Nathalie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Re het volgende:
Double N.
ja, hollands productquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het thema van volgende week al bekend?
nathalie is gewoon een grote koe met dikke uiers en een dik achterwerk, moehhhhhhhquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Cee het volgende:
[..], moehhh
Nee da's double D.
Of triple E.
Nou, nou, moet dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nathalie is gewoon een grote koe met dikke uiers en een dik achterwerk, moehhhhhhh
Je realiseert je dat je vooral jezelf nu een beetje voor gek zet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nathalie is gewoon een grote koe met dikke uiers en een dik achterwerk, moehhhhhhh
got milkquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen Nederlands product. Dus niet perse Nederlandstalig.quote:Op zondag 30 december 2007 00:02 schreef livelink het volgende:
Ik hoop voor Nathalie dat ze geen Nederlandstalig nummer hoeft te doen. Dat kan ze echt niet.
is toch een compliment, in japan betalen ze kapitalen voor een lekker biefstukje van topkoeien, die krijgen elke dag bier en worden de hele dag door gemasseerd, misschien een 2e carriere voor nathalie?quote:
Alleen als 'ie dat moeeeeeeeeh met audio op Youtube zou zetten. Dus eh, robert?quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je vooral jezelf nu een beetje voor gek zet?
is gewoon een grapje, zij komt gewoon ver, maar ik wil dat nikki wint, vind haar veel leuker en vanavond was ze gewoon goedquote:
Ik heb geen laptop en de tv staat niet bij de pc in de buurt, dus vandaar. maar dat is al het hele seizoen zo hoorquote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef Greys het volgende:
Tha_Erik, ik heb je gemist vanavond tijdens de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |