quote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:
Heb je iets van Ossengal, Biotex of Vanish in huis, Nosh?
Ik denk het wel, MUUS.quote:Inmiddels heb ik het gewassen, en daarna nog eens met ossengal erop
quote:Inmiddels heb ik het gewassen, en daarna nog eens met ossengal erop, maar mocht niet bakken. Het blijft gewoon er naar uitzien.
Heb je Oppo stiekem niet helemaal gelezen, Muus?quote:en daarna nog eens met ossengal erop
Oh oh, foei toch Muusje.quote:Op zondag 30 december 2007 01:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Heb je Oppo stiekem niet helemaal gelezen, Muus?
opletten hèquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef Nosh het volgende:
en daarna nog eens met ossengal erop,
Oh sorry, daar had ik overheen gelezen.quote:
Weken of als een malle schrobben?quote:Op zondag 30 december 2007 01:14 schreef MUUS het volgende:
Oh, of groene zeep natuurlijk.
Werkt ook als een tiet.
Insmeren en dan meteen de wasmachine in.quote:
Dat wordt 'm dan. En anders de biotex.quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Insmeren en dan meteen de wasmachine in.
Jaaaa, we maken er een centraal 'ik ben een smerige motorisch gestoorde faler met vieze kleren die ik niet kwijt wil'-topic van!quote:Op zondag 30 december 2007 01:22 schreef AryaMehr het volgende:
Ontopic: ik zou het echt niet weten.
Offtopic: ik heb geen zin om een nieuw topic te openen. Maar weet iemand hoe je een vlek van een waterdichte stift uit je shirt kan krijgen. Hij zit er al best lang in eigenlijk.
Haha, ja sorry ik had geen zin om een heel nieuw topic te openen voor zo'n klein iets.quote:Op zondag 30 december 2007 01:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken er een centraal 'ik ben een smerige motorisch gestoorde faler met vieze kleren die ik niet kwijt wil'-topic van!
Ik was niet sarcastisch. Ik doe niet aan sarcasme tegen mensen met Opgezwolle-waarheden.quote:Op zondag 30 december 2007 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, ja sorry ik had geen zin om een heel nieuw topic te openen voor zo'n klein iets.
Ik zou alles tegelijk doen. Nu de hele nacht in de Biotex plempen, dan groene zeep d'rop en dan in de wasmachine.quote:Op zondag 30 december 2007 01:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat wordt 'm dan. En anders de biotex.
Keep 'm coming, ik houd jullie op de hoogte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |