Volgens mij wordt alleen de eigenaar beboet. En die eigenaar moet op zijn beurt zorgen dat er in zijn zaak niet gerookt gaat worden.quote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef MrJinks het volgende:
Het is niet per 01-01-2008 maar per 01-07-2008. En het zal heus wel nageleefd worden, anders kunnen zowel de roker als de eigenaar van de horecagelegenheid een boete krijgen.
en wie gaat dat controlerenquote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef MrJinks het volgende:
Het is niet per 01-01-2008 maar per 01-07-2008. En het zal heus wel nageleefd worden, anders kunnen zowel de roker als de eigenaar van de horecagelegenheid een boete krijgen.
De roker niet toch?quote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef MrJinks het volgende:
Dan zullen we die overheid eens lekker terugpakken door allemaal vanaf 1 januari 2008 te stoppen met roken.quote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef SimtekF1 het volgende:
en de overheid ondertussen maar lekker blijven cashen, hypocriet zooitje.
Nazaten van NSB'ers die nu onder de naam 'Clean Air Now' jankenquote:
Is wassen geen betere optie?quote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef Chocolate het volgende:
heerlijk, dan zal het heerlijk ruiken naar zweet en andere lichaamssappen in de clubs. Geef mij maar rook!
quote:Op zondag 30 december 2007 18:23 schreef Baird het volgende:
Zou het een gat in de markt zijn om een horecazaak te beginnen waar alleen rokers naar binnen mogen? Een soort coffeeshop, maar dan zonder de wiet en met de drank en het nodige voer?
Een portier aan de deur zetten die controleert of elke bezoeker een roker is. Dit kan bewezen worden door er een op te steken voor je naar binnen gaat. Hoestende/kostende en weigerende mensen worden de toegang ontzegt.
Weet je wat ik ga doen?.....
Omdat alle rokers niet-rokers uit hun groep meetrekken, gewoon kappen met roken binnen, ga maar buiten staan met je smerige gewoontes.quote:Op zondag 30 december 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De roker niet toch?
En in het buitenland heb je dan vaak een zaal waar waar wél gerookt mag worden. En waar is het 9 van de 10 keer het gezelligst? Juist...
Idd niet nee. In de meeste rookmachines wordt zooi gedaan waar zelfs astmapatienten geen last van krijgen, dus dit is een vergelijking van niksquote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef postmortum het volgende:
goh die rookmachine zal niet voor pijn in de luchtwegen zorgen
Ik zou zeggen, alle niet rokers gaan maar lekker buiten staan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat alle rokers niet-rokers uit hun groep meetrekken, gewoon kappen met roken binnen, ga maar buiten staan met je smerige gewoontes.
Wanneer dan ?quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef postmortum het volgende:
Hier is het geprobeerd en toen faliekant mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |