bij de verkopende partij ligt. Dus de toko's waar de creditcard misbruikt is zijn de klos aangezien zij niet voldoende hebben gecontroleerd dat de koper ook echt de koper is.

De TS zal geheel gecompenseerd worden.
pi_55674669
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef _Arthur het volgende:
De TS zal geheel gecompenseerd worden.
alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
pi_55674751
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
boeie je krijgt het geld terug, daar gaat het om
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55674772
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef MouzurX het volgende:

[..]

boeie je krijgt het geld terug, daar gaat het om
Precies. Dat er even een hap geld weg is, is dan het beetje risico dat je als CC gebruiker loopt.
pi_55674779
Hier ben je toch gewoon voor verzekerd?

En wat is je limiet?
pi_55674811
Ik had een nieuwe tv nodig, snap dat dan!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_55674821
"Eigen schuld" is overrated. Er zijn tegenwoordig paypal trojans die zich makkelijk als een soort van spyware op je PC installeren. Je moet echt weten wat je doet tegenwoordig, een gemiddelde gebruiker merkt niet eens dat er paypal-hijack software op hun pc komt in de vorm van VBscriptjes en spyware.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')