Gemeen voor Duderdingetje, maar een schattige foto! In deze 'barre enge' tijden hebben ze lekker elkaar om zich veilig te voelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje post even een Duderinnetje-overhaal-foto:
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook. Het is echt een popje. Moet een metro-kater zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind trouwens sushi een meisjeshoofdje hebben!
Schattig hoor. Fijn dat die twee het zo goed met elkaar kunnen vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje post even een Duderinnetje-overhaal-foto:
[ afbeelding ]
Vooruit dan maarquote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
oei! Dan moet ik eerst weer eens foto's maken![]()
oh, wacht, ik heb er een vanmet Cato op schoot, maar ik ging net bijna afsluiten
dus die komt morgen dan... is da goe?
![]()
ik hoop dat het beter gaat over twee wekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik hebovergehaald om het nog 2 weken aan te kijken..
dus hij blijft in ieder geval nog 2 weken
![]()
en @Twinky: dat is wat mijn vriend dus niet wil, een haat-liefde-relatie..
niet dat je een kat 100% van de tijd moet knuffelen en hem van je schoot af moet schoppen omdat je hem wel eens zat bent in al zijn knuffelig- en aanhankelijkheid, maar zoals het nu met Cato gaat, zo hoort het: gewoon, af en toe op schoot kruipen, lekker meelopen en alleen je aanvallen als je je veters aan het strikken bent omdat die veters zo leuk zijn
en hij heeft écht zoiets van: als hij blijft blazen en krabben, dan vind ik 't niet leuk om hem in huis te hebben.. en ja.. ik zal ook de wens van mijn vriend moeten respecteren.. al ben ik wel heel blij dat we het nog 2 weekjes aankijken
Nee, ik geloof dat ze daarmee Cato bedoelt, dat hij alleen aanvalt richting de veters.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Twinky het volgende:
Wacht even trouwens, als je naar de veters springen aanvallen noemt, is Sushi dan niet gewoon speels?
Probeer eens met zo'n leuke hengel uit de dierenwinkel (zes of zeven euro) te spelen. Bijna alle katten vinden dat prachtig, en het zou voor hem misschien ook een manier zijn om zijn wildheid af te reageren. Ook goed voor jullie band
Ja snap ik, maar als dat al aanvallen genoemd wordt vraag ik me af in hoeverre Sushi's aanvallen wel aanvallen is..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ze daarmee Cato bedoelt, dat hij alleen aanvalt richting de veters.
Ik ben wel blij te horen dat je 'm nog een paar weken geeft.
ik heb zelf al 8 jaar een kat, die helaas nog bij mijn ouders woont omdat hij daar zo lekker buiten kan lopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als dat al aanvallen genoemd wordt vraag ik me af in hoeverre Sushi's aanvallen wel aanvallen is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |