Ja, hij had nu een 2 aan z'n username toegevoegdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was die gast gisteren niet al geband?
Nieuwe kandidaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij had nu een 2 aan z'n username toegevoegd. Maar Remlof heeft 'm er al afgeflikkerd
!
Volgens mij een of ander debiel online spelletje waar je een stad moet bouwen en je een ranglijst hebt ofzo. Als ik het gisteren goed gezien heb (ja, ik kon toen mijn nieuwsgierigheid niet weerstaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Greys het volgende:
Wie is je favoriet tot nu toe, chansadres?
En wat wás het eigenlijk, dat die gast aan het posten was?
Spam voor wat? Ik ben dan toch weer nieuwsgierig he
1. Nikkiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Greys het volgende:
Wie is je favoriet tot nu toe, chansadres?
http://rtl.nl/videotext/rtl4/pag250/01quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er ook geen teletekstpagina ofzo?
Ze noemen idd niet meer de personen die winnen opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:18 schreef Svensational het volgende:
"De winnaars vind je op wwwidols.nl"
Waar dan?
En ja, ik snap dat het wwwPUNTidols.nl is, maar daar kan ik 't ook niet vinden
En ja, ik snap dat als je wint je op de een of andere manier je naam naar hun moet sturen, maar nog wil ik weten waar 't staat.
Een scooter en de wii dus hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een scooter. Nouja, dan verkoop ik 'm wel
.
Jaa, okee. Maar bij de andere shows was de prijs naast de Wii ook altijd heel tof. En nu dus niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een scooter en de wii dus he!
Ik denk dat ie mal genoeg is om 'Little green bag' te zingen. Ik heb echt zo'n voorgevoel, ik voel het aan m'n water, en het is zuiver bronwater dus dat moet helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aaah ok dan.
Nah, ff denken, dan zeg ik dat Bas "Ticket to the tropics" van Gerard J gaat doen![]()
gonna buy meeee a ticket to the tropicsssssss, iieeeaaaaaaa, met een paar lekkere hoge uithalen a la Gerard J.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat iemand zich aan Within Temptation gaat wagen... Nathalie of Nikki bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:42 schreef chansadres het volgende:
Als Nikki maar niets van Within Temptation gaat doen
quote:
Running up that Hill moet ze dan doen en dan gewoon the Kate Bush versie stiekemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]Juist wel, ik denk dat ze dat heel goed kan
Sorry hoor maar Golden Earring is niet zo moeilijk als een Queen. Bas zou best iets van hun kunnen doen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:39 schreef Re het volgende:
wie zal er met radar love komen, vast een bas ofzo met zijn zelfoverschatting...
Zwijgt over Pinkpop dit jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Nou Sharon van WT kan af en toe aardig uit de bocht vliegen met wat valse noten ertussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |