Geen idee, vond dat ik er weinig had iigquote:Op maandag 31 december 2007 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Majority of the game achievement gehaald?
Die heb ik geens gezienquote:Op maandag 31 december 2007 10:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee, vond dat ik er weinig had iig
wel de lesbische sexscenedie was 10 punten
Word een makkelijk jaartje voor je danquote:Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef kepler het volgende:
mijn dingen:
Afstuderen
Marathon lopen
Wintersport overleven
Dat was het wel eigenlijk
nou ja, de eerste twee zijn niet echt binnen een weekje te doenquote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word een makkelijk jaartje voor je dan
AC kan je wel es van me lenen.quote:Op maandag 31 december 2007 09:28 schreef Bastard het volgende:
Fipo
Halo wars lijkt me ergens ook nog wel geinig maar dat C&C is me al te moeilijk om het leuk te maken..quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
AC kan je wel es van me lenen.
Volgend jaar gaat me voorkeur naar:
GTA4 en Unreal.
Misschien DMC4, Far Cry 2 zullen misschien nog wel wat games bij komen.
Wat ik er zo van zag lijkt het me niets, moet nog steeds es verder met C&C3.quote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo wars lijkt me ergens ook nog wel geinig maar dat C&C is me al te moeilijk om het leuk te maken..
quote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat ik Mass Effect ga proberen te ruilen.. het is SP en die is klaar..
Ja misschien later.. ben aan de Haloquote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat hem niet 2x spelen.
Nee ik hou hem nog wel ff, wil nog de maan zien.
Als je level 20 bent kun je naar de local cluster gaan.. daar vind je ons zonnestelsel.. en kan je landen op de maan en vervolgens een quest doen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Die maan heb ik dus ook niet gezien hey . War krijg je die quest dan ?
Nee zit CoD4 te doen op 127cm beeld scherm.quote:Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je level 20 bent kun je naar de local cluster gaan.. daar vind je ons zonnestelsel.. en kan je landen op de maan en vervolgens een quest doen.
Anders kom je ff knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |