Of Neil met z'n wangen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie Bas er wel voor aan Rood te gaan zingen.
Niemand, want het gaat over Nederlands product in het buitenland (lees: Engelstalige nummers van Nederlandse artiesten). Nederlandstalige nummers komen in een latere liveshow aan bod.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:07 schreef MissJ het volgende:
De vraag is alleen: wie oh wie zal dit mogelijk gaan doen?
Aaah ok dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Together het volgende:
[..]
Niemand, want het gaat over Nederlands product in het buitenland (lees: Engelstalige nummers van Nederlandse artiesten). Nederlandstalige nummers komen in een latere liveshow aan bod.
Er moet een dvd worden gepromoot?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef Together het volgende:
De opening van vanavond, die spectaculair belooft te worden, zal worden verzorgd door Ferry Corsten.
Ferry Corsten isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef Together het volgende:
De opening van vanavond, die spectaculair belooft te worden, zal worden verzorgd door Ferry Corsten.
Pas maar op, dadelijk gaan ze een interventie regelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef Greys het volgende:
De vorige keer was ook al zo genant, toen moesten ze me af en toe gewoon 3 keer roepen voordat ik antwoord gaf![]()
![]()
"Hello, I am Greys and I am an IDO-holic!".
En de tv op een ander kanaal zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk gaan ze een interventie regelen
Ik kijk meestal de zondagochtend naar de hele mikmak. Zaterdag avond heb ik het meestal te druk maar vanavond ga ik denk ik wel de liveshow kijken (uitslag doe ik sowieso de dag erna kijken).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En de tv op een ander kanaal zetten
Ik krijg alleen bij het idéé alleen al afkickverschijnselen!
*bibber*
Was die gast gisteren niet al gebandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |