Die ja.quote:Op zondag 30 december 2007 04:56 schreef Zwansen het volgende:
Is dat die gast die om 12uur met oud en nieuw topics opent?
3 KLB mods online. Royal sadnessquote:
KLB mods nachtpraat topicquote:Op zondag 30 december 2007 05:08 schreef Joe. het volgende:
Waarvoor is dit topic?
quote:
Waarvoor ben jij op de wereld gezet, stel toch niet van die moeilijke vragen man!quote:Op zondag 30 december 2007 05:08 schreef Joe. het volgende:
Waarvoor is dit topic?
In ONZ?quote:Op zondag 30 december 2007 05:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KLB mods nachtpraat topic![]()
Slapen is voor mannen die zittend plassen. Dat weet jequote:Op zondag 30 december 2007 05:09 schreef buzzer het volgende:
Ik zou verdomme naar mijn nest gaan, komt opeens dit topic voorbij
quote:
Wij zijn ONZ in het kwadraatquote:
Waren het negers?quote:Op zondag 30 december 2007 05:10 schreef Sai het volgende:
Drie stoners staan in de rij bij de KFC. Ze zijn echt kènkerstoned en weten dientegevolge niet meer hoe ze moeten bestellen als ze eenmaal aan de beurt zijn. Na een kort beraad wordt er een plan bedacht. Één van de jongens schrijft iets op een papiertje en geeft dat aan het kassameisje. De drie jongens kijken haar vol verwachting aan. Het kassameisje leest het papiertje: 'kip'.
ow kut, zoveel heb ik nog niet op....quote:Op zondag 30 december 2007 05:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Slapen is voor mannen die zittend plassen. Dat weet je
quote:Op zondag 30 december 2007 05:10 schreef Sai het volgende:
Drie stoners staan in de rij bij de KFC. Ze zijn echt kènkerstoned en weten dientegevolge niet meer hoe ze moeten bestellen als ze eenmaal aan de beurt zijn. Na een kort beraad wordt er een plan bedacht. Één van de jongens schrijft iets op een papiertje en geeft dat aan het kassameisje. De drie jongens kijken haar vol verwachting aan. Het kassameisje leest het papiertje: 'kip'.
Interessant! Boeiend! Ga door, ik hang aan je lipppen..quote:Op zondag 30 december 2007 05:10 schreef Sai het volgende:
Moet ze van je?quote:Op zondag 30 december 2007 05:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
en een FA die bij het afsluiten van de pjoeter zijn ex aan de lijn krijgt op MSN...
Lekkere zaterdagavond wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |