abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55964626
is trouwens een heule raaaare smilie

Die poezen, ik wil ze ik wil ze ik wil ze. NU
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:33:14 #127
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55965495
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje post even een Duderinnetje-overhaal-foto:

[ afbeelding ]

Gemeen voor Duderdingetje, maar een schattige foto! In deze 'barre enge' tijden hebben ze lekker elkaar om zich veilig te voelen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:46:06 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55965633
Ja heel gemeen

Maar ik heb hier al jaren twee (tot voor kort drie) oude asieldames rondstruinen en die moeten het voorlopig samen maar even uitvechten. Dat valt ze al niet mee op hun oude dag, die hele hiërarchie onderhouden, met zijn tweetjes

Maar als ze ooit doodgaan (ze worden echter 36 hè!), dan ga ik weer terug naar het opvangcentrum en haal ik een asielsushi
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55965665
Ik vind trouwens sushi een meisjeshoofdje hebben!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:51:18 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55965688
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind trouwens sushi een meisjeshoofdje hebben!
Ja, dat vind ik ook. Het is echt een popje. Moet een metro-kater zijn
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:28:16 #131
105098 lexine
"Het Kattenvrouwtje"
pi_55966091
Wat een poepies; ze hebben erg geboft met zulke baasjes lijkt me! Nadenken over hordeuren en zo! Erg verstandige zet! Nou nog een kattenren langs het huis
en een halsbandje met naam om voor als ze toch per ongeluk in de grote boze buitenwereld komen...
Het leven bestaat voor 10% uit wat je overkomt en voor 90% hoe je er mee omgaat.
pi_56010033
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje post even een Duderinnetje-overhaal-foto:

[ afbeelding ]

Schattig hoor. Fijn dat die twee het zo goed met elkaar kunnen vinden Waren ze bij hun vorige eigenaar ook samen of zijn ze beiden als jonge kittens bij het asiel terecht gekomen?
  zondag 13 januari 2008 @ 23:52:25 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56012792
Moblo, doe ons eens een (foto) update?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56012841
oei! Dan moet ik eerst weer eens foto's maken

oh, wacht, ik heb er een van met Cato op schoot, maar ik ging net bijna afsluiten dus die komt morgen dan... is da goe?
Ja doei.
  maandag 14 januari 2008 @ 00:24:17 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56013618
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
oei! Dan moet ik eerst weer eens foto's maken

oh, wacht, ik heb er een van met Cato op schoot, maar ik ging net bijna afsluiten dus die komt morgen dan... is da goe?
Vooruit dan maar
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56151702
een nogal late en misschien trieste update:

tsja..

de twijfel slaat toe...

en nee, dit heeft niets met te maken maar met Sushi

hij begint in tegenstelling tot rustiger, steeds valser te worden.. valt ons zomaar aan (broek/benen/armen/vingers) en ja.. daar zitten we niet echt op te wachten..

we zitten er dus éigenlijk aan te denken voor hem een ander huisje te zoeken wat me écht heel erg spijt, en ik voor Cato ook wel zielig vind.. maar is er van overtuigd dat het beter is voor hem, en ik érgens ook wel maar ik vind 't toch moeilijk.. zo lijkt het een beetje of de katten een soort van 'impuls-aankoop' waren en je ze 'zomaar' even terug kunt brengen.. maar een valse kat, daar zitten we ook niet echt op te wachten.. en als ik zo naar kijk, dan weet hij al wat hij gaat doen: een ander huisje voor Sushi vinden

ik weet 't niet hoor bleh.. ik ben het met mijn vriend ééns aan de ene kant.. maar aan de andere kant...

een kat die zijn gang gaat is helemaal prima, zo een loopt er ook bij mijn ouders, maar die valt je niet uit het niets aan en René is écht min of meer vastbesloten om te kijken of er een betere oplossing is voor de kleine Sushi
Ja doei.
pi_56151741
Cato daarentegen is écht een schat.. heel nieuwsgierig, loopt bij alles achter je aan, kruipt op schoot en heeft nog lekker wel een eigen willetje (oppakken moet je niet doen, dat vindtie niet leuk maargoed, dat hoef ook niet )

blah!
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:19:32 #138
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56151748
Hoelang heb je ze nu?
Zou je het nog niet even de tijd geven? Die katten moeten wennen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56151791
we zijn op 2 weken nu.. en ja, daarom vind ik het ook eigenlijk nog wat te vroeg.. maar vriendlief is min of meer vastbesloten en ja.. ik ga ook niet iets doen tegen zijn zin in.. net als dat hij niets tegen mijn zin in gaat doen...

ik weet 't niet hoor
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:47:37 #140
92409 Twinky
Little star.
pi_56152250
ik zou zeker nog twee weken wachten, voor hetzelfde geld gaat het binnenkort een stuk beter. Straf wel het valse gedrag af en geef hem een krabpaal?
Is het trouwens echt vals of wil hij alleen maar spelen? (Let hiervoor op oren en staart, staart kwispelt heftig en oren echt heel ver naar achteren (kan bij spelen ook, maar niet zo ver). Probeer ook uit of je terug kunt spelen (zachte duwtjes geven). Als hij echt gemeen doet zou ik het toch af gaan straffen. Plantenspuit of een tik op z'n neus!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:51:14 #141
92409 Twinky
Little star.
pi_56152312
mijn kater was toen hij hier net was doodsbang, blies en krabte continu. Pas na drie weken gaf hij me per ongeluk een kopje (ik zat op de grond en hij liep langs, toen gaf hij per ongeluk een half kopje tegen mijn knie) en na nog veel langer mocht ik hem aaien. Nu is aaien nog steeds niet altijd gewenst, blaast hij nog steeds in angstige situaties en wordt er af en toe nog stevig gekrabt. Ik twijfelde ook ontzettend of ik hem wel moest houden, maar ben zo blij dat ik het gedaan heb! Maar het heeft ongeveer anderhalve maand geduurd voordat de haat-relatie overging in een voorzichtige haat-liefde-relatie.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:31:09 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56155887
Moblo, ik zou eerst even het asiel bellen. Misschien hebben zij nog tips. Of heb je dat al gedaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56156023
ik heb overgehaald om het nog 2 weken aan te kijken.. dus hij blijft in ieder geval nog 2 weken

en @Twinky: dat is wat mijn vriend dus niet wil, een haat-liefde-relatie..

niet dat je een kat 100% van de tijd moet knuffelen en hem van je schoot af moet schoppen omdat je hem wel eens zat bent in al zijn knuffelig- en aanhankelijkheid, maar zoals het nu met Cato gaat, zo hoort het: gewoon, af en toe op schoot kruipen, lekker meelopen en alleen je aanvallen als je je veters aan het strikken bent omdat die veters zo leuk zijn

en hij heeft écht zoiets van: als hij blijft blazen en krabben, dan vind ik 't niet leuk om hem in huis te hebben.. en ja.. ik zal ook de wens van mijn vriend moeten respecteren.. al ben ik wel heel blij dat we het nog 2 weekjes aankijken
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:44:07 #144
92409 Twinky
Little star.
pi_56156276
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overgehaald om het nog 2 weken aan te kijken.. dus hij blijft in ieder geval nog 2 weken

en @Twinky: dat is wat mijn vriend dus niet wil, een haat-liefde-relatie..

niet dat je een kat 100% van de tijd moet knuffelen en hem van je schoot af moet schoppen omdat je hem wel eens zat bent in al zijn knuffelig- en aanhankelijkheid, maar zoals het nu met Cato gaat, zo hoort het: gewoon, af en toe op schoot kruipen, lekker meelopen en alleen je aanvallen als je je veters aan het strikken bent omdat die veters zo leuk zijn

en hij heeft écht zoiets van: als hij blijft blazen en krabben, dan vind ik 't niet leuk om hem in huis te hebben.. en ja.. ik zal ook de wens van mijn vriend moeten respecteren.. al ben ik wel heel blij dat we het nog 2 weekjes aankijken
ik hoop dat het beter gaat over twee weken
Mijn relatie met Mozes is inmiddels bijna helemaal liefde hoor. Hij ligt vaak bij me op de bank en wil ook regelmatig geaaid worden.
Ik hoop écht heel erg dat Sushi bij je kan blijven, al is het maar om de naam en de prachtigheid van het beestje!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:46:07 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_56156345
Wacht even trouwens, als je naar de veters springen aanvallen noemt, is Sushi dan niet gewoon speels?
Probeer eens met zo'n leuke hengel uit de dierenwinkel (zes of zeven euro) te spelen. Bijna alle katten vinden dat prachtig, en het zou voor hem misschien ook een manier zijn om zijn wildheid af te reageren. Ook goed voor jullie band
pi_56156446
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Twinky het volgende:
Wacht even trouwens, als je naar de veters springen aanvallen noemt, is Sushi dan niet gewoon speels?
Probeer eens met zo'n leuke hengel uit de dierenwinkel (zes of zeven euro) te spelen. Bijna alle katten vinden dat prachtig, en het zou voor hem misschien ook een manier zijn om zijn wildheid af te reageren. Ook goed voor jullie band
Nee, ik geloof dat ze daarmee Cato bedoelt, dat hij alleen aanvalt richting de veters.

Ik ben wel blij te horen dat je 'm nog een paar weken geeft.
pi_56156450
nee, dat was Cato

Sushi valt je om niets aan

Cato wil alleen maar spelen
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:55:46 #148
92409 Twinky
Little star.
pi_56156652
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat ze daarmee Cato bedoelt, dat hij alleen aanvalt richting de veters.

Ik ben wel blij te horen dat je 'm nog een paar weken geeft.
Ja snap ik, maar als dat al aanvallen genoemd wordt vraag ik me af in hoeverre Sushi's aanvallen wel aanvallen is..
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:57:12 #149
92409 Twinky
Little star.
pi_56156702
- laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door Twinky op 19-01-2008 17:03:17 ]
pi_56156803
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:55 schreef Twinky het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar als dat al aanvallen genoemd wordt vraag ik me af in hoeverre Sushi's aanvallen wel aanvallen is..
ik heb zelf al 8 jaar een kat, die helaas nog bij mijn ouders woont omdat hij daar zo lekker buiten kan lopen dus ik weet écht wel wat vals is en wat niet
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')