En Huub geeft goed gas terug richting Liekequote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zoooooo, Huub en zn meisjes gaan even over de tong, niet te zuinig. Amanda, Brian, Selene en Lieke geven er behoorlijk op af.
(heb geen geluid) En Huub zal wel alles met trots afwimpelen omdat hij er zoveel aan zijn paaltje kan rijgen ?quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zoooooo, Huub en zn meisjes gaan even over de tong, niet te zuinig. Amanda, Brian, Selene en Lieke geven er behoorlijk op af.
Ik begin me af te vragen of het hem geen populariteit gaat kosten.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
tja...het gesprek wat Amanda en de anderen nu voeren over Huub heeft Huub zooooo aan zichzelf te danken...niet alleen zij denken zo... maar ook vele kijkers...hoe vies is het de ene na de andere meid die ie niet kent te bangen...hij weet niet eens met wie die meiden voor hem sex hebben gehad en ook doet hij het nog eens onbeschermd ook ...het is echt vies....
Heeft ze het over zichzelf of over Yvette?quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zei net over Yvette dat ze eruit zag alsof ze 3x tegen straattegels was aan gevallen.
Lees de zin anders nog even over, het staat er echt duidelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze het over zichzelf of over Yvette?
[ afbeelding ]
hij zat er eerst niet bij, maar later wel en toen zei hij tegen Lieke dat hij het van haar goedkoop scoren vindt want hij deed hetzelfde voor hij wat met Lieke kreeg en toen had ze niet zoveel praatjes over hem.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(heb geen geluid) En Huub zal wel alles met trots afwimpelen omdat hij er zoveel aan zijn paaltje kan rijgen ?
Amanda, das pas baggerkwaliteit. 3 Orgasmes in een jaar, dan ga je als man toch aan jezelf twijfelen. Of zou dat Brian geen ruk interesseren?quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
Was Yvette niet van goede kwaliteit? (Hoor ik Brian zeggen)
Hij heeft als volleerd pimp blijkbaar mogen uitkiezen wie er met Huub mee zou mogen gaan en heeft nu veel lol dat hij de lelijkste heeft uitgekozen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
Was Yvette niet van goede kwaliteit? (Hoor ik Brian zeggen)
Wat mij betreft helemaal nietsquote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''
Lieke is gewoon een achterbaks kut wijf.... Zij is degene met alleen maar goede intenties? Zij is een en al leugen en nep. Walgelijk dat wijf.quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Lieke ook al heilig? Huub heeft gewoon een punt als hij zegt dat Lieke precies hetzelfde heeft gedaan om in dat hok te komen, neuken om binnen te komen. Lieke wist wat en wie Huub was, hij ging toen ook al met hoeren naar bed.
Verkeerd gegokt Lieke.
Over eigen zelfmoord is geen sprake als ze onbeschermd blijven rondneuken met anderenquote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.quote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees de zin anders nog even over, het staat er echt duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |