abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 03:45:00 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208140
Stream drie: eem lege tuin. Ik vraag me af waarom ik eigenlijk kijk. Is mijn leven niet veel interesanter.
Nee dus:-((
snik.
Wie (v/23+) maakt mijn leven leuker:-))))
sunchaser@wxs.nl

Sorry, Danny, dit is niet de bedoeling van fokzine. maar ik ben zo zieluggg. sue me!:-)

dinsdag 26 oktober 1999 @ 08:50:00 #27
798 voyeur
bemoeit zich
pi_208141
Het gesprekje tussen 1:52 en 2:02 is hier door minstens vier onafhankelijke bronnen weergegeven. We zijn het vrijwel geheel eens: da's uniek. Normaal als 4 mensen dezelfde gebeurtenis beschrijven krijg je grote verschillen. Er schuilen goede verslaggevers in ons, maar de prijs voor live typen gaat naar JayBee !
Het gesprekje tussen Willem en Maurice: is dat ook door anderen gehoord ? Nog aanvullingen ?
Ik hoop dat de dagploeg het nu weer over neemt.
Here we are now, entertain us.
pi_208142
9.12: Alles is nog in diepe rust in het BB-huis. Er is infraroodbeeld in beide slaapkamers en ik zie een lege keuken en een lege slaapkamer.

(Nachtelijke reporters, ik wil jullie hartelijk bedanken voor de mooie verslagen. Ik zal vandaag (tussen mijn werk door) proberen wat interessante weergaven te geven (maar dan moeten de BB'ers wel iets interessants doen natuurlijk).)

dinsdag 26 oktober 1999 @ 09:23:00 #29
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208143
Sombie : zou je daar dan even een nieuwe topic voor willen openen..iets met daystreams of zo...keep up the good work

Ruud: En wat vind je van 'zwezerik' ?

Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_208144
Oké, dan verklaar ik dit topic gesloten. Zie verder in 'Day streams 26/10, live verslagen'.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 09:46:00 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208145
Beide slaapkamers zijn op de streams te bewonderen, iedereen lijkt nog te slapen.
Herstel, Karin is wakker. In de woonruimte is een electrisch apparaat hoorbaar. Sinaasappelpers? Dit is duidelijk het begin van weer een enerverende dag in het Big-Brother huis.
Life is what you make it.
pi_208146
Schanulleke, dank voor je bijdrage. Zou je deze in de topic 'Daystreams 26/10, live verslagen' willen zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')