Whehe, net wat ik dacht. Swets leeft al op goede voet met de TS.quote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
Insert Swets in...
3....
2...
1..
Que?? Jullie willen toch niet vertellen dat Swetsenegger OOK nog iets met Sitecom te maken heeft? Of verkoopt hij die zooi ook nog eens? Damn.quote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
Insert Swets in...
3....
2...
1..
quote:Op zondag 30 december 2007 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Verkopen? Hij werkt daar.
Klopt, is ook geen slechte router. Alleen deze is echt stuk, steeds na 30-60 minuten online te zijn valt de internetverbinding weg. Firmware is al geupgrade en heeft niet geholpen.quote:Op zondag 30 december 2007 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Speedtouch 510 heb ik zelf ook. Nooit problemen mee. Integendeel ik gebruik 'm zelfs als een 4 poorts switch om al mijn computers in een netwerkje te hangen. Gaat perfecto.
Je kunt er naar telnetten he, dat weet je. En dan keuze tussen een gaaf menuutje of rechtstreeks commando's intiepen.
Nee, dat is pas handigquote:Op zondag 30 december 2007 11:54 schreef Qwea het volgende:
Bullshit. Jaren gehad, werkte opzich prima. Alleen eens in de zoveel weken floepte alles eruit en moest je alles opnieuw instellen
Waarom zou je uberhaupt wireless ook maar overwegen als de router minder dan een meter van je pc afstaat?quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef Osramp het volgende:
[..]
Nee, dat is pas handig![]()
Op mijn werk heb ik een sitecom wireless router(gehad, ik werk daar gelukkig niet meer). Zo'n fancy mimo dingetje, nou die kapte er dus ineens mee, geen verbindingen meer. ff een herstart en het ging weer en dat gebeurde steeds vaker. Firmware upgrade, noppes, hielp niet.
Uiteindelijk heb ik de router wat verder van de pc gezet en bleef het ding stabiel. Wel gewoon waardeloos dat je een router niet te kort (<50cm) bij je pc kunt zetten.
Exactly, naast wired toepassingen hadden we daar ook enkele wireless toepassingen draaien. En ideaal voor bezoekers die dan alleen een wep sleutel hoeven in te voeren.quote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef SHOOOTO het volgende:
^^mocht je ooit een laptop aanschaffen, dan hoef je niet te kutten met kabels.
Nee, eerlijk waar. Ik wist niet dat je bij Sitecom werkt. Dit is echt puur toeval, ZO dom ben ik nou ook weer niet. Maar ik heb wel ff gegoogeld en in je werk maak je ook al niet echt vrienden. Naja, verbaast me dat nog? Nee, niet dus.quote:Op zondag 30 december 2007 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof het een geheim is waar ik werk
Ik heb TS zijn tere zieltje gekrenkt en nu probeert hij continue te trollen.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Osramp het volgende:
[..]
Nee, eerlijk waar. Ik wist niet dat je bij Sitecom werkt. Dit is echt puur toeval, ZO dom ben ik nou ook weer niet. Maar ik heb wel ff gegoogeld en in je werk maak je ook al niet echt vrienden. Naja, verbaast me dat nog? Nee, niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |