Daar was ik ook bij... daar zong ze beter dan op Pinkpop 2005, waar ze Candy van Iggy Pop samen met Marco Roelofs van de Heideroosjes legendarisch verkrachttequote:
Ben 't eens met 't laatste.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef Hockeylotje het volgende:
ik vind dat 1 van de goede vrouwen wel dat liedje van Esmee Denters mag doen! Naast een geweldige tekst, kunnen ze dan meteen laten horen dat ze echt een stuk beter zijn dat dat saaie stemgeluid van Esmee!
Dus niet op FOK!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ik ga denk maar lekker voor de buis zitten
qua timing is die best moeilijk hoor... probeer het eerste couplet maar eens foutloos getimed uit je mond te krijgenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Golden Earring is niet zo moeilijk als een Queen. Bas zou best iets van hun kunnen doen!
Beidequote:
Dus als hij het foutloos timed, dan krijgen we een super optreden te zien?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:40 schreef Re het volgende:
[..]
qua timing is die best moeilijk hoor... probeer het eerste couplet maar eens foutloos getimed uit je mond te krijgen
ging alleen nog ff over timing he... als tie hem niet 2 octaven te hoog inzet kan het wat wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dus als hij het foutloos timed, dan krijgen we een super optreden te zien?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net m'n kleine tv'tje naast de computer gesleept.
Dat vraag je dan toch echt aan de verkeerdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:44 schreef TheVulture het volgende:
maar vraagje aan Liquidootje en chansadres, vinden jullie Sharon van WT nu wel of niet goed kunnen zingen?
Ik heb mijn desktop op mijn schoot geplaats plus 30 kilo wegende crt monitor. Dat is pas bikkel!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Ik zit lekker met mijn laptop op de bank
foto!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb mijn desktop op mijn schoot geplaats plus 30 kilo wegende crt monitor. Dat is pas bikkel!
FOTO!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb mijn desktop op mijn schoot geplaats plus 30 kilo wegende crt monitor. Dat is pas bikkel!
We hebben een Iquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef conleche het volgende:
Greys?? Greys, hebbie schoonouders voer al achter de kiezen???
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben een I
We hebben een D
We hebben een O
We hebben een L
We hebben een S
Ik zit er klaar voor en mijn schoonouders hebben zich er bij neergelegd dat als ze mijn aandacht willen ze even 2 of 3 keer moeten roepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |